Zie de ruiters van de 4 Hoeven weer voorbij zoeven!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Re: Zie de ruiters van de 4 Hoeven weer voorbij zoeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:37

Haha echt niet Jolanda. Nauw als Sjimmie eenmaal zo oud is gaat hij het echt halen hoor.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:40

Goeiemorregeeeeeeeeeh allemaal! Doei!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:45

Gisteren op rodeo-Ginger gezeten. Dacht een kort buitenritje te maken met een galopje langs het Valleikanaal. Nou, toen ik haar in galop wilde zetten kreeg ik me toch een rodeo. Clown

Snap er niks van, want haar rug voelde niet slecht en ze kwam niet over alsof ze pijn had (ze had ook vrolijk haar oren naar voren). Maandag komt er een fysio voor haar, dan hoop ik ook te horen of ik er nou eigenlijk nog op pas. Denk dat het verhaal met het nieuwe zadel sowieso niet meer door gaat. Beetje zonde om dat aan te schaffen, terwijl ik maar 1x in de week rijd...

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:21

Dominiqueee schreef:
Gisteren op rodeo-Ginger gezeten. Dacht een kort buitenritje te maken met een galopje langs het Valleikanaal. Nou, toen ik haar in galop wilde zetten kreeg ik me toch een rodeo. Clown

Snap er niks van, want haar rug voelde niet slecht en ze kwam niet over alsof ze pijn had (ze had ook vrolijk haar oren naar voren). Maandag komt er een fysio voor haar, dan hoop ik ook te horen of ik er nou eigenlijk nog op pas. Denk dat het verhaal met het nieuwe zadel sowieso niet meer door gaat. Beetje zonde om dat aan te schaffen, terwijl ik maar 1x in de week rijd...

Zal waarschijnlijk komen omdat ze fris was en langs het kanaal ook nog eens galopje mocht maken.... Daar was je al een tijdje niet meer geweest of wel?
Heerlijk toch blijkt dat ze dus nog goed in haar vel zit en vrolijk is Knipoog
Dat is het belangrijkste... Lachen

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:44

Hallo!
@ Do, heb je zelf het idee dat je haar in de weg zit? Jij bent klein en je weegt volgens mij geen drol dus ik denk niet dat jij te zwaar bent voor haar rug, en je rijd met haar alleen nog recreatief toch? Als je verder niet in de weg zit zou ik zulke ritjes wel blijven doen, Ginger vind het volgens mij hartstikke leuk!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:23

Tsja, ik weet het niet hoor. Vind mezelf aan de grote en zware kant en ik durf het niet aan om er 'doorheen' te rijden. Straks heeft ze echt wat en dan maak ik het nog erger. Wacht maar even af wat die fysio ervan zegt... Ik vind het eerlijk gezegd ook nog best gevaarlijk wat ze deed. Het waren echt gemene bokken (geloof me, ik ben heus wel wat gewend Knipoog) en ik kreeg steeds 'klappen' in m'n nek en rug. Zou het overigens ook geen pretje vinden om ernaast te liggen langs het valleikanaal, want je ligt zo op het asfalt.

@ Xandra: Later in de bak bokte ze weer heel vaak, zowel in draf als in galop....

Rustig hier!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:54

T is heel stil hier.
Sowieso de hele avond al op bokt heb k gemerkt.
Is er iets spannends op tv ofzo?

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:56

Voor zover ik weet niet. Ja, Gossip Girl natuurlijk maar dat is al afgelopen. Een goede reden om eens wat vroeger me bed in te duiken. Kan nooit kwaad! Moet al om 9 uur bij de dokter zijn. Wat een tijden voor een vakantie-hebbende.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:57

Mensen zijn op vakantie, mensen zitten lekker in de tuin... vorige week was het ook al zo rustig Tong uitsteken

Edit: en de OS moeten nog beginnen, dan wordt het hier vast helemaal een uitgestorven bedoening!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:01

Ja, denk k ook.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 23:41

ik ben er nog wel hoor *LOL*

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 14:32

Hallo Doei!

Het is hier echt uitgestorven zeg! 1 voordeel: hoefde maar 1 pagina bij te lezen.

@Pauline: Wat betekent OS? Het zal wel een "ow jah tuurlijk" momentje worden maar kan er echt niet op komen. Tong uitsteken

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 15:04

olimpiese spelen roos...

