Gefeliciteerd fee! super leuk! wanneer ga je? en patries, ja alle bussen rijden om hahaha! ik laat de kat ook maar niet meer naar buiten met die bussen!
Ben ik net met me moeie hoofd (met hoofdpijn en snotverkoude) naar de manege GEFIETST!!! hangt dr n briefje op Dorey dr stal... kwam dr op neer dat ik eerst naar die eigenaar moest... En jaaaaa hooor hij wilde WEEEER springen. Terwijl we gister afgesproken hadden dat te doen als wij weer met ze 2e of 3e waren... Nouja aangezien ik me niet zo lekker voelde vond ik dat niet zo n verantwoord idee en dat zei ik dus ook... zegt ie doodleuk: "Nou laat dr dan maar staan ik zoek vanavond wel ff iemand die wil springen met dr... Wie komt dr morgen?" (alsof die vanavond even iemand kan regelen NOU NEE) nouja ik zou mrogen dus ook gaan met 1 van die andere meiden.. gezegd dat zij alleen komt en dat ie t maar met haar moet proberen... En toen kon ik dus gewoon weer naar huis, op de FIETS (oke het is maar 15 minuutjes fietsen maar zo moe en met hoofdpijn is dat ineens toch best n endje) Ik helemaal over de zeik, heb t echt gehad met die gozer, dus nog even met dat meisje dat morgen gaat gebeld.. dr veel suc6 gewenst en ik kijk het vrijdag nog even aan en anders kan ik dr gewoon mee... Zit steeds vaker dr aan te denken om dr mee te kappen en nu ook steeds serieuzer... Ik bedoel tis de bedoeling dat ik t voo rme PLEZIER doe en niet met tegenzin dr heen ga om afgezeken te worden, dahag dan doet ie t zelf maar...Ookal kan die dr niet eens uit de stal halen.... Bahbahbah... Maargoed, nu maar even rustig worden en uitrusten want vanavond mag ik ook nog naar dat andere paard Gelukkig
Balen van die man zeg! Is zo vervelend als je er niet meer voor je plezier heen gaat... Ik zou idd ook gaan stoppen dan is dan niks meer aan... En misschien vind je wel een ander paard wat je mag verzorgen?
Ik heb vanavond profielwerkstuk presentatie en ik heb het idee dat het niet zo goed gaat, contact met dat meisje is nogsteeds niks dus weet niet wat zij wel of niet heeft. Dat idee van het als dagboek vertellen ben ik nou ook niet meer zo zeker over. En ik hoest de hele boel bij elkaar vooral als ik praat :S
Ze is nu eindelijk op msn dus we kunnen nog beetje overleggen. Maarja als nu uiteindelijk blijkt dat iets niet klopt hebben we geen tijd meer om het te verbeteren want het is vandaag al... Ben zooooo blij als ik hier van af ben he!
Thanks! Ik ben voorbereid, net hoestpilletjes genomen en heb drinken en pottertjes bij me. Ben blij dat ik die dagboek fragmenten gemaakt heb want die kan je gedeeltelijk voorlezen dan hoef ik er niet zo veel bij na te denken met me hoofdpijn.
Fee; wat tof zeg ! Enne, mooie cijfers hoor ! Ella; Ik denk dat je nu al klaar bent ! Hoop dat het allemaal goed is gegaan ?!
JustSmile
Geplaatst: 16-02-11 21:28
En Ella, hoe ging het??
Ben net bij Phantie geweest, die fries x arabier... En ik durf nu wel te zeggen dat ik weer n verzorgpaardje heb aangezien ik echt wel heeeeeeel hard twijfel of ik met Dorey wel door wil gaan... gewoon omdat ik die man niet uit kan staan en geen zin heb met n rotgevoel thuis te komen daarvandaan... Was weer gezellig vandaag, voel me meteen minder rot over vanmiddag, zaterdag ga ik waarschijnlijk alleen, maar dan niet rijden, gewoon ff poetsen en longeren als ik daar zin in had duss wel leuk