Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:41

whahha, vet :P !! En nu last van een gezwollen tong ;) ?
Ik heb trouwens ook een navelpiercing maar die is er nu al weer een tijdje uit om dat het velletje steeds dunner werd en hij groeide er dus uit :( .

Clinic van Lotje Schoots was echt heel leuk om te zien, wat is zij gedreven zeg..! En echt heel professioneel, duidelijk, direct en heel consequent. Echt heel gaaf!

fionaa

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:24

Zoo.. volgende week zondag 10 voor 4 startte en nog x om kwart over 4 :)

Ben benieuwd hoe t gaat.

Clinic was wel leerzaam ja :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:27

Wat start je nu eigenlijk, Fiona?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:28

nog steeds B. omdat ik elke keer vergat op te geven en de laatste maanden door prive omstandigheden :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:32

Oké :)

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:43

Oliefjuh schreef:
whahha, vet :P !! En nu last van een gezwollen tong ;) ?
Ik heb trouwens ook een navelpiercing maar die is er nu al weer een tijdje uit om dat het velletje steeds dunner werd en hij groeide er dus uit :( .

Clinic van Lotje Schoots was echt heel leuk om te zien, wat is zij gedreven zeg..! En echt heel professioneel, duidelijk, direct en heel consequent. Echt heel gaaf!

nah...heel klein beetje gezollen, goed spoelen met listerine, en dan hoop ik dat het wel goed komt :P

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:19

en wat zei mark ervan nathalie?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 19:05

Lotje is super inderdaad, stond er ook van te kijken hoe professioneel zij op Jumping die clinic gaf.

Wij hadden gister clinic van Imke en Tineke btw maar ik ben niet wezen kijken want moest vandaag werken en duurde tot laaaaaat. En ga woensdag al laat slapen en vrijdag ook helemaal laat ivm hengstenkeuring en zondag op wedstrijd met twee paarden dus moet wel genoeg fris kunnen zijn.

Vanmiddag nog op wedstrijd geweest met Brecht, die had z'n eerste internationale selectie voor de Young Riders, hij moest 64% halen en had 63,497% dus dat was wel even heel jammer maar zeker terecht want zaten wat spanningsfoutjes nog in.
Maar we hebben nog 2 kansen, ik geloof er in!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:47

luxket schreef:
en wat zei mark ervan nathalie?

Hahahaha ik had mooi niks gezegt :P , ik wil het al heel lang en nu was het moment, ik dacht ik doe het gewoon als ie erin zit kan ie er toch niks meer van zeggen _O- hahaha dus als ie het niet wou, hebt ie pech gehad hahaha :P , maar ik kwam thuis, en hij reageerde een beetje vreemd, dus heb het gevoel dat hij het niet zo heel leuk vond :+

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:26

_O- _O- hahahah

Doet me denken hoe ik me navelpiercing bekend maakte bij mijn ouders..

We zaten te eten in best een chique restaurant, mijn oma was ook mee :P . En ik zat volgens mij een beetje met mijn oma te geinen en toen m'n vader naar de wc was, was het van 'Tadaaaaaaa' *D :+ :o

Mijn moeder wist echt niet waar ze moest kijken en kon haar ogen niet geloven....... haha en mijn vader zat de rest van de avond met de hand voor zijn mond geslagen. :o

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:29

ik weet niet wta mijn vriend ervan zou vinden.. zou het denk ik ook doen als ik het zou durven.. wou het heel lang maar iets houd me tegen en daarom doe ik het niet

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:20

Hallooo :)

Ik kom mij ook eens even melden, nu ik op een saaie zondagavond in dit topic beland.....
Ik ben Maartje! Een aantal hier zullen mij wel kennen denk ik, omdat ik sinds 14 september op Poelenburg. Heb het erg naar mijn zin hier, en ga proberen jullie topic een beetje te volgen mits de tijd het toe laat :)
Nou, ben ik toegelaten?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 22:18

Ik ken jou niet en jij mij niet denk ik maar wat mij betreft wel hoor!

Ik wou vroeger heel graag een tongpiercing, nu niet meer.
Maar vind het bij anderen wel stoer staan dus gaaf Naat!!

Haha ja, ik heb mijn navel- en neuspiercing ook in tussenuren laten zetten op school, uit verveling.. Die in m'n neus heb ik maar een maand gehad ofzo, wat echt alleen uit afzetterij tegen alles en iedereen want ik vond het niet eens mooi. :y)
Die in m'n navel heb ik wel nog steeds, dat blijf ik bij iedereen mooi vinden. Als ie tenminste gewoon subtiel is en niet zo'n ordinair groot ding.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:59

Heej maartje! Wat mij betreft ben je ook gewoon toegelaten natuurlijk, hahah je haalt het aantal " echte" poelenbrghers weer een btje omhoog :P

Vandaag de hele middag gerigmeesterd bij de fnrs wedstrijden, en dat was kouddddd, dat doen we in de winter dus ook nooit meer :+

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 23:08

Wat mij betreft ook hoor.. Was jij niet dat ene meisje dat hier op bokt een topic opende of er niet wat leuke (merk)winkels in Alkmaar zaten??

