kekaro schreef:hehehehe beginnen in de F bedoel ik mee: heeeeel erg onderaan bij het begin beginnendus eigenlijk nog onder de B (mag dat ?! om te proberen ?
hihihihihi)
anders doen we gewoon samen eerst een Bixie-proef, kan het nooit te erg worden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kekaro schreef:hehehehe beginnen in de F bedoel ik mee: heeeeel erg onderaan bij het begin beginnendus eigenlijk nog onder de B (mag dat ?! om te proberen ?
hihihihihi)
bloempie186 schreef:AnneOmie schreef:Mayo is niet zo snel zo te zienMoet idd haar onderschrift nog aanpassen
och joh....iedereen die me wat langer kent weet toch dat k nie zo snel ben
ShirleyA schreef:Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor
zo zie je maar dat het dus helemaal niets zegt! ShirleyA schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/held ... tml?p=10,1
OM TE STEMMEN OP DE HELD V T JAAR. DE REDDERS VD FRIESE PAARDEN STAAN ER BIJ

kekaro schreef:ohja Abel en Amigo kunnen dus duidelijk samen staan...
ze stonden samen in de paddock vanmiddag,
ze waren aan het uitmesten en de mannetjes waren samen aan het buiten spelen
Allano2502 schreef:ja had ze gezien over de cam egt leuk volgned jaar win ik ook wat ben er nu al van overtuigd:Dkomt helemaal goed 2007 nieuwe start , nieuw begin en dan zijn hopelyk ze spiegel angste weg en de wedstrijden nog beter:D
kekaro schreef:ohja Abel en Amigo kunnen dus duidelijk samen staan...
heb eindelijk weer internet die het een beetje doet
bloempie186 schreef:kekaro schreef:ohja Abel en Amigo kunnen dus duidelijk samen staan...
ik heb ze zien staan, ze stonden lekker rustig met zn tweetjes....konden goed met elkaar overweg zo te zien!
Ik kon echt super wijken met hem en hij deed het allemaal super braaf. Luc zei dat hij het wijken op zijn sloffen doet
Deze keer waren er maar 3 man in de bak tijdens mijn les. Net lekker onder de douche vandaan en nu desperate housewives kijken

)
sjorsie schreef:
ohja Abel en Amigo kunnen dus duidelijk samen staan...
ik heb ze zien staan, ze stonden lekker rustig met zn tweetjes....konden goed met elkaar overweg zo te zien!
gelukkig maar,ik ben er nl eigenlijk liever zelf bij als Abel voor het eerst met een ander samen los gaat
Nou verwacht ik ook niets geks van Amigo en Abel maar je houd er toch liever zelf zicht op.![]()
misschien ben ik nu een muts maar zo ben ik nou eenmaal
en het is wel handig om te weten!
Ik kan me goed voorstellen dat je er ziek van bent zeg. Je hebt ook wel gelijk en een paard onderhouden EN op jezelf wonen dat is nou eenmaal best prijzig allemaal. Je moet hier natuurlijk zelf niet aan onderdoor gaan. Wild Rose is idd een prachtig leuk paard dus daar vind je heus wel een leuk nieuw baasje voor. In de toekomst kun je altijd nog verder kijken en misschien gaan bijrijden of idd leasen? Wat een moeilijke beslissing zeg die je moet nemen. Sterkte!!
Ik denk dat Daan wel gaat springen en misschien Daan van Lorenzo en Kim?