Er zijn dus weer heerlijke punten uitgedeeld dit weekend, super!

Hopelijk volgende maand ook hahahaha (maar ja, dan zal ik toch wel eerst een knap proefje moeten rijden he....)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ShirleyA schreef:Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor
en een cap heb ik altijd op buiten hoor
Dat hoorde ik vandaag tenminste. ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Haha dank je ShirWeet niet of dat helemaal goed komt hoor met het aanspringen want ik vermoed dat hij er gewoon altijd boos bij zal blijven kijken
Tis gewoon een boefje
Maar dat is ook wel zo leuk, dat hij een boefje is. Anders zou je ook n hobbelpaard kunnen nemen hihi.
En er was al eens gezecht dat Omar erg slim is...... dat is ook zo! En dat weet hij zelf hahahah als je naar m kijkt zie je dat hij t weet. Dan moet ik altijd zo om m lachen, die snuit die hij dan trekt: geweldig!
AnneOmie schreef:Volgens mij moet Mayo er nog 1 in de M1Dat hoorde ik vandaag tenminste.
daar staat M1+7
Als ze vandaag 2 wp's heeft, dan klopt het wel dat ze er nog maar 1 hoeft.. super!
Moet idd haar onderschrift nog aanpassen
Net pirates of the caribbean deel I op dvd gekeken
Ik had hem destijds in de bios gekeken maar hij blijft lachen

Bedenk maar dat december nog 2 weekjes heeft, en dan in April wordt het al weer lekker... dat is nog 13 weekjes.. dus nog 15 weken tot het voorjaar! Jippieeeeeeeeeeeee!!
hahaha
AnneOmie schreef:ShirleyA schreef:Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor
Ik ben helemaal niet van mijn paard gevallenen een cap heb ik altijd op buiten hoor
![]()

maar het is jullie gegunt hoor jullie hebben er hard genoeg voor gewerkt! ShirleyA schreef:Hihi maar niet elke Anky blijft zo goed zitten. Jij gelukkig wel want een gebroken been lijkt me niet leuk!
gelukkig goed afgelopen iedere keer. Ben nu iets handiger geworden in zijn bokken uitzitten maar ik denk dat als hij er echt voor gaat om me eraf te werken er geen houden aan is hoor
Gisteren was het alleen maar jolig bedoeld.
Wasda
Jij gaat wel erg snel
het zijn er 15!

Dabo schreef:Hahahaha ja, dat hoop ik ook niet nee... Ik zou liever op de zaterdag avond starten!
En Bella loopt best wel redelijk nageeflijk. (niet constant, en op rechts is ze wat moeilijker) De galop gaat ook steeds beter, maar daarin heeft ze ook haar momenten..
Dus jij hoeft nog maar 1 puntje in de M2..? sjeeeeej.. echt super hoor!![]()
En mayo nog maar 3 in de M1?![]()
Top dat Ilion zo braaf was vandaag Shir.. de kabouters houden een winterslaap denk ik (in elk geval vandaag dan..?)

AnneOmie schreef:Mayo is niet zo snel zo te zienMoet idd haar onderschrift nog aanpassen
dus eigenlijk nog onder de B (mag dat ?! om te proberen ?
hihihihihi)