Bikkeltje hoor, Fabiënne..!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:28

Hallo :)
Ik heb straks tentamen!!!!!! Wil niet....

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:01

Bonny gefeliciteerd! Die stage gaat ook wel goedkomen denk!!
Haha Maaike, ik heb juist altijd van die grote piercings :D Heb nu een vet schattige van een kat met een groot hoofd en een klein lijfje en hij heeft een rood neusje (okee, klinkt niet leuk, maar dat is ie wel echt :D)
Tongpiercing zou ik niet zo snel durven denk! Ben wel nog steeds aan het nadenken over een tattoo..
Maartje, you're welcome! Je haalt idd het "echte" poelenburghruiters gehalte naar boven, want het werden er steeds minder!
Ik had gisteren FNRS en voor het eerst had ik een goed gevoel, resultaat: 2e met 220 punten :D

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:48

Maartje!! :) Leuk dat je ook op bokt zit ! :)

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:51

hallow

Ik ga van de zomer weer op 18+ intructie week :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 21:14

Haha wat fijn dat ik welkom ben, en ik was idd dat meisje ja! Ik ken hier ook nog zo weinig, maar dat komt vanzelf!
Joyce je had goed gereden hoor! Gefeliciteerd met je puntjes!
Enneee Fabienne, ik heb vanmiddag Omara gereden.. pff was nog niet simpel! En als ik jou was zou ik alleen nog maar ringmeesteren in de zomer bij +30 C ;)

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 21:41

Hoe was het gegaan merel?

Tatoo heb ik ook.....op m'n 15e gedaan....als ik toen dacht hoe ik er nu over denk had ik het niet gedaan, dus wel een beetje spijt, maarachook weer niet zo erg dat ik hem weg wil laten...hij is een beetje groot dus vind het nu best wel zonde:P

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 21:47

Nou ik had van de eerste 23 vragen al 14 fout, dus ik had de hoop al een beetje opgegeven, maar toen ik uiteindelijk na 120 vragen weer telde hoeveel ik er fout had viel het toch wel mee... Had er uiteindelijk 32 fout van de 120, en je mag er 30 fout hebben... Maar er gaan altijd nog een aantal vragen uit, dus ik heb nog wel hoop! :)

Nou morgen hele dag op school in de bibliotheek leren en dan woensdag weer een tentamen!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:16

Poee als ik dat zo hoor ben ik toch wel blij dat ik me daar even niet druk om hoef te maken, tentamens bah!

Leuk Maartje! Ze is wel lief he, maar zeker niet de makkelijkste, voel me zelfs af en toe echt een beginner als we het even niet met elkaar eens zijn :+

Fabje is haar kamer aan het opruimen en het schiet echt niet op, ben al 2 dagen bezig en heb nu pas 1 deel bijna klaar :=

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 22:19

Hmm haha Joyce wou je niet beledigen ofzo maar bedoel ook niet dat alle grote piercings ordinair zijn maar gewoon ja.. ik weenie.. van die lompe ofzo weetjewel. Naja ik kan 't niet uitleggen. :+ Maar ik heb er ook eentje met een salamander oid met een diamantje tussen zn staart en die vind ik zelf wel weer mooi.

Oeeh Merel hoop dat je hem gehaald hebt! Succes alvast met leren en voor woensdag!

Gefeliciteerd met je PP ook nog Joyce!

Vandaag was een leuke dag, ik weet niet precies waarom want zaten best veel dingen een beetje tegen, collega die ziek was, gigantische sneeuwbuien waardoor alles stil lag.. Maar die sneeuw maakt alles ook zo gedempt en stil he.. en dan paar mensen minder op stal ook want veel mensen kwamen niet lessen door de sneeuw. Zo rustig en stil de hele dag.
Heel fijn les gehad, 1 keer van Paul en 1 keer van Brecht, ging wel weer fijn. Had een dipje afgelopen 2 weken.. heel onzeker ineens en voelde me niet lekker in m'n vel maar ze zeggen dat je dat krijgt als je iets aan het bijleren bent en inderdaad, kwartje lijkt gevallen en nu gaat het weer fijn. Gelukkig maar met die wedstrijden van het weekend.
Toen Tempo nog gereden en stapte daar op met nog het fijne gevoel van een ander paard en kon dat redelijk narijden bij haar, dat scheelt ook soms een hoop!

Nou heel verhaal weer haha. Niet dat het iemand boeit volgens mij maargoed. Doeg.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 13:05

Afbeelding