K'heb Lara vandaag al de licht gevoerde regendeken op gedaan, nog ongeveer een maandje en dan gaan ze weer het land op. Alvast een beetje afbouwen haha
orlando heeft ook zijn zomer deken op hoor! het zij paarden moeten wel iets kunnen hebben over een maand gaaan ze het land op en dan wil ik hem echt zonder deken hebben.
ik ben net lekker ff naar de ruitershop geweest en heb nieuw dekje gekcoht de feloranje van pk en verder nog handschoenen en lijnzaad hihi meer mocht niet van mama
pff internet doet het bij ons thuis niet meer en de telefoon ook niet meer, maar zit nu op school
Je moet springwedstrijden met Natas gaan doen Joyce! Echt fijn dat het zo goed ging.
Gister ging het rijden met Lara ook super! Ze was er lekker doorheen en ik kon der daarna ook opgerichter rijden met de hals er goed op Krijgt ze een mooie dikke gespierde nek. Volgende week heb ik weer privéles en dan hoop ik dat ze weer net zo lekker liep als twee weken terug tijdens de privéles.
De kaartjes van Ajoc, zal ik die alvast meenemen voor jullie naar stal of zal ik ze nog even bewaren? Zeg het maar
@Fransisca: Ja heb een poging gedaan, maar t ging niet goed Zodra ik de dijk op was begon ie gestresst te doen en ik wilde afstappen. Ging net op dat moment een zwaan vanuit de sloot vliegen en die sloeg met zn vleugels op t water.. toen schrok Feliz nogal en Piet toen ook. Dus toen zijn we maar weer terug gegaan
Volgens mij van 13:30 tot 20:30(weet niet zeker hoor) dat er niemand op stal mag komen. Van 12:00 tot 13:30 zijn er geen lessen daarvoor wel en zijn beide buitenbakken bezet.
Hopelijk blijft het droog zaterdag, want anders is het niet zo fijn lessen in de regen
Laatst bijgewerkt door _Angelique_ op 29-03-07 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt