Emmaa_ schreef:Misschien wou Tinus gewoon foto's
*stille hint*
Heeft ie. Een hele mooie weiger foto
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iriis_ schreef:Jaa nee precies! Dat denk ik ook wel. Maar Frans had vrijdag nog tegen me gezegd dat ik teveel doe voor de hindernis. Dus ik dacht, ik moet nu rustiger blijven. Maar blijkbaar te rustig, dat ik met te weinig ben kwam.
Najaa, leer moment! Volgende keer beter!!

maar dat is het niet.
maargoed, wel goed
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Jaa nee precies! Dat denk ik ook wel. Maar Frans had vrijdag nog tegen me gezegd dat ik teveel doe voor de hindernis. Dus ik dacht, ik moet nu rustiger blijven. Maar blijkbaar te rustig, dat ik met te weinig ben kwam.
Najaa, leer moment! Volgende keer beter!!
Precies!!
Hier leren jullie alleen maar van. Jij weet nu waar je meer op moet letten,
want je anders had kunnen doen. In de les gewoon heel goed op gaan letten, en proberen in de les al het gevoel te kunnen krijgen van hoe je op een wedstrijd rijdt. Gewoon lekker pittig eraan rijden, goed tussen je benen houden,
goed blijven zitten in het zadel, optijd meegeven en hem het maar een beetje
uit laten zoeken.
Zo klinkt het heel makkelijk.maar dat is het niet.
maargoed, wel goed
om te oefenen want die wp komen wel.. maar het heeft nog tijd nodig!
Jij bent net begonnen en onervaren, Tino is dat ook nog, en jong! En
als je eenmaal wat langer bezig bent, zul je zien dat dit wachten wel word beloond. Komt wel goed.![]()
Ga je hem trouwens ook nog wat meer dressuurmatig doorrijden?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Maaike en Melissa, vanaf gisteren zijn we officieel collega's! Ik heb me contract getekend. Begin volgende week sta ik in het systeem en mag ik komen werken!![]()
Vandaag ook me ontslagbrief ingeleverd bij TNT. Ik hoop dat vandaag me allerlaatste keer was dat ik moest lopen..![]()
Wat is het trouwens lekker weer vandaag!![]()
Morgen ook al!![]()
Ennuh.. Manon, ik heb niet helemaal je verhaal gelezen! Maar wel fijn dat ie goed ging. Alleen niet gaan vragen om een reactie.. Als iemand wil reageren dan doet diegen het wel! (niet aanvallend bedoeld he!!)![]()
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Wie gaan er morgen nog wat leuks doen? (als ik er al niet overheen heb gelezen!)
Ik ben ookal een week of 2 aangenomen hoor

:p

.
.
.