stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:16

kekaro schreef:
hehehehe beginnen in de F bedoel ik mee: heeeeel erg onderaan bij het begin beginnen Tong uitsteken dus eigenlijk nog onder de B (mag dat ?! om te proberen ? Bloos hihihihihi)

anders doen we gewoon samen eerst een Bixie-proef, kan het nooit te erg worden Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:36

bloempie186 schreef:
AnneOmie schreef:
Mayo is niet zo snel zo te zien Haha! Moet idd haar onderschrift nog aanpassen *LOL*

och joh....iedereen die me wat langer kent weet toch dat k nie zo snel ben Tong uitsteken

Dat wist ik al maar ik wou het netjes houden Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:37

ShirleyA schreef:
Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor OK dan!

haha inderdaad! Eigenlijk moet Anky ook n cap op. Clown zo zie je maar dat het dus helemaal niets zegt!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:12

http://www.telegraaf.nl/binnenland/held ... tml?p=10,1
OM TE STEMMEN OP DE HELD V T JAAR. DE REDDERS VD FRIESE PAARDEN STAAN ER BIJ

Daan, wat heb je nu eigenlijk gewonnen gister? Deken, transportbesch.?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:20

ShirleyA schreef:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/held ... tml?p=10,1
OM TE STEMMEN OP DE HELD V T JAAR. DE REDDERS VD FRIESE PAARDEN STAAN ER BIJ

ik heb direct op ze gestemd, zij verdienen het Pling

edit: meteen in m'n onderschrift gezet Pling
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 18-12-06 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:22

gaan we doen cindy !! wel tegelijk dan whahahaha

ja ik ga ook even stemmen, vond het wel een superactie !

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:29

Ik vind ook dat die meiden verdienen dat ze de helden van 2006 worden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:46

Daan heeft en dekje van BR en peesbeschermers + kogelbeschermers van BR gewonnen Haha!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:30

ja had ze gezien over de cam egt leuk volgned jaar win ik ook wat ben er nu al van overtuigd:Dkomt helemaal goed 2007 nieuwe start , nieuw begin en dan zijn hopelyk ze spiegel angste weg en de wedstrijden nog beter:D

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:22

ohja Abel en Amigo kunnen dus duidelijk samen staan...
ze stonden samen in de paddock vanmiddag,
ze waren aan het uitmesten en de mannetjes waren samen aan het buiten spelen Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:35

kekaro schreef:
ze waren aan het uitmesten en de mannetjes waren samen aan het buiten spelen Lachen

oke dat is zeker leuk,dan zal ik Amigo er s avonds ook bij zetten als de paddock vrij is

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:37

Allano2502 schreef:
ja had ze gezien over de cam egt leuk volgned jaar win ik ook wat ben er nu al van overtuigd:Dkomt helemaal goed 2007 nieuwe start , nieuw begin en dan zijn hopelyk ze spiegel angste weg en de wedstrijden nog beter:D

dat is de juiste instelling OK dan!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:42

kekaro schreef:

ik heb ze zien staan, ze stonden lekker rustig met zn tweetjes....konden goed met elkaar overweg zo te zien!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 19:45

hallo allemaal Haha! heb eindelijk weer internet die het een beetje doet Duivel

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 19:45

iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:50

bloempie186 schreef:
kekaro schreef:

ik heb ze zien staan, ze stonden lekker rustig met zn tweetjes....konden goed met elkaar overweg zo te zien!

gelukkig maar,ik ben er nl eigenlijk liever zelf bij als Abel voor het eerst met een ander samen los gaat
Nou verwacht ik ook niets geks van Amigo en Abel maar je houd er toch liever zelf zicht op. Pling
misschien ben ik nu een muts maar zo ben ik nou eenmaal

