Great, wist echt even niet meer hoe ik dan bij dat stomme Muziekwijk Station kon komen. Aan een andere buschauffeur gevraagd en die kon me vertellen dat ik naar Stedenwijk Midden moest en vanaf daar met de 4 naar Muziekwijk. Nou, ik wachten. De 1 kwam natuurlijk pas over 20 minuten, want ik was net uitgestapt. Op Stedenwijk Midden 5 minuutjes gewacht in het zonnetje en toen op naar Muziekwijk. Stond ik daar, niemand kon me natuurlijk vertellen hoe ik moest lopen. Ben maar gewoon rechtdoor gelopen en op een gegeven moment kwam ik bij de Hoge Ring uit. Nou, dan zit je dus goed. Over de brug heen, sta ik ineens midden in een natuurpark. Een beetje rondgevraagd, en ik moest het fietspad volgen, en dan de laatste 20 meter door het bos om naar Pampushout te komen. Loop ik daar, vraagt een vrouw waar ik naartoe ga. Naar Pampushout. Dan had je er net al in gemoeten?
Dus ik een stuk terug. Nog een half uur door het bos lopen sjouwen, GREAT. Kom ik daar aan, kan ik Kelly nergens vinden. Hele terrein over gelopen, zie ik haar uiteindelijk de ring uit komen. Eerste proef al afgelopen. TUUUUUUUURLIJK. Tweede proef nog wel foto's kunnen maken. Goddank kon ik afgezet worden bij het Oor op de terugweg, het is echt een TIEFUSEIND lopen vanaf Muziekwijk Station naar Pampus 
Zo, dat is mijn belevenis van vandaag.
En vanavond nog uit eten ook....
Maar wel €20 verdient
!
?
en eh.. ik wist helemaal niet dat de 5 niet op zondag rijdt? 

Stal zag er tip top uit, geloof dat je bijna van de vloer kon eten
Ben er dus ook heeelemaal klaar mee.
Wat

*