Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Iriis_ schreef:Kende je Elroy zo goed dan?
Was je vandaag ook naar die herdenking? Vet veel mensen met rode ogen vandaag op school, was echt sneu..

Maar met leuke mensen is het altijd wel gezellig en je kunt ook best leuke dingen winnen!! Het is ook in almere haven dus misschien wel leuk voor jullie dat jullie ook eens "groots" kunnen meeten? De entree is gratis het enige wat je moet betalen is drinken, eten en de lootjes. Is allemaal niet zo duur 

Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Kende je Elroy zo goed dan?
Was je vandaag ook naar die herdenking? Vet veel mensen met rode ogen vandaag op school, was echt sneu..
Ik vond de herdenking echt mooi en emotioneel.. !
Jane_ schreef:Hij is niet aangereden.. hij reed waarschijnlijk iets te hard en toen moest hij remmen en toen slipte hij over natte bladeren en toen kwam hij onder een auto terecht.. dus de auto heeft hem niet aangereden

Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:
Ik vond de herdenking echt mooi en emotioneel.. !
Was je erheen gegaan??

Iriis_ schreef:Hé Manon! Jij had toch die gaave foto's van Donder??
Wil je ze anders naar me sturen dat ik ze naar de vader van Marjon stuur? Ik zal zeggen dat ze van jou komen hoor! Maar ik denk niet dat hij het fijn vind als ik zomaar zijn e-mail aan geef. Maar ik denk wel dat hij heel blij zal zijn met die foto's!
! 
!

!
Elja schreef:Net op Onyx gereden.
Menn wat is dat paard sterk aan de rechterkant
Ben ook niet echt meer wat gewend
ennnnnnn
Iris heeft het heel goed gedaan met val
hahaha