Ik moet uberhaupt eens heel goed gaan nadenken voor de terugreis dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:7 september dacht ik?
Annemarie schreef:Dat was ik wel van plan! (mag ik meteen trakteren, ben die donderdag jarig en ik moet toch de traditie in ere houden, niet?)
Maar ik wilde ook kijken of ik voor die tijd nog een keer kan rijden als dat kan (ja op zaterdag, ik moet zeggen dat ik die lessen nooit zo geslaagd vond, met z'n allen hutje mutje, zeker nu niet), kan gewoon niet zo lang wachten
bruine schreef:in dat geval zit er niks andersop annemarie om ook je ouders de kop gek te zeuren en in ponykamp week 9 weer rustig aan mee te draaien![]()
traktatie is natuurlijk altijd welkom![]()
jammer lorain, maar volgens traditie zien we je wel weer terug
Fenn schreef:Ben ik ook al benieuwd naar.
Trouwens Tessel, ik ben bang dat ik toch ga vragen of ik zondagavond al met jullie mee mag rijden of zoiets. Wil ik maandag tien voor half tien in Rijssen zijn moet ik in Voorhout de trein hebben van vijf over half zeven!(of die van vijf voor half, die is eigenlijk nog makkelijker, scheelt aantal keer overstappen) *Ik ga nu even kijken voor de terugweg*
edit: als ik tien over half negen de trein haal ben ik om iets over half twaalf in Voorhout, anders heb ik de trein een uur later en ben ik dus ook een uur later terug