LIQUITA schreef:Ze zijn al vertrokken
Wij (Anke en ik) zaten ook te msn'nen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Och jee, ik had net de schrik van m'n leven. Ik zou suddervlees gaan maken, dus braadpan op het electra en boter erin. Krijg ik een sms-je (van MiltonB) en die ben ik meteen lekker gaan beantwoorden. Hoor ik ineens een geluid uit de keuken die ik niet huis kon brengen, maar ging niet meteen kijken. 2 tellen later zag ik grote vlammen uit m'n pan komen. SHIPS...snel, wat moet ik doen. Oja, deksel op de pan...snel, snel, snel. Gelukkig ging het vuur uit, maar er kwam heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel rook. Pan in de tuin gegooid, daar komt nu nog rook van af. En het hele huis staat blauw.
DOM DOM DOM![]()
![]()
![]()
ATE schreef:LIQUITA schreef:Och jee, ik had net de schrik van m'n leven. Ik zou suddervlees gaan maken, dus braadpan op het electra en boter erin. Krijg ik een sms-je (van MiltonB) en die ben ik meteen lekker gaan beantwoorden. Hoor ik ineens een geluid uit de keuken die ik niet huis kon brengen, maar ging niet meteen kijken. 2 tellen later zag ik grote vlammen uit m'n pan komen. SHIPS...snel, wat moet ik doen. Oja, deksel op de pan...snel, snel, snel. Gelukkig ging het vuur uit, maar er kwam heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel rook. Pan in de tuin gegooid, daar komt nu nog rook van af. En het hele huis staat blauw.
DOM DOM DOM![]()
![]()
![]()
moet er wel ff om lachen
wat zal het lekker ruiken in huis
. 
LIQUITA schreef:Och jee, ik had net de schrik van m'n leven. Ik zou suddervlees gaan maken, dus braadpan op het electra en boter erin. Krijg ik een sms-je (van MiltonB) en die ben ik meteen lekker gaan beantwoorden. Hoor ik ineens een geluid uit de keuken die ik niet huis kon brengen, maar ging niet meteen kijken. 2 tellen later zag ik grote vlammen uit m'n pan komen. SHIPS...snel, wat moet ik doen. Oja, deksel op de pan...snel, snel, snel. Gelukkig ging het vuur uit, maar er kwam heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel rook. Pan in de tuin gegooid, daar komt nu nog rook van af. En het hele huis staat blauw.
DOM DOM DOM![]()
![]()
![]()