aatjuh12 schreef:haha niet de prinsengracht elise maar de prinses beatrixlaan daar heb ik ook altijd gewerkt! Gebouw bestaat niet meer, op hoek met Prinses Marijkestraat en ..... ik woon er ook 5 minuten vandaan!!
aatjuh12 schreef:waar woon je dan je heb toch mijn adres in je pb ga mijn adres toch niet op internet zetten maar als je me komt halen moet ik dan achterop de scooter?
Denk dat we met de buitenrit allemaal een camera op onze cap moeten zetten whahahaha dat zou toch komisch zijn
DJoysDesignz schreef:Denk dat we met de buitenrit allemaal een camera op onze cap moeten zetten whahahaha dat zou toch komisch zijn Stel je voor dat ik op Lando mag. .............. die is onwijs hoog, denk dat het filmpje met alleen maar zwiepende takken wordt!
hahahahahah ik zie t al voor me Wordt een mooi filmpje dan jeannete , ik hoef niet op zo'n grote hor , vind mallow al groot (1.50 )Ik blijf wel bij jou hor joycie
ahhahahhaa zit net op Forumzaken te kijken bij Officiele waarschuwingen | DJoysDesignz 02-12-08 | 2 | 1 dag | Wijze van reageren |DJoysDesignz| 16-12-08 | 3 | 1 week | Uitvechten persoonlijke vete