suikermeisje schreef:haha dat is toch ook als een vakantie, 3 weken elke dag "je eigen paard'
ik heb geen scanner...
en hij staat dus niet op internet grr, slechte krant
Ik ging vanavond om half 10 nog rijden, was het eindelijk wat cooler
toen rondje van 12 km gemaakt, meest gegaloppeerd en juist op het einde een sprintje gedaan om te kijken of die dat ngo vol hield. Maar het ging nog prima gelukkig (heb niet zoveel gecrosst langs de weg als vorige jaren met hem, en Bonny daarvoor nog)
Ik reed hem vandaag niet op pessoa bit langs de weg en hij was superbraaf (terwijl ik maandag voor het laatst had gereden)
Later nog even ind e bak gedressuurd, nou ik wou dat die altijd zo liep, heb gewoon echt super lekker gereden, waarschijnlijk was mijn houding wat minder omdat ik in springzadel reed, maar dat maakt mij niets uit op dat moment, zolang dat paard maar lekker loopt
En misschien een stomme vraag
maar ik heb heel snel doorrijplekken op me dikke billen
en of jullie dit dus ook hebben?
of een zadelbontje op het zadel zou schelen?
of ligt het aan de soort onderbroek die je aan hebt (de stof) ik had gewoon zo'n hipster of gewone aan, vind string maar niets bij het paardrijden
(stomme vraag maar toch een beetje lastig)
Ik heb precies hetzelfde, en daar had ik vorig jaar wel veel last van, maar tegelijkertijd heb ik nu zoiets van om nou speciaal zo'n bontje te gaan kopen.. Dus ik weet het nog niet.
Het scheelt bij mij altijd veel of ik zo'n ribbroek of een gewone paardrijbroek aandoe. Zo'n ribbroek heb ik het sneller bij.

Wij stonden ipv 6 uur zelfs 5 uur op. Was idd wel beter want het was echt bloody hot!
Hij is zooo leuk! En snéeel!
Bij een racepad ging hij weer op z'n plaats galoperen en beetje laag steigeren omdat hij wist dat we zouden aan draven en daarna racen, maar ik hield hem tegen & tja, dan gaat die maar omhoog als die niet naar voren mag.
Ik ben ook benieuwd hoe hij op de computer is, want Eva zei dat hij op de computer gaver is omdat je dan niet hoeft in te zoomen. 
?