Ik ben alweer terug van m'n werk, moest even voor iemand invallen van 10 tot 3 uur. Heb knoflook olie gemaakt, er hangt nogsteeds zo'n knoflooklucht aan mijn handen, hoevaak ik ze ook was
AfricanLady
Geplaatst: 08-07-12 15:55
_Linn_ schreef:
29 juli ga ik al een buitenrit maken op Shire's, dus ik kan ook niet mee.
Jepp lijkt me ook erg leuk!! Zit ik zometeen 2 meter hoog ofzo De kleinste daar is 1.80 maar hoop dat ik wel wat hoger kom te zitten, 1.80 ben ik al gewend.
Ga je bij bokker Dapper linn, bigfield shires. ik heb daar op Michael en Boris gereden en die zijn allebei rond de 1.80 hoog maar dat vond ik een heel andere ervaring dan piet ofzo.
vandaag gaan we niet rijden het weer is gewoon te slecht, en ik ga geen 22 euro uitgeven om twee uur in de regen te rijden. morgenmiddag als we gaan schijnt het heel mooi te worden dus dat scheelt;
Oh dat lijkt me ook gaaf om een keer te doen! Enne, tango breed is denk ik opeens helemaal niet zo breed, als je op een shire gezeten hebt xD Met bommenberend hadden ze een 4(?) Span shires voor de heineken bier wagen. Echt meeega!
Pff vieze regen. Net bij faron geweest. t baasje van bolero was al geweest dus hoefde geen poep op te ruimen faron even rond geslingerd. Hihi word er helemaal blij van als ik zoe hoe ze vooruit gaat. En hoe ze op mij gericht is. Constand binnen oortje op mij gericht, en als er iets is naar mij kijken, van weet je zeker dat het goed is? XD
Leuk linn! Shires zijn echt reusachtig volgens mij zou ik er niet eens opkomen...
Haha frustrerend! Die jongen heeft volgens mij zijn mobiel nooit bij zich dus ik wacht nu al een tijdje op een sms... En ik dacht dat ik slecht was met mijn mobiel hahah