Leuke dat jullie een fotograaf hebben (wie?)! Maar is toch altijd leuk om nog meer foto's te maken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
riannhuh schreef:ik ben niet zo van de spelletjes, ik vind ze alleen leuk wanneer wij winnen
vorig jaar hadden ze een speurtocht waarbij je vragen moest beantwoorden, maar toen hadden degenen die niet meegingen te zwemmen de vragen bedacht met de leiding, en dat was de helft van onze kamerdus toen hadden wij gewonnen omdat we de antwoorden wel wisten, dat was best dom
maar 2 jaar geleden hadden ze wel een leuk spel, steeds 2 personen uit verschillende kamers moesten iets tegen elkaar doen, bijv zo snel mogelijke en glas water opdrinken, zo snel mogelijk fluiten na een beschuit te hebben gegeten, zo snel mogelijk een hoofdstel in elkaar zetten, zo lang mogelijk op 1 been blijven staan, zo lang mogelijk een lepel op je neus laten hangen.
zulk soort dingen, dat was wel grappig(en we hadden niet eens gewonnen
)
en wanneer je gewonnen had kreeg je kamer een punt
__Marloes schreef:huh vorig jaar een speurtocht?
Maar ik ben ook niet zo van de spelletjesvond dat spelletje wat we vorig jaar deden wel grappig, maar hoe die ook alweer ging zou ik niet meer weten hoor
riannhuh schreef:wij rijden erheen, ga cross+parcours lopen, dan op mn paard en dressuren, crossbeschermers om, shirt+bp aan en naar het springen, daarna crossen en dan zijn we alweer klaar. Uitslag afwachten en dan denk ik redelijk gauw alweer naar huis omdat mn vader melken etc. moet, dus weet niet hoeveel tijd ik heb om foto's te maken...
riannhuh schreef:ja maar dat was de bedoeling niet, het was de bedoeling dat ze mirthe zouden raken
Jetske_ schreef:riannhuh schreef:oja, jullie (vooral onze kamer) gaan mij, antal en elbrich echt haten als we fries praten, hahaha
alleen jammer dat mirthe wel bijna altijd alles verstaat
hoorde laatst ook iets leuks
collega was op vakantie naar het buitenland, en daar waren ook nederlanders waar ze wel mee optrokken. die zouden uitgaan ofzo, en mijn collega zij tegen haar familie: sille wy thús blieuwe? (spreekt eigenlijk iedereen als blowe)
dus die andere nederlands konden het eerste stukje wel goed vertalen (maar het laatste niet) en vroegen verbaasd: mogen jullie thuis BLOWEN??
maar dat betekent dus 'zullen wij thuis blijven'
Jill, Natalie, (Marloes) ... Hellup!
mistid schreef:Ik ben dan 16
Jill_ schreef:Antal zou het regelen denk ik
Ik had niks gedaan johhh, maar we waren allemaal superdruk, en toen kwamen ze de kamer binnen en toen zette ik net een nieuw liedje in hahaEn toen moesten we gauw naar bed, maar ik kon geen pyama vinden, dus toen ging ik liggen zonder pyjama, maar toen kwam ik een lepel tegen..Dus ik zeg heeel vrolijk HEEEE EEN LEPEL! En toen moest ik mee komen
luxket schreef:voor de gene die het nog niet weten, mijn naam is Bonny..
en wij hoeven geen foto's meer te maken, daar hebben ze iemand voor ingehuurd..
Even vraag aan jullie, wat vinden jullie leuke spellen om te doen, en wat absoluut niet?
riannhuh schreef:maar 2 jaar geleden hadden ze wel een leuk spel, steeds 2 personen uit verschillende kamers moesten iets tegen elkaar doen, bijv zo snel mogelijke en glas water opdrinken, zo snel mogelijk fluiten na een beschuit te hebben gegeten, zo snel mogelijk een hoofdstel in elkaar zetten, zo lang mogelijk op 1 been blijven staan, zo lang mogelijk een lepel op je neus laten hangen.
zulk soort dingen, dat was wel grappig(en we hadden niet eens gewonnen
)
riannhuh schreef:__Marloes schreef:huh vorig jaar een speurtocht?
Maar ik ben ook niet zo van de spelletjesvond dat spelletje wat we vorig jaar deden wel grappig, maar hoe die ook alweer ging zou ik niet meer weten hoor
oh dan ben ik vast in de war met ander jaar
oja vorig jaar gingen we in de bak, en dan iedereen in een kring staan en dan stond je met 2 personen achter elkaar en dan was er 1 'tikker' ofzo en een 'renner' en als die voor een groepje ging staan moest de achterste weer wegrennen
zoiets, en dan kwamen er steeds meer regels bij