Ja snel gaan ze he Sil
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eefje23 schreef:he ja, de durfkoekies!!
Maar ze moeten niet te hard zijn he, dat kunnen mijn kiezen niet aan!!
.......en Robje mag ze door zijn slobber jammie.......
Xeen schreef:Ik moet pas om 10 voor half 11 beginnen

spettertjuh schreef:Leuk hè Syl......en ik ben aan het werk en wordt er voor betaald om te kunnen bokken. Geen slechte baan toch?
Marieke_ schreef:over tip-of-the-tongue moments. Gewoonlijk weet je een woord bijvoorbeeld en dan kan je er opeens niet op komen, dat is dan een tip-of-the-tongue moment
Maar dan in 2000 woorden, dit waren er pas 24 :'(
Citaat:Xeen schreef:
Ik moet pas om 10 voor half 11 beginnen
Citaat:NuggT schreef:
Vallen er lesuren uit bij jou ofzo?

spettertjuh schreef:Zoooooooooooooooooooooooo dannnnnnn Fallon maar ja aan de andere kant kan je die tijd ook wel goed gebruiken nu met al die verzorgpony's en paarden die je erbij hebt gekregen. Nou als je tijd over hebt Fallon en je verveelt je misschien een beetje dan weet je wat je kan doen hè op stallie.........Heb je toevallig nog van die durfkoekies gegeten en besteld?![]()
![]()
Haha ik gooi blando wel zo vaak mogelijk los met moon en Champ.. maar ik ben ook al weer een beetje vol geboekt want ik moet morgen met Piet naar Hoorn om die auto op te halen.. maar als ik er ben.. en je vind het goed natuurlijk zet ik hem erbij! Champ gaat alleen morgenavond naar de kliniek voor zijn wolftanden.. hij heeft zo'n pijn in zijn mond
dus die worden eruit gehaald!!
)