Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:01

Ja, Kaar, Jij maakt ons paard vies! Dan moet die arme Zaar het weer schoonmaken :))

Kaar heeft ook rustig opgebouwd en Blando is er prima aan toe, met af en toe een puberbui...nou, komt wel ok met Stormpie. En als ik Aman zo met Tank door de polder zie rijden, ook mooi stoer peerd geworden.

Hier wel regen op mijn kop gehad, maar gelukkig geen hagel!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:03

En tot die tijd gewoon verwarming hoog en electrische deken aan, heeeeerlijk.
Ik ga lekker tukken! Morgen nieuwe dag nieuwe kansen!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:06

slaap lekker!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:15

ik ook mijn electrische deken aan, heeeeeeerlijk, truste iedereen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 06:49

Goedemorgen

Zit alweer op mijn werk.............. pfffffffffff in de vieze miezerregen bahhhh maar ik heb liever dit dan die verschrikkelijke kou en sneeuw.

Gister idd een lekker paardedaggie gehad en ja Anita, ik had broodjes bij me

Ik heb geen elektrische deken in mijn bed........... vind een fris en koel bed wel lekker eigenlijk

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:36

Ach, ik heb kachelKeesie naast me liggen, dus geen elektrieke deken nodig.
Het zonnetje komt door! Beter!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:43

Morge iedereen lekker aant werk, lekker Shary-an dr nieuwe nummer op 538, ze treedt 3 mrt in verderop (delft) op daarna is nog een soort afterparty met een deejay, dus als je zin heb.

Zo nou gister tank gereden in de bak en hem lekker in de regen gezet in de paddock met zijn vriendjes en vriendinnen toen wilde ze er vervolgens allemaal gelijk uit natuurlijk, de watjes.
Toen in plaats van lekker niks doen toch maar even een rapport afgeschreven hihi,

Vandaag maar tot 12 uur werken dan ga ik lekker het hele huis doen en boodschappen, scheelt weer van het weekend en dan vannavond huiswerk, me zusje gaat lekker tankie doen dus dat scheelt weer.

Ik heb ook een kacheltje naast me liggen in bed maar daar mag ik niet meer me voeten aan warmen :( dus nu heb ik een heerlijk kruikje.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:58

Ik heb vrijwel nooit koude voeten. Mijn kacheltje wel, raar genoeg!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 09:11

Guten morgen
Nu +1 maar het was -1 en geen wind en droog.

Kees is echte Hagenees, Ruubje ook altijd koude voetjes maar verder ook straalkacheltje hoor hihi

De elektrische deken hier is voor hier echt geweldig.
Zo een groot huis is echt niet te stoken of ik moet er €1000.00 per maand tegenaan gaan gooien in de winter, dat is dus voor ons niet te doen.Doordat er maar op een paar plaatsen gestookt wordt is de rest dus echt steenkoud en zit er ook altijd een beetje vochtigheid in.
Ook nog vrijstaand en midden in de natuur, dus ook van buren geen warmte.
Dat is dus een nadeel van buiten wonen, maar gelukkig is mijn eetkamer altijd superwarm en kunnen wij er op deze ouderwetse manier, zoals mijn opa en oma vroeger op de boerderij en alle buren hier om me heen er goed mee leven en vandaar ook de elektrische dekens in ons bedje.uurtje aan en dan gaan ze uit en slapen we heerlijk.Goede oplossing zullen we maar zeggen en toch een gezonde frisse slaapkamer.
Voor alles is een oplossing zullen we maar zeggen.

Vanmiddag mag mijn kleine Pippiepoekel haar hechtingen eruit en zijn we daar ook weer mee klaar, meteen maar wat boodschappies doen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 13:05

Ja, Aniet, en in je huiskamer voor je tussengordijn! Maar het is logisch om niet de hele boel op te stoken. Doet niemand daar, denk ik. En dan is de elektrieke deken wel fijn!

Ik lig met jou al zeven weken....onder de elektrieke deken, met de schakelaar op één, wat heb jij een koude teen!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 13:24

Jetta schreef:
Ja, Aniet, en in je huiskamer voor je tussengordijn! Maar het is logisch om niet de hele boel op te stoken. Doet niemand daar, denk ik. En dan is de elektrieke deken wel fijn!

