Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar libella zit hier, is maar heel klein thuiswinkeltje(keldertje),..
Schoenen met erg hoge hakken
nu nog die sporen met wieltjes erbij
nee dit wordt heel chic..(hoe schrijf je dat
?)
niet door je enkels gaan ofzo
ging tot nu toe helemaal goed.. moet alleen iets vinden ze zijn beetje te groot, maar er bestaat geen 35
in zulke hak dingen bij de kinderschoenen..
mauss schreef:is ook goed te zien dat je maar 1 x per week komt. je paard ziet er heel slecht uit en je stal lijkt de mesthoop zelf wel
nee hoor gen ziet er goed uit ondanks de playboy
Vond ik nou ook.. kijk natuurlijk mogen sommige altijd ze stal doen... Maar helaas.. de staluitmest crimineel is spoorloos verdwenenalhoewel ik er erg blij mee was!
ik was net aan het rondkijken op Profielen, sommige van bokt zijn ook niet naar
maargoed wordt hier zo niet echt gezellig dus ga maar echt
_Sammy_ schreef:met die laarzen kopen ben ik in de winkel op me bek gegaan, ben er nu al in huis aan het lopen en naar de buren geweestging tot nu toe helemaal goed.. moet alleen iets vinden ze zijn beetje te groot, maar er bestaat geen 35
in zulke hak dingen bij de kinderschoenen..
Maarja voor die 2x per jaar..
Ans jij moest mij nog iets vertellen, Pm? wil het nu wel weten..

_Sammy_ schreef:Gaaf hoor Sormaar libella zit hier, is maar heel klein thuiswinkeltje(keldertje),..
zoo mij outfit is bijna klaar voor de Gala's met KerstSchoenen met erg hoge hakken
Rheintax schreef:leuk. Nu nog eens geen ruzie tussen jullie!
Goede morgen!
En het is te hopen! Ze doet het zo goed joh niet normaal meer maar ik ben zo trots als een pauw
Rheintax schreef:Goedemoggul! Heel snel op Tsjol hoor. geen probleem. Trouwes Mariella: wat zijn gekeunsde?????? nier en ribbetjes?