stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 21:37

'froegah', toen ik bij de NBVR reed, mocht ik ook starten in de B, en L met een hoedje.. Ik heb het eigenlijk nooit gedaan hahaha

Er zijn dus weer heerlijke punten uitgedeeld dit weekend, super! Haha!
Hopelijk volgende maand ook hahahaha (maar ja, dan zal ik toch wel eerst een knap proefje moeten rijden he....) Bloos

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:47

Thnx Shir! Leuk om te horen! Haha!

Ellen; ja, je moet er idd wel wat voor doen. Maar bella loopt toch hartstikke netjes. alleen haar galop is nog niet helemaal goed, maar dat komt allemaal dik in orde hoor. als je ziet wat nu in zo een korte tijd al voor elkaar gekregen hebt!
De jury van vandaag zei ook dat er in de B in principe nog niet eens nagefelijkheid hoeft te zijn.
Ik ga iig volgende maand voor je duimen, en als je niet om 9 uur in de ochtend moet ga ik je nog zien ook Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:10

Hahahaha ja, dat hoop ik ook niet nee... Ik zou liever op de zaterdag avond starten!
En Bella loopt best wel redelijk nageeflijk. (niet constant, en op rechts is ze wat moeilijker) De galop gaat ook steeds beter, maar daarin heeft ze ook haar momenten.. Knipoog

Dus jij hoeft nog maar 1 puntje in de M2..? sjeeeeej.. echt super hoor! Haha! Haha!
En mayo nog maar 3 in de M1? Haha! Haha!

Top dat Ilion zo braaf was vandaag Shir.. de kabouters houden een winterslaap denk ik (in elk geval vandaag dan..?) Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:27

ShirleyA schreef:
Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor OK dan!

Ik ben helemaal niet van mijn paard gevallen en een cap heb ik altijd op buiten hoor Tong uitsteken Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:28

Volgens mij moet Mayo er nog 1 in de M1 Verward Dat hoorde ik vandaag tenminste.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:28

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:
Haha dank je Shir Haha! Weet niet of dat helemaal goed komt hoor met het aanspringen want ik vermoed dat hij er gewoon altijd boos bij zal blijven kijken Tong uitsteken Tis gewoon een boefje Haha!

Maar dat is ook wel zo leuk, dat hij een boefje is. Anders zou je ook n hobbelpaard kunnen nemen hihi.
En er was al eens gezecht dat Omar erg slim is...... dat is ook zo! En dat weet hij zelf hahahah als je naar m kijkt zie je dat hij t weet. Dan moet ik altijd zo om m lachen, die snuit die hij dan trekt: geweldig!

Haha! Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:30

AnneOmie schreef:
Volgens mij moet Mayo er nog 1 in de M1 Verward Dat hoorde ik vandaag tenminste.

Ze heeft aan onderschrift nog niet aangepast.. Haha! Haha! daar staat M1+7 Haha! Als ze vandaag 2 wp's heeft, dan klopt het wel dat ze er nog maar 1 hoeft.. super! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 00:06

Mayo is niet zo snel zo te zien Haha! Moet idd haar onderschrift nog aanpassen *LOL*

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 00:09

Heb zelf ook maar even mijn onderschrift aangepast Tong uitsteken

Trusten allemaal Doei, doei Net pirates of the caribbean deel I op dvd gekeken Haha! Ik had hem destijds in de bios gekeken maar hij blijft lachen Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 00:18

Trusten Anky Haha!
Ik heb trouwens mijn onderschrift ook even veranderd, zo voor de Kerst.. Haha! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 06:08

Allemaal hardtsikke gefeliciteerd met de punten.Hopelijk kan chantal over een tijdje ookmet Zirano mee gaan doen.Als het zo door gaat dan gaat meneer de 28ste naar de opfok.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 06:09

Het weer voor vanmorgen.
Het is koud(vorst)vochtig weer en de ijskrabber kan tevoorschijn gehaald worden.Lekker volgende week uitslapen want dan is het kerst.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 09:06

Morgen allemaal, jeetje wat is het KOUD zeg, de winter lijkt eindelijk te beginnen,wanneer is het weer zomer?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 09:55

Zomer... zucht... kan mij niet snel genoeg gaan hoor! Haha! Bedenk maar dat december nog 2 weekjes heeft, en dan in April wordt het al weer lekker... dat is nog 13 weekjes.. dus nog 15 weken tot het voorjaar! Jippieeeeeeeeeeeee!! Go jij! Go jij! hahaha

Heerlijk Marjan, dat Zirano de 28ste weg kan.. Zal een opluchting zijn voor jullie denk ik. Haha!