Ik lig met jou al zeven weken....onder de elektrieke deken, met de schakelaar op één, wat heb jij een koude teen!

hahahaha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 13:50

Ar heeft altijd 1 koude voet, want die steekt hij altijd uit bed vindt hij lekker :D en als ik dan om half 5 me bed uit slaapwandel blijf ik hangen aan ze voet ben ik gelijk wakker hahaha

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 16:04

Hahahaha Aman, je weet wat ze zeggen over ezels toch hahahah :')
Grapje... :P

Pfff... Baal als een stekker... Buurman in het portiek is zeker al meer dan een maand overleden, huis staat zeker al 4 weken leeg en precies in mijn nachtdiensten heeft Vestia bedacht te gaan verbouwen! ;( Heb gevraagd hoe lang het gaat duren, gelukkig was die meneer zo aardig om voor te stellen om de deur dicht te houden.. Maakt het toch iets minder erg ;)

Zo maar is naar mijn paardje toe.. Dacht paardvrij te zijn, heb me helaas vergist.. Mijn verzorgster gaat morgen pas... Nou ja ook lekker, kan ik morgen de heeelllleeee dag slapen, hoop ik... :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:37

Hihi kay,
Lekkr dat ze zo bezig zijn ik ging altijd met nachtdienst elijk sochtends naar het paard b
Kon ik daarna fijn slapen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:32

Ik ben zelfs nog eens op wedstrijd gegaan naar de Molenkamp na mijn nachtdienst, hebben ze me daar vol met koffie gegooid om me wakker te houden haha, was nog goeie wedstrijd ook.

En nee Jetje iedereen stookt huiskamer en of eetkamer en verder niet hier, dat heb je goed gezien.Je hebt hier maar weinig mensen op 1 plek en geen huizen die aan elkaar gebouwd zijn, lantarenpalen en ga zo maar door.Dus alle warmte moet echt van jou kacheltje komen. Maar gaat prima hoor.

Net met Pipopiepoekel naar DA geweest en kreeg de complimenten dat ondanks dat hij zo een grote wond had moeten maken het er zo geweldig goed uitzag.
Pippie vond het allemaal geweldig, zat in haar open korfje in de praktijk met zeer veel aandacht om haar heen te kijken en vond het allemaal prima, helemaal niet bang.Ook in de auto lag ze gezellig om haar heen te kijken, en heeft wel ff geduurd, want ben nog in 5 winkels geweest. Ze ligt nu in diepe slaap van alles bij te komen.Hihi, echt een lieve poekel.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:43

haha, als ik in mijn bed stap wordt ik spontaan een ijsklomp :brr: zo koud is mijn matras en een frisse slaapkamer vindt ik wel prettig om te slapen. volgens jan pik ik altijd de dekens maar ik weet van niks. :z

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:31

volgens ar pik ik ze ook maar dat doe ik niet :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:22

haha, sinds we hier wonen hebben we allebei ons eigen dekbedje, ideaal, misschien een idee als jullie toe zijn aan een nieuwdekbedje.haha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:33

vindt ik nie gezellig :D, ar wil dat al maar mag niet van mij haha, we hebben nu een sprei dus daar ligt hij onder als hij hem kwijt is.

Zo huiswerk is gelukkig af, eindelijk

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 08:13

Arme Ar! Ligt de hele nacht onder een spreitje te bibberen! Nee hoor, ik heb altijd mijn eigen dekbed en Kees ook. We kruipen echt wel bij elkaar in tijden van nood :p

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 09:26

Jetta schreef:
Arme Ar! Ligt de hele nacht onder een spreitje te bibberen! Nee hoor, ik heb altijd mijn eigen dekbed en Kees ook. We kruipen echt wel bij elkaar in tijden van nood :p

tuurlijk is het vaak nood hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 09:28

guten morgen,
5 graden en dat is warmer dan gisteren overdag, tjonge.
Wel druilerig.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:11

AnitaJoeri schreef:
Jetta schreef:

tuurlijk is het vaak nood hihi

Elke nacht! :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:20

zo 250 kilo kalk in mijn tuin verspreid, dat is tegen het mos (komt door het bos).
Nu gauw omkleden en dan met Nederlandse hier, die zonder auto zit, met haar hondje naar DA, die heeft ook sterilisatie gehad en gaat helemaal niet goed, wond blijft maar lekken en wil niet dicht, is een andere DA dan ik heb, maar kan natuurlijk ook pech zijn.Wel balen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:12

Oeh, das niet fijn Aniet! Beterschap voor 't arme dier!