Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morgen naar de nieuwe hoefsmid dus ik ben benieuwd! Hij komt uit Den Haag (ik meen dat hij zelfs de smid is van de Raaphorst), das dan wel weer grappig
Ireen_ schreef:Evita heeft haar ijzer er ineens (bijna) af, hij hangt nog aan 1 hoefnagel zo ongeveerMorgen naar de nieuwe hoefsmid dus ik ben benieuwd! Hij komt uit Den Haag (ik meen dat hij zelfs de smid is van de Raaphorst), das dan wel weer grappig
Maar dat was alleen even een ijzertje er weer opnieuw onder slaan.
lekker drassig ook.johnvt schreef:Te huur in Vlaardingen: weet je iemand hiervoor laat het me weten.
Prachtig gerenoveerde 4-KAMER APPARTEMENT (liesveld) op de 1e etage met een berging in het souterrain. Ideaal gelegen vlak boven het winkelcentrum. Allerlei voorzieningen binnen handbereik. De woning wordt gekenmerkt door zeer veel licht en ruimte.
Met name de woonkamer, de keuken en de badkamer hebben een moderne uitstraling.
Ideaal wonen voor een aantrekkelijke prijs !
Indeling:
Entree:
met laminaatvloer
tussenhal:
met houten vloerdelen en lambrizering
keuken: modern betegelde ruimte met een mooi keukenblok in hoekopstelling. 4-pits gasfornuis, elektr. oven,
koelkast en vriezer, vaatwasmachine en afzuigkap.
woonkamer: (36 m²)
houten vloerdelen; mooie open haard; gestuukt plafond met sierlijsten; deur naar balkon
slaapkamer 1: (4.48 m x 2.00 m)
slaapkamer 2: ( 3.22 m x 2.84 m)
badkamer:
geheel betegeld; wastafelmeubel, duoblok closet, douchecabine;

..