Kelly_Taco schreef:Awww net een super mooie reading gehad met Taco
Vertel!
Mag ook via mail/pb
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:Awww net een super mooie reading gehad met Taco
Mag ook via mail/pb
Anders had ik veer ook niet hoeven vragen namelijk... xveer schreef:Guusje en ik hebben vanmiddag heel goed samengewerktIk heb Tal en Radeche erin gezet en Guusje heeft ze er weer uit gehaald
![]()
Rijkie, ik moet wel bekennen dat je beugelriemen nog steeds te lang zijnHeb gereden met die van Tijm
_Fieke schreef:Kelly_Taco schreef:Awww net een super mooie reading gehad met Taco
Vertel!Mag ook via mail/pb

.
(dan zijn jullie allemaal weer terug.....).
mijn bedje was veel te lekker en me wekker gewoon niet gehoord. Heb me in een kwartier aangekleed, brood gemaakt, met de katten geknuffeld en eten gegeven en alle zooi laten staan voor mijn ouders
. En toen ook nog de trein gehaald (die ook nog eens 5 minuten vertraging had uiteindelijk...haast ik me daar zo voor
). _Rijkie_ schreef:Dat vind ik zoiezo onzin, Ik kan Romina uuuuuuuuuuuuuuureeeeeen laten staan als ze maar hooi heeft
Vind dat niet verplicht met sporen wel goed

Kelly_Taco schreef:Iedere "reader" die op bokt zit kan Taco readen.. is zoveel over hem te vinden.
Maar dit was echt... weet je Marijk.. hij begon over Milmar!
sniesie schreef:Kelly_Taco schreef:Iedere "reader" die op bokt zit kan Taco readen.. is zoveel over hem te vinden.
Maar dit was echt... weet je Marijk.. hij begon over Milmar!
Maar iedereen kan toch op internet (dus ook op bokt) informatie vinden over Taco?
Ik ben zeker niet anti dat soort dingen hoor, geloof zelf ook dat sommige mensen meer zien, voelen en horen dan dat een "normaal" mens kan maar ik speel altijd wel eerst advocaat van de duivel