Hier ligt een best wel dikke laag sneeuw (alleen op daken, gras, auto's enzo).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In z'n voorpluk was een knotje gemaakt zodat dat niet erin kwam (zo wist ik dat er al iemand naar had gekeken).
Bandit was toen met dat oog dat ontstoken was langs de muur gegaan ofzo en daardoor die wond. Nou hij ziet er op het moment niet uit...
Dus ik opzadelen, pony trilt helemaal. Hij wilde niet dat je aan z'n hoofd kwam enzo, als ie z'n hoofdstel om had deed ie heel raar al kwam ik alleen aan z'n oren (dus helemaal niet bij z'n ogen ofzo). Maarja ik gewoon rijden (het waaide ook hard dus ik dacht dat het ook daar aan lag). Hij was met instappen al heel druk enzo, schrikkerig en ging steeds achter de teugel kruipen... dus ik ben afgestapt en heb hem maar gelongeerd.
, das wel ff schrikken ja!
je hoort t nog van me. 
).
Echt een heel schattig ding:
Hij is heel klein & handig (kwam goed uit want m'n oude mp3 is kapot).
) naar de winkel en naar bandit enzo (en naar de manege ALS je gaat rijden)
Hij moet nu elke dag druppelen in z'n oog maar meneer laat dat niet echt toe...
Gek beest. xManon_ schreef:Ja ik heb gister toegegeven datk op kamp eerst dacht dat Misty een ijslander was.
Zeker in met haar wintervacht denken sommige mensen dat ze en ijslander is haha.. Vind ik niet zo erg ook al zie ik het er ook niet echt in terug.
hahahahaha. misty de ijslander
ik vind hem nog steeds leuk manon! (hoewel, ik snap het nog steeds niet)
!!
haha.. En dan hopelijk donderdag alles passen en op de foto zetten! Als je niet weer slecht weer meeneemt hihi..
hihi!
nou ik ga alvast een bank overvallen, wie gaat er mee?

(heel lief)
gaan misty en bandit als setje 
)
(ik heb geen toetsweek ofzo) zometeen het 3e alleen geschiedenis, waar we een film af aan het kijken zijn. hihi! xoxsannexox schreef:Mazzelaar! Ik moet van half 9 tot half 4 snik