Willemijn: Heel veel plezier met Bella deze week. Pas maar op als je gaat rijden, het KAN een raketje zijn! Maar nooit als je er net op stapt he... altijd pas als ze een beetje opgewarmd is! hihi
Brenda longeert haar vandaag, thnx Bren! En vrijdag ben ik er weer (kom ik uiteraard wel ff langs, maar jij mag Bell gewoon doen hoor Willie!) Haha! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 09:56

Morning allemaal Haha!

Ik vind de kou op zich nog wel meevallen want er schijnt een lekker zonnetje! Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:15

AnneOmie schreef:
ShirleyA schreef:
Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor OK dan!

Ik ben helemaal niet van mijn paard gevallen en een cap heb ik altijd op buiten hoor Tong uitsteken Haha!

Hihi maar niet elke Anky blijft zo goed zitten. Jij gelukkig wel want een gebroken been lijkt me niet leuk!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:02

goeiemorgen !!
het zonnetje is echt heerlijk !
zo vind ik de winter niet zo erg hoor Knipoog
jammer dat het waarschijnlijk niet zo blijft (tot het gewoon weer heel erg lekker warm wordt)
die regen elke keer bah !

nog 15 weken tot het voorjaar?! kijk dat klinkt nou best wel positief Haha!

Go jij! Go jij!

allemaal dames die met hoedje mogen rijden straks....en dan ga ik beginnen in de F hoeraaa Tong uitsteken

stiekem jaloers Haha! maar het is jullie gegunt hoor jullie hebben er hard genoeg voor gewerkt!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:13

ShirleyA schreef:
Hihi maar niet elke Anky blijft zo goed zitten. Jij gelukkig wel want een gebroken been lijkt me niet leuk!

Haha ja nu wel maar toch wel paar keer een flinke smak gemaakt van Omar hoor Tong uitsteken gelukkig goed afgelopen iedere keer. Ben nu iets handiger geworden in zijn bokken uitzitten maar ik denk dat als hij er echt voor gaat om me eraf te werken er geen houden aan is hoor Scheve mond Gisteren was het alleen maar jolig bedoeld.

Fijn dat Zirano de 28e lekker naar de opfok mag Mar!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:15

Beginnen in de F Verward Wasda Verward

Nog 15 weken tot het voorjaar? Dat klinkt inderdaag erg goed zeg Tong uitsteken Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:57

Waren die 5 weken maar al om........ zucht.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:17

5 weken Shir Verward Jij gaat wel erg snel Nagelbijten / Gniffelen het zijn er 15!

Ik krijg trouwens eind januari een nieuwe leaseauto en het wordt een peugeot 207 ipv een 206 Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:18

lekker anky nieuwe auto

Ik had gister idd 1 winstpuntje! Eerste proef was bagger weer aan de kletter in galop maar 2e proef was beter! Toen had ik 185 Haha!

Daan jij ook nog gefeliciteerd
Sjorsie leuk joh die kleine van je Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:23

Dabo schreef:
Hahahaha ja, dat hoop ik ook niet nee... Ik zou liever op de zaterdag avond starten!
En Bella loopt best wel redelijk nageeflijk. (niet constant, en op rechts is ze wat moeilijker) De galop gaat ook steeds beter, maar daarin heeft ze ook haar momenten.. Knipoog

Dus jij hoeft nog maar 1 puntje in de M2..? sjeeeeej.. echt super hoor! Haha! Haha!
En mayo nog maar 3 in de M1? Haha! Haha!

Top dat Ilion zo braaf was vandaag Shir.. de kabouters houden een winterslaap denk ik (in elk geval vandaag dan..?) Haha!

nee, k moet mn onderschrift nog ffies aanpassen Tong uitsteken
k moet er nog maar 1 nu! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:28

AnneOmie schreef:
Mayo is niet zo snel zo te zien Haha! Moet idd haar onderschrift nog aanpassen *LOL*

och joh....iedereen die me wat langer kent weet toch dat k nie zo snel ben Tong uitsteken

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:08

hehehehe beginnen in de F bedoel ik mee: heeeeel erg onderaan bij het begin beginnen Tong uitsteken dus eigenlijk nog onder de B (mag dat ?! om te proberen ? Bloos hihihihihi)