Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, ik kom nog heel even snel kijken. Maar ga er ook gelijk weer vandoor, hihi. Morgen vroeg weer werken, dus..........ik moet naar m'n bedje toe
.
LIQUITA schreef:Hallo, ik kom nog heel even snel kijken. Maar ga er ook gelijk weer vandoor, hihi. Morgen vroeg weer werken, dus..........ik moet naar m'n bedje toe
![]()
.
Doeg allemaal
xan schreef:Nou...nog ff snel danZie ik net dat Petra er ook is.
FF nog een vraagje: is de box van Liquita mooi schoon geworden ??
En hebben jullie ook nog geschilderd ??
. Box is mooi schoon, maar we hebben nog niet geschilderd. 
.
Tytje, hoe was het, kom je op tv, zo ja wanneer??????
xan schreef:Johanna, wat heb je overigens een leuke scooter (of hoe zo'n ding ook heet).
ik ga lekker werken, tot laterssssss. 

Daniellee_ schreef:hallo allemaal.. tijdje geleden alweer! alles goed daar?
nog leuke nieuwtjes:D
meelen schreef:Ik heb even op Hyves gevraagd of ze het komt vertellenNou Tytje, vertel, wanneer kom je op TV????
. Nu maar hopen dat ze het snel leest. ATE schreef:Daniellee_ schreef:hallo allemaal.. tijdje geleden alweer! alles goed daar?
nog leuke nieuwtjes:D
ja diana is zwanger hihhihihi nee vor de rest niet echt nieuws is nu heeeeeel erg rustig op manege i.v.m pony kamp

Daniellee_ schreef:ATE schreef:
ja diana is zwanger hihhihihi nee vor de rest niet echt nieuws is nu heeeeeel erg rustig op manege i.v.m pony kamp
dat is echt het leuke nieuwtje wat ik wilde horen
hoe is het op je werk..?
is het nog leuk... doe me moeder maar weer snel de groetjes haha!
LIQUITA schreef:
ATE schreef:heb je san nog gesproken ?liquita
Ja...gesproken via SMS
ATE schreef:SAAI heik zit hier heel alleen zondagavond te vieren mijn kids zijn op pony kamp lalaalalalalalalalallala
dan hadden we toch uit eten moeten gaan.