ATE schreef:We gaan het dinsdag heeeeel gezellig makenja had me beetje op verheugt met terasje erna
als het weer het toe laat Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:We gaan het dinsdag heeeeel gezellig makenja had me beetje op verheugt met terasje erna
als het weer het toe laat ATE schreef:JAAAAHvolgende keer dan maar toch
LIQUITA schreef:ATE schreef:We gaan het dinsdag heeeeel gezellig makenja had me beetje op verheugt met terasje ernaals het weer het toe laat
ATE schreef:Ik hoop van wel. Fijn dat Nick de BBQ brengt, we zagen hem nog op de manege.ja dat gaat lukken toch ? nick brengt morgen ff bbq naar manege
LIQUITA schreef:Ben je morgen ook op de manege?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ben je morgen ook op de manege?
ja morgen ochtend uur of 10.30
zo vroeg??? Ga je rijden? ATE schreef:Ja, dat hoop ik ook. Als het maar een beetje droog is.hopenlijk word het weer beter ook voor de kids op kamp
LIQUITA schreef:ATE schreef:
ja morgen ochtend uur of 10.30
zo vroeg??? Ga je rijden?
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, dat hoop ik ook. Als het maar een beetje droog is.hopenlijk word het weer beter ook voor de kids op kamp
LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:
ATE schreef:tegelzetter is niet geweest vandaag
LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:ATE schreef:tegelzetter is niet geweest vandaag
Zag je dat?
ATE schreef:HEEEEEEL misschien kom ik ook ff kijken, maar ik ga eerst proberen uit te slapenlisa gaat nog keer op ate rijden
LIQUITA schreef:ATE schreef:HEEEEEEL misschien kom ik ook ff kijken, maar ik ga eerst proberen uit te slapenlisa gaat nog keer op ate rijden