Ja ik ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen. Eindelijk doet bokt het gelukkig weer.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:30

HALLLLOOOOO Haha! Bloos

Ik ben er weer, de reis ging super. Ik ga zometeen mijn geweldige verhaal neerzetten maar eerst ff bijlezen!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:44

Hehe eindelijk doet Bokt het weer. Kwam er vanmiddag weer op, maar toen was ie nog steeds traag!

Heb vandaag ivm het weer en de grond daar niet op Luca gereden, maar zaterdag ga ik er voor het eerst op. Lachen
Dat rotweer in Nederland toch altijd... Scheve mond

@ Xandra: Wat vond GJ van Lotta?

Die 4 monsters liepen vandaag los op de manege en ze hadden mooi m'n halve kast leeggevroten toen ik even weg was. Toen ik eraan kwam dachten ze SH*TTT en renden ze keihard weg. Nagelbijten / Gniffelen

Hoe heten die shetlanders ook alweer? Cooper, Tigra, Chevy en ...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:24

Smart Knipoog

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:25

Het ziet er niet best uit met Lotta.... Moet weer 3 weken lang longeren (nog bedankt voor je lijn hij hangt weer in je kastje) dan komt hij weer langs samen met de fysio.
Hij gaf al aan dat voordat het (als het goed komt) weer helemaal goed ik zeker een jaar verder was. Het is een kwestie van maanden tot een jaar! Langzaam aan opbouwen (als dat gaat lukken). Op dit moment moet ze als het ware opnieuw leren lopen..... Verdrietig Oefeningen blijven doen elke dag longeren en dan afwachten ze kanteld als het ware haar bekken niet en heeft haar buik ontpannen en haar rug gespannen terwijl dat andersom moet zijn.

@ Dominique, de 4e shet heet Smart! Ben trouwens ook heel benieuwd wat de fysio van Ginger vindt!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:39

Hee, wat vervelend zeg! Een jaar is echt een lange tijd. Maar naast die oefeningen zou je misschien aan wat vrijheidsdressuur kunnen beginnen ofzo voor de afwisseling?

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:07

Dominiqueee schreef:
Hee, wat vervelend zeg! Een jaar is echt een lange tijd. Maar naast die oefeningen zou je misschien aan wat vrijheidsdressuur kunnen beginnen ofzo voor de afwisseling?

Kon dat maar ze moet echt elke dag gelongeerd worden (op een bepaalde manier) veel overgangen en heel langzaam draven en daaruit aangaloperen zodat ze die bekken kanteld.
Daarnaast of daarna mag ik wel wat anders doen, maar in iedergeval zo vaak mogelijk longeren 1 of 2 keer in de week wat anders geeft niet (denk ik).

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:11

xandra88 schreef:
Dominiqueee schreef:

Kon dat maar ze moet echt elke dag gelongeerd worden (op een bepaalde manier) veel overgangen en heel langzaam draven en daaruit aangaloperen zodat ze die bekken kanteld.
Daarnaast of daarna mag ik wel wat anders doen, maar in iedergeval zo vaak mogelijk longeren 1 of 2 keer in de week wat anders geeft niet (denk ik).

Nou, als je een keertje niet kan zou ik het wel eens voor je willen doen hoor (zolang ik nog niet naar school hoef). Tenzij het zo ingewikkeld is, dat je het beter niet aan iemand anders kan overlaten. Knipoog

Je hebt iig wel het voordeel dat je dichtbij de manege woont!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:16

Goedenavond,
@ Xandra, jee meid dit wil je toch ook niet voor je paard. Heel veel sterkte ermee Ach gut

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:21

Hoi Doei!

Jee wat een narigheid Xandra, veel sterkte ermee Ach gut

Vandaag tussen de buien door ritje gemaakt, Beer schrok van een grote plas die achter het bruggetje dat hij toch al een beetje eng vindt lag. Heb 'm er uiteindelijk overheen (brugje) en langs (plas) gekregen, tis best een stoere, dappere poonie af en toe Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:53

Jeetje wat balen Xandra. Heel veel sterkte.

@Pauline gelukkig was het af en toe nog even droog. Gelukkig heb je beer er uiteindelijk nog over heen gekregen!!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:57

Ik ben dus niet droog overgekomen.... Was mijn jas vergeten en in mijn t-shirt zeiknat geregend..... wat had ik het koud

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:06

haha.. ikke was wel droog thuis gekomen vanmiddag maar toen moest de tent snel naar binnen en toen was ik drijfnat.