Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(sorry) Joki schreef:Herman en ik klikten niet zo nee; ik heb altijd volgens een andere methode getraind bij nico van stight (geeft helaas alleen clinics aan arabieren in amsterdam :@ ) en die methode vind ik eerlijker naar het paard. Voor paarden die niet goed aan het been zijn is Herman hard in mijn ogen te hard. Velen zijn het met zijn methode eens en rijden prettig bij hem maar ik voel me meer thuis bij Nico van Stight en Simon Hendriks (totaal onbekend in Nederland want is een trainer in Duitsland). Dus ik heb ook geen behoefte om zoveel geld uit te geven aan een lesmethode die me niet bevalt.
(niet 1 keer maar 7 keer achter elkaar) Joki schreef:Zadels vinden wat een ramp. Ik rijd nu toevallig op de passier gg en geniet daarvan. Maar dat heb ik verdiend na minstens 10 jaar rot zadels. Ach rosner zijn betaalbaar en ook erg fijn maar weet niet of dat op een spanjool past
En ik ben ook klein en zeker naast zo een tank van een paard. Moet je je me voorstellen toen ik nog op mijn tank van 1.86 (10 centimeter hoger dan syrah) of mijn andere tank van 1.92 reed die laatste was trouwens heel elegant en hoogbenig moet ik toegeven.
)
, vraag me trouwens af of jij de persoon ook kent. Wilde trouwens ook nog wat andere dingen aan je vragen
Lekker geheimzinnig.
maar het word of een flexquality zadel of een zaldi denk ik....zaldi heeft veel kniewrong en is natuurlijk speciaal voor barokke paarden... muiszje schreef:hallo! ik ben maar 1.64 hoor! heerlijk, kan OP pony's en ook nog een op paarden (onder de 1.70 wel eens waar, anders kom ik niet helemaal met mn beentjes onder het zweetblad vandaan)
Peet: markies he.. was ie nou blind aan 1 oog? (lease, lease, lease!)
Wat betreft zadels: ik rijd nu zelf in een daleman (heerlijk!) en ook in een KN> die zit als een stoel, maar ik moet zeggen dat ik daaleman fijner vind, ik voel dan wat meer maar erg zacht is het niet.

ladyjoy schreef:En wat een regen nu.. Ik wacht nog steeds tot het minder wordt/stopt, dan kan in EINDELIJK naar Artis.. Zucht

*Trilt*