Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:59

Denk het ook, ze zei al dat ze het druk had.

Ja idd, maar ik hoop dat ze weggaan want ik vind het maar niets zo Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:13

Voorspel mijn toekomst! Clown

Ik ga naar school... Clown Vandaag is echt de meest onnuttige dag van de week (ANW = slapen, 2 uur HA = tekenen, Nederlands = wss teevee kijken). Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:28

Eva heeft nog een extra vrije dag vandaag, ik weet niet of ze thuis inet heeft!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:43

Oh dus die zit mss nu pas aan haar ontbijt Vork

Veel succes op school Suus, idd een zeer leerzame dag zo te horen... Hmm toekomst laat ik maar even een verassing zijn Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:54

Verrek ik zie nu ineens dat je je ook kan abonneren op topics Huilen van het lachen

Moet zeggen dat bokt de laatste tijd best streng word. Heel veel posts worden verwijderd. Bij HAW mag je zelfs niet meer zeggen: Ziet er goed uit, mooi paard etc. Je moet echt commentaar geven, sorry maar op dressuurfoto's van hoog niveau die er goed uitzien ga ik echt niet verzinnen: Je moet je handen bij elkaar houden Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 14:46

Doei!

Hihi op HAW kom ik tegenwoordig nauwelijks meer, behalve om te kijken of er topics zijn met heel veel pagina's, die zijn vaak wel interessant. Clown

Internet was dood op school... Maar nu leeft 'ie weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 15:17

Idd, de topics met veel pagina's trekken ook altijd mijn aandacht. De rest geloof ik wel Nagelbijten / Gniffelen

Nou, tegen de tijd dat het internet het eindelijk doet mag je alweer naar huis dan Rolleyes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:22

Nee internet leefde weer toen ik nog op school was! Super he. Clown

Ik ga kijken wat mijn dag van morgen is, volgens mij 1e tot 8e...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:25

Da's een zware dag voor jou zeg!

Pff ik neem net de telefoon op: Goedemorgen reisbureau.... Eeuuuhm goedemorgen? Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:38

Idd wat een vaag topic, wie zou de TS zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 17:13

Ben benieuwd, maar ik vind de reactie van Emiel Voest op de paardendagen een beetje overdreven als het daadwerkelijk zo is gebeurd als de persoon in kwestie zegt (is een bokker en heeft een bericht achtergelaten in een ander topic).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 17:31

Aaaaarghh komt hier net een vrouw binnen en die is echt zo vervelend! Zij snapt mij niet en ik snap haar niet. Vorige week had ze me ook al geirriteerd. Ik heb haar vorige week een stapel gidsen meegegeven waar allerlei hotels en resorts in stonden, komt ze vandaag weer: Heeft u ook all inclusive gidsen? Dus ik: Nee, maar de gidsen die ik vorige week heb meegegeven bieden ook alle All inclusives aan. Zij weer: Ja maar het is niet alleen Neckermann, er zijn meer touroperators. (ik had van iedere TO 1 gids meegegeven) Pffff ik heb gewoon géén zin om te gaan lopen discussieren over iets wat ik 100% zeker weet. Ik kan daar echt zó geirriteerd van raken! Heb haar dan ook afgewimpeld, hopelijk heeft ze de boodschap door Lips are sealed
Normaal ben ik echt nooit zo, maar ik ga ook maar tot hier en niet verder. Vorige week had mijn collega me al voor haar gewaarschuwd dat ze maar bleef vragen en praten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 17:36

Vind 't ook een beetje vaag van Voest, beetje vreemde publiciteitsstunt, als hij zo heftig pro-cap is mag hij die caploze ruiters wel 'ns van z'n promotiemateriaal halen. Nagelbijten / Gniffelen

Rustig blijven ademen he, sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze strontirritant zijn. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 17:38

Idd, heb je ook die reactie gelezen van de eigenaresse van het andere paard? Hij schijnt dat andere paard helemaal gebroken te hebben

Ja, de andere stagiaire en ik hadden al een leuke slogan bedacht om op de deur te plakken: 'Wie zeurt wordt hier afgekeurd' Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 18:09

Whaha nou als 't werkt scheelt 't wel een hoop gezeur. *LOL*

Die reactie heb ik nog niet gelezen, ga ik effe doen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 18:12

Hmm gelezen... Bij die vent blijf ik dus uit de buurt. Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:03

Doei!

Suus gaat met stokkie zwaaien. Sigaar

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 22:06

Miss_Montana schreef:
Oh dus die zit mss nu pas aan haar ontbijt Vork

Veel succes op school Suus, idd een zeer leerzame dag zo te horen... Hmm toekomst laat ik maar even een verassing zijn Tong uitsteken

Waarom een verassing????? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 08:28

Doei!

Bweh voelmenietgoed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 10:31

IJp schreef:
Waarom een verassing????? Clown

Tsss Clown

Ooooh ziekies Suus? Ach gut Kan niet hoor! Ik ga me btw ook inschrijven voor de cursus grondwerk!

Pff ik voelde me vanmorgen ook niet goed maar nu is dat over. De andere stagiaire en ik zijn echt ubermelig, niet normaal gewoon Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 10:37

Volgens mij heb ik buikgriep en ik kan al 2 mensen de schuld geven die me hebben aangestoken. Nagelbijten / Gniffelen Nog ff natuurkunde doorbijten, dan tussenuur dus thuis eten en dan kijk ik ff. Ik moet 't iig niet zo doen dat ik morgen ziek ben want morgen heb ik de eerste 2 uur een PTA. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 10:44

Hmm lekker, irritant zo'n buikgriep! Nee ik zou vanavond maar lekker vroeg je bed in duiken. Als je ziek bent op het PTA moet je over een tijd zeker weer overdoen. Da's ook niks.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 11:27

Eva heeft een broodje ham!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 11:33

Het is loeidruk hier, kom nauwelijks aan bokken toe. Hebben jullie de link van het topic waar jullie het over hebben?