Ohjee dat is altijd gevaarlijk! Ik ga zo even met Jock het strand op Dames betreffende een buitenrit, wij zijn 14 april vrij, verder heb ik Gijs zijn rooster nog niet. Over aan jullie
Ja Milou slecht excuus! Spelletjes op de Ipad heb ik niet zo'n last van.. Naar aanleiding van het taartje wat ik gemaakt heb voor Sas heb ik nu een aanvraag ontvangen van een oud collega die ik al jaren niet gezien heb (via Facebook) of ik 2 taarten voor zijn kinderen wil maken die in juni jarig zijn... leuk! Ehm even denken, zullen we dan in mei of juni een rit met zijn allen proberen te plannen, Sas vind je het leuk om de 14de te gaan? En mischien wil Wendy ook wel mee?
Ow jullie zijn vannacht hier gewoon verder gegaan. Bij mij ging alles goed, in de trein gestapt en 5 minuten later er weer uit en weer op mijn stalen ros gestapt. Milou, nogmaals bedankt voor de lift! Het was inderdaad erg gezellig. Ik ben in voor nog een keer gezellig doen. Hapje eten in Leiden vind ik ook prima. En voor 14 april is het ochtend of middag? En ik ga facebook zo eens bekijken en accepteren, natuurlijk mag milou vrienden worden.
En ik kom net weer uit noordwijkerhout, het was nog lekker op de kar, via het dorp langs Smit gereden en toen langs het duin weer terug naar stal. Mazzel had erg veel lol met galop, hij vloog echt weg. En een drafje was ook machtig mooi, ik spoorde Mazzel aan met mijn stem en hij ging lopen, zo ruim en hard, was echt mooi. Was dus heerlijk ritje met een lieve pony.
Klinkt lekker Wen! Ik zag je nog langs de Witte Raaf karren en bedacht me dat ik makkelijk achterop had kunnen springen . 's ochtends of smiddags maakt mij niet uit maar ik denk zo dat smiddags beter uitkomt voor jou?
Dan is het even afwachten of Sas ook mee wil... Sas... Sasss.... SAAAASSSSS
Saskia89
Geplaatst: 17-03-13 17:06
Hahaha, Ja hoor, voor mij is het goed, leuk!
Danseresje
Geplaatst: 17-03-13 17:21
Waarschijnlijk heb je je strandwandeling al gemaakt Antoinette! Als ik geen perla plannen had gehad, had ik wel meegewild! Nu lekker getut op stal en een lekker ritje gemaakt!
Wendy lekker rondgescheurd met mazzel en kar! Fijn dat jij gister ook een goede terugreis had Wendy!
antoinetje
Geplaatst: 17-03-13 18:59
kooslover schreef:
Hahaha, Ja hoor, voor mij is het goed, leuk!
Zwl ik Yvonne morgen even bellen dan?
Lekker Milou! Ik ben uiteindelijk vanmiddag even naar de Action geweest. Spulletjes gehaald om een cupcakeboeket te maken
Saskia89
Geplaatst: 17-03-13 19:44
Wat een gaaf idee!
Is goed Antoinette wat is dan het idee? Met de groep mee of in een klein groepje apart?
Heb nu mijn rooster tot begin mei. 12 mei ben ik vrij, maar dan zijn de ritten weer geswitcht, dan heb je ontbijtrit en rit om 10u. Weet niet of dat voor jou vervelend is Wendy.....
Ohja dan heb je alleen de ochtendritten. Anders kijk ik of de 14de plek is als er geen plek is moeten we naar een andere datum kijken. De 21ste april kan ik zowieso niet want dan ben ik in Engeland (Clydesdales rijden ). Anders wordt het de 28ste kunnen Sas en Wen (en Piet) dan evt ook als tweede optie?