Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Meelen, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Ron.
Op het strand is het vaak heel mooi om naar de lucht te kijken, dat vindt ik ook, en dat van die paarden, daar heb ik geen idee van. Het ligt geloof ik ook aan hoe zwaar die kar is, of die makkelijk rolt of niet.
Ik merk aan Xandra ook dat ze sterker is geworden. Die trekt toch ook een kar met 3 personen door het zand op de veluwe.
Tja en die dijk hè, ik blijf het proberen hoor. Misschien moet ik haar oogkleppen opdoen, dat ziet ze niet zoveel wat haar afleidt![]()
Angela van Gypsy heeft Gypsy toen oogkleppen om gedaan in de stapmolen (doodsbang) en na een tijdje zonder kleppen, ging super
Sanniiy16 schreef:zooooo hier maar weer even een berichtje!
ik krijg al een lekker kleurtje
en t is erg gezellig!!
ik mis de manege wel en me mama en ron en me vriendje!!
mjaah zondag ben ik er weer!
en dan is t eerste wat ik doe naar me paardje
heb je wel voor de rest naar je zin >> 

meelen schreef:Ze zegt dat ze de manege mist ATE, niet de mensen die er rond lopen, whahahaha
meelen schreef:Sorry, ik kon het niet laten hihihi

ATE schreef:meelen schreef:Sorry, ik kon het niet laten hihihi
stond trouwens niks op de dvd zaterdag zal wel iets niet goed hebben gedaan

ATE schreef:meelen schreef:Sorry, ik kon het niet laten hihihi

meelen schreef:Sorry, ik kon het niet laten hihihi
ATE schreef:stond trouwens niks op de dvd zaterdag zal wel iets niet goed hebben gedaan
meelen schreef:Hoe kan dat nou

xan schreef:hè, hè ben net een halfuur of meer bezig geweest om in te kunnen loggen.
Eerder deze week had ik dat ook al. Dan log ik in en dan wordt ik er ook zo weer uitgegooid.
Heeft iemand anders dit ook wel eens ????
Het is heel frusterend. Ik snap niet hoe het kan.

benookduiker schreef:ATE schreef:
Wel op REC drukken anders neemt hij niks op

benookduiker schreef:Ja ik ben op mijn mijn werk een dik half uur bezig geweest om in te loggen was ik erin werd ik bij het openen van de huiskamer er weer uit gegooit ???

benookduiker schreef:xan schreef:hè, hè ben net een halfuur of meer bezig geweest om in te kunnen loggen.
Eerder deze week had ik dat ook al. Dan log ik in en dan wordt ik er ook zo weer uitgegooid.
Heeft iemand anders dit ook wel eens ????
Het is heel frusterend. Ik snap niet hoe het kan.
Ja ik ben op mijn mijn werk een dik half uur bezig geweest om in te loggen was ik erin werd ik bij het openen van de huiskamer er weer uit gegooit ???
xan schreef:benookduiker schreef:
Ja ik ben op mijn mijn werk een dik half uur bezig geweest om in te loggen was ik erin werd ik bij het openen van de huiskamer er weer uit gegooit ???
Zullen ze dit alleen doen bij "bijdehandjes"![]()
![]()
Heb jij dat dan nooit Meelen ?????

Mireille1970 schreef:En wij maar overwerken en overwerken ... pff