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 22:42

Heb vanavond heerlijk gereden tijdens mijn les! Omar liep echt super en gedroeg zich als een echt L1 paard Tong uitsteken Ik kon echt super wijken met hem en hij deed het allemaal super braaf. Luc zei dat hij het wijken op zijn sloffen doet Haha! Deze keer waren er maar 3 man in de bak tijdens mijn les. Net lekker onder de douche vandaan en nu desperate housewives kijken Clown

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 23:51

hey mensen
even een niet zo leuk bericht van mijn kant af....
sommige zijn al op de hoogte en snappen de situatie gelukkig (dank je daan!)

ik zal het kort en hopelijk duidelijk uit proberen te leggen...

ik moet keuzes gaan maken voor mijzelf....
iedereen weet wel hoe graag ik op mijzelf wil gaan wonen,heb de hele situatie goed onder de loep genomen en financieel is het gewoonweg niet haalbaar om wild rose aan te houden
als ik goedkoop wil huren heb ik pech want daar verdien ik gewoonweg teveel voor,ik moet huren boven een bepaald bedrag.......dat kan ik wel ...MAAR dan kan ik dus geen paard meer onderhouden,zo geldt het ook voor eventueel kopen,helaas maar ik zie geen opties meer Verdrietig

plus het feit dat ik ook enigzins de klik mis bij wild rose en mij
meer liggend aan mij dan aan haar want het is gewoonweg een fantastisch paard!
ik heb vele jonge paarden gehad maar nog nooit met zo'n "fris" karakter als zij....en ik heb daar enigzins moeite mee en ben wat angstig...

dan kwam er vanochtend nog eens bij dat mijn mooie autootje kapot is gegaan en wel rijdt maar een reparatie heeft van zo'n 1500 a 2000 euro Bloos!
dit heb ik er dus niet meer voor over........
dat betekent inruil.........omdat het bovenstaande dan ook in gedachten meespeelt ,is de grote keuze dus of ik een kleine auto ga nemen en de trailer dus weg ga doen
dit heb ik al besloten eigenlijk en ik ga van de week kijken wat mijn auto nog op kan brengen ....uiteraard vertel ik de handelaars niks over de klachten Tong uitsteken
de trailer gaat dus ook maar van de hand...scheelt weer 20 euries per maand en een kleinere auto scheelt zo'n 80 euro benzine per maand en 10 euro wegenbelasting....

plus de 400 euries van wild rose en nog wat kleine dingetjes kom ik al gauw op 550,- per maand wat ik dan kan gaan verwonen Wow!

ik wil absoluut blijven rijden maar wil ook gewoon heel graag eens zelfstandig worden en aangezien ik mij nog niet heel erg aan de dame gehecht heb gaan mijn gedachtes toch wel uit naar verkopen...
al valt het me enigzins wel zwaar en kan ik er niet bepaald om lachen....
ik weet gewoon dat het een topknol is (ja sorry voor de kapsones Tong uitsteken )

moeilijk moeilijk............
ik moet het mijn verzorgster ook gaan vertellen en dit valt mij erg zwaar,alhoewel ik wel weet dat je daarvoor een paard niet aanhoudt..
meebetalen van haar kant is geen optie want dat heb ik in al die 3 en half jaar nooit gevraagd en ik weet ook dat ze het niet betalen kan...

ja het is balen........maar ik probeer de positieve kanten er wel van in te zien...
ik kan altijd weer een paard kopen als ik ooit weer wat breder zit en gelukkig heb ik een lieve vriendin waarvan ik haar haflinger altijd mag rijden............

Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 06:02

Jee meid wat knudde voor je soms willen mensen ook wel een paard leasen(dus misschien is dat een optie voor het geval je wild rose nog niet kwijt wilt en ze toch doorgereden wordt.dan heb je volgend jaar een paard wat dan misschien goed ingereden is waardoor je minder bang hoeft te zijn.
Mocht je haar wel verkopen dan zul je net zoals Orissa echt wel een goed paardenvriend vinden die haar wil kopen van je want het is nu eenmaal een heerlijk beest.Ik zal haar vandaag weer evenentjes los gooien met Zirano(die gaat volgende week donderdag weer de opfok in).Heel veel sterkte joh,en als straks alles achter de rug is en de financien zijn op orde kun je altijd eerst gaan beginnen met zelf een paardje te leasen voor je hem/haar koopt.
Jouw eigen levengaat voor hoor,als je straks zelf niet normaal kunt leven door haar aan te houden is en blijft het een verdomd moelijke beslissing maar wel de enige. Frusty

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 06:08

Hier dan nog even het weer,het heeft gevroren vannacht waardoor sommige auto's tenmisnte de eigenaren moeten krabben.momenteel is het nog steeds -1 dus nog frisjes alhoewel er geen wind staat.Het is op sommige plaatsten mistig en toen ik net naar huis ging viel er een beetje miezer op mijn voorruit(geen overvliegende plassende vogel hoor.welterusten allemaal.Mocht er iemand zin en tijd hebben voor als de bak leeg is om Zirano buiten te zetten(alvast bedankt).Momenteel zit ik zelf in de ziekenboeg waardoor ik niet zo vaak kan komen asl zou moeten omdat meneer echt wat meer vacht moet kweken voordat hij volgende week naar Lutjebroek gaat.
Alvast bedankt.
Brenda hoe is het met Bo??heb je al eventjes niet gesproken.
Hoe gaat het met Dancer??

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 07:38

sjorsie schreef:

gelukkig maar,ik ben er nl eigenlijk liever zelf bij als Abel voor het eerst met een ander samen los gaat
Nou verwacht ik ook niets geks van Amigo en Abel maar je houd er toch liever zelf zicht op. Pling
misschien ben ik nu een muts maar zo ben ik nou eenmaal

nou zo ben ik zelf eigenlijk ook ! was ook redelijk verbaasd dat ze samen stonden, maar goed gelukkig mogen ze elkaar wel Lachen en het is wel handig om te weten!

@naadje: echt balen dat het toch niet helemaal gaat joh! maar je eigen leven gaat natuurlijk voor.
wild rose is echt een plaatje van een paard, daar moet zeker wel een goede eigenaar voor te vinden zijn!

het is half acht geweest en het is nog steeds superdonker, lijkt nog wel nacht....
ik ga maar op tijd naar buiten, gister moest ik ook krabben, dus nu zeker Lachen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:56

Mogguh

Natas wat erg zeg dat je die beslissing moet maken! helaas kan het niet anders maar ik snap dat je er echt goed ziek van bent

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:20

Wat klote Naadje Scheve mond Ik kan me goed voorstellen dat je er ziek van bent zeg. Je hebt ook wel gelijk en een paard onderhouden EN op jezelf wonen dat is nou eenmaal best prijzig allemaal. Je moet hier natuurlijk zelf niet aan onderdoor gaan. Wild Rose is idd een prachtig leuk paard dus daar vind je heus wel een leuk nieuw baasje voor. In de toekomst kun je altijd nog verder kijken en misschien gaan bijrijden of idd leasen? Wat een moeilijke beslissing zeg die je moet nemen. Sterkte!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:24

Ik vind het echt erg en vervelend voor je naad! Stiekem hoop ik ook voor jou dat Roos haar ouders misschien haar willen houden voor Roos! Dat zou natuurlijk top zijn!

Zijn er nog mensen die vanavond gaan springen? Ik wel Heeft iemand het nr van Alex voor mij anky jij misschien? Kan je die pb-en?

Ik moet morgen naar de gynacoloog voor me buik! Heb steeds weer zoveel buikpijn niet normaal! Dokter wil dat ik het laat onderzoeken! Bluuuhhh

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:36

Je hoeft hem niet te bellen hoor als je mee wil doen Willie Haha! Ik denk dat Daan wel gaat springen en misschien Daan van Lorenzo en Kim?