LIQUITA schreef:_sandra schreef:maar op school zijn ze beetje apatisch hahahahaha
Tja....ik kan me het ook wel een beetje voorstellen hoor.
tuurlijk is ook zo!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:LIQUITA schreef:En jij hebt weer last van je rug? Blijft toch ook klote he.
ik baal ervan. wordt niet beter. maar nu weer erg last! wil gaan zwemmen, misschien op vrijdag ochtend. hoop dat dat wat scheelt!
_sandra schreef:LIQUITA schreef:En jij hebt weer last van je rug? Blijft toch ook klote he.
ik baal ervan. wordt niet beter. maar nu weer erg last! wil gaan zwemmen, misschien op vrijdag ochtend. hoop dat dat wat scheelt!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:hahaha, wil net schrijven; van fietsen word je zo nat met dit weer, maar ja, met zwemmen nog natter whahahahahahaha!
Whahahaha....als je het goed doet wel. Maar misschien als je heel hard fiets blijf je wel droog
. Maarja, dat is misschien weer niet zo goed voor je rug.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ga ff warme melk voor ro maken, die roept vanuit zijn paleisje!
Hihihi...nou verwen hem maar. Ik ga ook nog ff thee voor me zelf zetten en dan duik ook weer onder de wol. Krijg het koud. Geef Ro maar een kusje van mij.....hahaha, zal hij blij mee zijn.
Doegie en bedank Rick van me.