Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:58

Ik denk weer een demo ja. Vrijdag weet ik niet of ik langs kan komen, ik moet zaterdag weer werken Gaaaap
Ik moet uberhaupt eens heel goed gaan nadenken voor de terugreis dan Nagelbijten / Gniffelen

Lorain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:58

Wanneer beginnen de lessen ook alweer Bloos Deze vrijdag al.. of volgende week?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 17:01

7 september dacht ik?

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:09

Citaat:
7 september dacht ik?

als dat een vrijdag is wel Haha!
maandag 3 september beginnen de gewone lessen weer.
ik denk dat je rustig aan gewoon weer mee kan doen hoor annemarie Haha!

joeylove, jij was toch gestopt?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 17:15

Dat was ik wel van plan! (mag ik meteen trakteren, ben die donderdag jarig en ik moet toch de traditie in ere houden, niet? Nagelbijten / Gniffelen )
Maar ik wilde ook kijken of ik voor die tijd nog een keer kan rijden als dat kan (ja op zaterdag, ik moet zeggen dat ik die lessen nooit zo geslaagd vond, met z'n allen hutje mutje, zeker nu niet), kan gewoon niet zo lang wachten Clown

Lorain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:15

jaa ik maak mijn kaart af.. dat zijn nog 4 lessen ongeveer. En dan stop ik weer Tong uitsteken !

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:57

Annemarie schreef:
Dat was ik wel van plan! (mag ik meteen trakteren, ben die donderdag jarig en ik moet toch de traditie in ere houden, niet? Nagelbijten / Gniffelen )
Maar ik wilde ook kijken of ik voor die tijd nog een keer kan rijden als dat kan (ja op zaterdag, ik moet zeggen dat ik die lessen nooit zo geslaagd vond, met z'n allen hutje mutje, zeker nu niet), kan gewoon niet zo lang wachten Clown

in dat geval zit er niks andersop annemarie om ook je ouders de kop gek te zeuren en in ponykamp week 9 weer rustig aan mee te draaien Clown

traktatie is natuurlijk altijd welkom Vingers aflikken

jammer lorain, maar volgens traditie zien we je wel weer terug Knipoog

Lorain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:59

hahaha, ja zeer wisselvallig bij mij Tong uitsteken! Maar als het goed gaat met deze pony kom ik denk ik niet meer terug Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 18:17

bruine schreef:
in dat geval zit er niks andersop annemarie om ook je ouders de kop gek te zeuren en in ponykamp week 9 weer rustig aan mee te draaien Clown

traktatie is natuurlijk altijd welkom Vingers aflikken

jammer lorain, maar volgens traditie zien we je wel weer terug Knipoog

Dan moet ik weer naar schoooool *huilt* Huilen
En ik zei wel zo vrolijk dat ik weer kom lessen, maar je zal net zien dat ik tot 4 uur op school zit Nagelbijten / Gniffelen
Nouja, dat hoor ik maandag al, dus dan valt er nog wel wat te regelen voordat de lessen weer beginnen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:27

Stomme school Nagelbijten / Gniffelen Ach gut

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:27

Je kan ook 's avonds komen toch? Dinsdag of woensdagavond?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 16:32

Das waar.
Moet sowieso Janette nog even op de hoogte brengen dat ik weer mag beginnen, en dan bespreken we wel verder. Knipoog

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:38

Das lang geleden!
Gaaf dat soyeux terugkomt... Dan pik ik hem gewoon in en ga even het bos in om te scheuren....

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 18:56

Hahah, ik denk dat iedereen die Soyeux nog kent dat haast wel wil, wordt nog vechten Vork

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:30

Maar dat gaat mooi niet door als hij als pensionpony op het Lamoen komt te staan; ik neem aan dat we hem dan niet te pas en te onpas van stal mogen trekken Knipoog
Is hij er al, trouwens??

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:01

Ben ik ook al benieuwd naar.

Trouwens Tessel, ik ben bang dat ik toch ga vragen of ik zondagavond al met jullie mee mag rijden of zoiets. Wil ik maandag tien voor half tien in Rijssen zijn moet ik in Voorhout de trein hebben van vijf over half zeven! Bloos! (of die van vijf voor half, die is eigenlijk nog makkelijker, scheelt aantal keer overstappen) *Ik ga nu even kijken voor de terugweg*

edit: als ik tien over half negen de trein haal ben ik om iets over half twaalf in Voorhout, anders heb ik de trein een uur later en ben ik dus ook een uur later terug Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 13:20

O lekker, het houd ook niet op deze dagen Scheve mond
Nu las ik net op m'n mail dat mijn dwarsfluitlerares de lessen in Almelo wil verzetten naar de vrijdag... Boos!
Heb d'r maar teruggemaild dat het dan maar om half 3 (als dat kan met school) of om half 8 moet Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:50

Fenn schreef:
Ben ik ook al benieuwd naar.

