Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen zijn mn ouders er achter dat ik achterloop op school
dus die controleren nou álles wat ik doe en niet doe, en ze gaan op gesprek op school en weet ik t.. Mag wss niet op tijd op stage maar daar kan ik me nog niet het drukste om maken, want het is gewoon echt veel.. En die 100 punten kom ik ook never nooit aan... dus dan maar een jaar later op stage hoor... Jammer dan

Echt mooi spul 
Morgen even manege bellen dat ik mn les afzeg voor vrijdag, want is precies tegelijk met de vuurwerkshow! En daar wil ik graag bij zijn
Hebben jullie nog mensen nodig om te helpen Lin?
maar jij bent er dus niet 
Ik ben namelijk nooit zo op inhalen omdat ik vaak alleen maar in drukke lessen kan ivm studie etc! Gelukkig rijden we in de zaterdagles gemiddeld maar met zn 6-en, erg prettig! 
Gewoon voor de lol
Dan kan je nét niet helemaal lekker rijden, want echt voltes en wendingen lukt dan niet...
Ik ben namelijk heel bang om op Limerick te rijden (opzich niet voor Limerick zelf) omdat ik een keer heel hard met hem gevallen ben... is inmiddels al een jaar geleden en toch stap ik niet meer met een fijn gevoel op dat paard. Nu heb ik er zaterdag een kwartiertje opgezeten, en daarna dus op Peach
Als ze me er weer eens opzetten wil ik wel wat langer proberen te blijven zitten
net zo lang tot ik niet meer bang ben
Hopelijk zaterdag weer op Peach
En eigenlijk vrijdag hopelijk ook
Nu gewoon weer langzaam opbouwen
Ik vind het zelf vooral heel stom, Limerick deed niks fout, struikelde toen alleen en daardoor zijn we nogal ongelukkig gevallen samen.. mja ooit spring ik er zo weer op
want vind het opzich een erg leuk paard! 
Bij de verdere proefjes die hij moest lopen gedroeg hij zich wel aardig geloof ik

Heb toch verder niks, paardrijles afgezegd 
Maar nou is zijn klant ziek

Mn moeke wil jou ook wel ophalen
Moeten we maar even een tijd afspreken 
Draadontspanner lenen van broeder en dan met statief
Wel erg leuk