Zit nu dus maar verder te 'slapen' op mijn werk.
Herfstvakantie is hier ook merkbaar. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zit nu dus maar verder te 'slapen' op mijn werk.
Herfstvakantie is hier ook merkbaar. 

memerel schreef:hahahahaha
ik hoor nu dat lief van christina aguilera, maar vind het echt een zeiklied.... blegh!

.

KelSz schreef:hee.. ik moet skrib nu 2 x op een dag stappen aan de hand 20 minuten en dat dan 2 weken en daarna 2 weken 1x 25 min stappen onder de man en 1x stappen aan de hand.. hijs echt zielig.. hij vind zomaar ineens de stapmolen, de hengst, de tuinslang, de poetsplaats (en zo ga ik maar door) eng

. 
hoop dat ze snel opknappen.. KelSz schreef:ja dat mag ik ook.. er staat zoveel mogelijk rechtuit stappen..
doeeii
Het is dus in ieder geval voorlopig niet aan te raden om hem in de stapmolen te zetten. Hopelijk knapt ie weer snel wat op. 
hij moet er idd langs lopen..

.... Maar straks weer lekker rijden 

. Ik ga nu uitzoeken hoe&wat met die muisjes want dit is niet echt te doen, ben ook bang dat ze zometeen een vreemde stap maakt en dat ze weer kreupel is. 
JoJz schreef:Uhhhhmmm kweenognie... aangezien k de 10e jarig ben
Ik moet huiswerken... geen zin... weet iemand tot hoe laat t gemeentehuis in alkmaar open is? K moet n verklaring van goed gedrag inleveren...
Oliefjuh schreef:Net gestapt, ik hing er de hele tijd maar zo'n beetje naast. De hele tijd hinniken. Ik ga nu uitzoeken hoe&wat met die muisjes want dit is niet echt te doen, ben ook bang dat ze zometeen een vreemde stap maakt en dat ze weer kreupel is.

Oliefjuh schreef:Net gestapt, ik hing er de hele tijd maar zo'n beetje naast. De hele tijd hinniken. Ik ga nu uitzoeken hoe&wat met die muisjes want dit is niet echt te doen, ben ook bang dat ze zometeen een vreemde stap maakt en dat ze weer kreupel is.