Trouwens Tessel, ik ben bang dat ik toch ga vragen of ik zondagavond al met jullie mee mag rijden of zoiets. Wil ik maandag tien voor half tien in Rijssen zijn moet ik in Voorhout de trein hebben van vijf over half zeven! Bloos! (of die van vijf voor half, die is eigenlijk nog makkelijker, scheelt aantal keer overstappen) *Ik ga nu even kijken voor de terugweg*

edit: als ik tien over half negen de trein haal ben ik om iets over half twaalf in Voorhout, anders heb ik de trein een uur later en ben ik dus ook een uur later terug Nagelbijten / Gniffelen

Fen, kan je dan op zondag met de trein naar Deventer komen? Dat is voor ons (Karin) het makkelijkst, want daar moeten we toch ook langs mijn ouders' huis. Of naar Delft, dat mag ook.
Voorhout-Delft:
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid= ... ionAbbr=dt

Voorhout-Deventer:
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?refe ... 1147988062

Naar Delft is misschien wat makkelijker, maar dan moet je wel wat eerder weg waarschijnlijk. Het is voor jou een beetje om.. maar het scheelt je wel weer geld. (Je reis gaat zowiezo lang duren die dag Knipoog )
Bedenk maar even, en mail/bel ook even naar Jannette om te vragen of het goed is dat je zondag al komt. Dan kan ik het aan Karin vragen. We wilden pas na het avondeten weg trouwens, komt dat jou ook goed uit?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:39

Ik stuur Jannette dan zo maar nog een mailtje om te vragen of ik zondagavond al kan komen. Als dat zou mogen, ga ik denk met de trein naar Deventer, want wat jij al zegt, het scheelt weer geld en dat is altijd handig. Hoe laat maakt mij niet uit, ik vind het al heel fijn dat ik mee mag rijden, dus na het eten is goed. Ik moet alleen nog even kijken of het wel handig is dat ik dan zondag ook al weg ben, maar ik denk het wel.
Ik ga eerst Jannette wel even mailen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:43

Als je geld wilt besparen moet je over Delft gaan, dat bedoelde ik Knipoog die treinreis kost namelijk 3 kwartier en naar Deventer is 2,5 uur ofzo.
Ik deel iig de benzinekosten met Karin, denk niet dat jij ook hoeft mee te betalen hoor, maar dat zien we dan wel. Al met al zou het iig denk ik veel minder duur zijn dan dat we je oppikken in deventer. Al moet je wel wat eerder van huis als je naar delft gaat (schat ik).

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:46

eerder naar huis als ik naar delft ga? Heb je het nu al over de terugweg? *gaat msn-en*

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:21

laat ik me ook maar even mengen in het gesprek. Ik heb met Tessel om 19.00 op het station afgesproken zondag om op weg te gaan naar Markelo. Niet te veel meenemen anders past dat niet in mijn Yaris Haha!
Ik lees dat we al 5 kinderen hebben...wat een drukte...weet niet of we dat wel aankunnen Haha!
Heb er nu al zin in. Voor de mensen die komen meeten tot dan. Op de terugweg komt mijn vriendje me halen, dus weet niet of we dan met z'n 3e in de auto passen, maar ik neem aan dat Tessel dan niet naar Pijnacker gaat?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:27

Doei! karen. (Karin Verward Bloos )

Het is dus wel goed dat ik meerijd? Ik zal braaf niet te veel meenemen Ja scheelt al dat ik sowieso niet zoveel meeneem.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 20:39

Zo, onze keukentafel + stoelen zitten in elkaar, eindelijk nieuwe Go jij! Go jij!

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:32

Ik ben weer terug van vakantie uit Zwitsterland Lachen en heb net het hele forum weer door zitten lezen.
Echt leuk voor je fen dat je een hele week extra kan ponykampen Tong uitsteken en dat soyeux weer terug komt.

In mijn vakantie heb ik ongeveer alle 4 de seizoenen gehad.
- We kwamen aan toen was het 30 graden
- We gingen de eerste week een berghuttentocht doen en toen begon het de tweede dag te sneeuwen de derde dag in de berghut lag er 30 cm sneeuw!. We hebben toen een sneeuwpop gemaakt en sneeuwengeltjes gemaakt. En dat in je zomervakantie..
- verder ook nog wel regen en gewoon zon gehad.
En ik heb er nog lekker 2 keer door de zwitserse bergen gereden te paard. Was ook wel gaaff..

Sorry dat ik even tussen kwam. Bloos
Laatst bijgewerkt door papiertjuh op 23-08-07 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt