Hahahahaha helemaal met trailer naar het bos . Maar het is idd wel lekker voor dr . Kan ze ook is lekker ontspannen buitenritje doen en wat anders zien dan de manege .
Jah idd . Wel grappig voor dat korte stukje in de trailer . Als je een uurtje gaat rijden eerst paard op de trailer en dan daarna even rijden en dan weer terug met de trailer .
Hahahaha als ze dan echt schrikt dan ben je dr alsnog kwijt... Vaak heb je als je er op zit nog meer controle (alleen kan je dit geval los laten als ze de sloot in springt of de weg op gaat... wat iets minder gevaarlijk is voorjezelf maar nog niet prettig voor het paard).
Als ze echt op hol slaan rennen ze alleen maar . Dan moet je alleen geen obstakels tegenkomen zoals laaghangende takken enz... of dingen waar je met je voet achter kan blijven hangen . Owwww en vooral geen auto's die je aanrijden dat lijkt me helemaal erg (doet me gelijk aan de horse wisperer denken...). Volgens mij schreef ik dan niet helemaal goed maar ach .
Dankje ga ik nodig hebben . En het is idd wel fijn voor Manda, alleen gaan we nu niet meer zoveel naar buiten (alleen de kindergroepen owww en natuurlijk die groep voor ons nog....). Maar misschien komt het nog wel goed (al is Manda gewoon een schrikpaardje, de deur achterin de bak is ook al eng... Dus ze zoekt gewoon dingen volgens mij ).
Ik denk dat ze er wel weer aan went In het bos scheen ze ook wel rustig te worden. Ik vind het schrikkerige van haar eigenlijk wel meevallen, dat is meer aanstellen
Het is idd meer aanstellen van Manda . En heeel fijn hoe hard de tijd gaat! Voor ik het weet zit ik alweer in Turkije . En ik heb ook wel zin in morgen, lekker paardrijden. Heb aan de ene kant wel zin om binnen te rijden, maar dan zonder les van Aad .
Echt wat ze voor dat veulen vragen... 2500 euro nu snap ik waarom ze dr nog niet verkocht hebben... Dr moeder staat bij ons op stal en dat is ook echt geen bijzonder paard ofzo. De vader ziet dr nog wel ok uit maar ook niet echt een super bekende hengst... En dan het veulen heeft geen vlekken , en denk ook niet dat ze die nog krijgt... Bij andere advertenties geven ze die garantie wel bij een bruin veulen omdat ze het al onder de vacht zien zitten. Bij deze kennelijk niet... http://link.marktplaats.nl/186164727