Ik ga even douchen, ik stink naar knoflook Miess was dom aan het doen, hij wou zn eten niet op eten omdat het gras lekkerder was dus ging ik hem dwingen en alles naar binnen proppen Alleen nu stinken mn handen naar knoflook.
Dan hoeven we vandaag nog maar 34 pagina´s vol te banketstaaf! Dat valt best mee, ik bedenk wel een paar onderwerpen; Pinguins Pepernoten Italië UVstraling Kersen Brandnetels Heteluchtovens
PINGUINS ZIJN ZOOOOO VET, IK WOU ECHT DAT IK EEN PINGUIN WAS. Leo jij bent echt gestoord trouwens. Heb jij vroeger ergens met je hoofd in klem gezeten ofzo? Gestoten misschien?
Pinguins leven in de dierentuin en op de noordpoooooool. En pepernoten zijn lekkerrr. En italië is chiiiiiiiiiiiiiil En UVstraling heb ik geen mening over En kersen zijn ook lekkkeerrr En brandnetels zijn pijnlijk En in heteluchtovens kan je lekkere dingen maken
Ehm, ik ben wel een keer met mn hoofd op de verwarming geflikkerd. En nu heb ik zo'n harry potter achtig litteken bij mn wenkbrauw Vrouwelijke harrelientje snotterrrr
Ja precies zoiets bedoelde ik. OO WACHT LATEN WE HET OVER WENKBRAUWEN EPILEREN HEBBEN, DAT HEB IK NET GEDAAN EN HET DOET ZOOOOO'N PIJN HE. Echt, de sadist die dát bedacht heeft..
En nu denken ze dat ik een pinguin voor hun verjaardag ga kopen. Kijk, van zulke mensen zou je echt denken dat ze met hun kop op de verwarming zijn gevallen.