Citaat:Je hebt wel gelijk, het is lekkr dichtbij! Maargoed het werk moet ook leuk zijn en bij jou passen hè
Ja daarom, want anders heb ik straks spijt.
Ik zie wel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Je hebt wel gelijk, het is lekkr dichtbij! Maargoed het werk moet ook leuk zijn en bij jou passen hè
Zat net buiten met mn boekje *drup* *drup* Nu maar even binnen gaan zitten
Die gaat flink van zijn neus lopen maken als de kater des huizes!!
Zou makkelijk wezen Nel, zo dichtbij. Maar als ik heel eerlijk ben lijkt de Eendracht bij mij een stuk gezelliger

verder heeft ie cruise-control, climate-control, 2 frontairbags, zij-airbags en weet ik veel wat allemaal meer haha. Heel compleet dus
Nu nog even afwachten of we de lening krijgen! 

Sjiek 
Haha, zo rijk zijn we nou ook weer niet hoor
(al weet ik niet of ze t zelf zo leuk vinden
) Maar deze 2 staan wel lief bij elkaar! Mooie auto is het Kim, hopen dat je de lening krijgt, kan je lekker rondscheuren
We konden niet samen rijden helaas, maar dat doen we een volgende x! Ik ging ff een rondje buiten doen met Nous, vond t echt té warm om in de bak te gaan. En Nous vond t geen probleem, het turbo-knopje zit er nog steeds op
tja je weet t nie hè. Pas de lotto gewonnen ofzo? (of een geldboom in de tuin
)
Kleinkindje er ook bij 
Hihi, en Nous vond t zo te lezen ook niet erg
Hoe ver zijn jullie nu met opbouwen?
Al een lamme arm van de prik?
eens kijken

Hoezo vies? 

Daar moet ik nu iig aan denken 
ben benieuwd naar de 150 van jou
Bijna dan.. herkende t weer eens wel, maar wist de titel nie
is nl een heel speciaal boek
Zit een gegarandeerde slagingskans op
maar komt ook vast wel goed. Lukken de oefenopgaven?
Prima toch?! (zo gevaarlijk is ons paard ook nou weer niet hoor!)

Allemaal goed afgelopen en inderdaad bokken of steigeren heb ik der nog nooit zien doen

Hebbe, Hebbe, Hebbe! Écht een leuk ding!

t is Rosa! *uch*

Trektocht is leuk Rosa

)
JT kids kwijt! *rem*

*hihi*

) 

Idd een tankje en vandaar dat Es ff ging ruilen, hij bleef maar dribbelen in de groep. (Ze was nog nooit op trektocht geweest, dusja, dan ben je wel enthousiast!
)
Kan ook 
Nous even tot t M1 trainen