Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:35

Wat is lucerne??

Ik ben vandaag lekker naar de duinen geweest Flair vond het weer leuk en ik ook natuurlijk haha. En toen ging ik maar het hoofdstel + thiedeman invetten, nou meur ik naar ledervet, gadver.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:06

DeedeJee schreef:
Ja hoor Neel, je wordt een dressuurmiep! WHihihihihihihi!
Bij Alcmaria Hippics zit, of zat, ook altijd Fred Parket. Das degene waar ik jaaaaaaaren les van heb gehad...

Hé pas op hè!!! >;)
Ben stiekem namelijk al eens dressuurmiep geweest!

Ga zo eens kijken of ik nog in mijn laarzen kom.
Witte rijbroek moet zowiezo nieuw, daar kom ik echt niet meer in

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:07

hasten schreef:
Wat is lucerne??

Ik ben vandaag lekker naar de duinen geweest Flair vond het weer leuk en ik ook natuurlijk haha. En toen ging ik maar het hoofdstel + thiedeman invetten, nou meur ik naar ledervet, gadver.

Een soort hooi maar dan heel fijn

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:26

Oohh..
waarom moet je het kwijt dan

debby_pam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:51

Bij tesselaar kan je kuil pakken en daar betaal je per maand voor, en anders blijf ik steeds wisselen van eten.

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:52

Oohh die hierboven was dus van mij, stond nog ingelogt op me zusjes naam

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 23:44

Roep maar wanneer het uitkomt. Ik moet alleen even de auto van mijn mama lenen. Morgen wordt lastig denk ik, maar donderdagavond ofzo moet lukken.
Heb je het op stal staan of nog thuis?

En Deedejee staat helemaal niet op de startlijst voor het springen in Den Helder?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:19

Sjongejonge het zal eens een keertje goed gaan.... lekker weer!

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:27

gomir schreef:
Roep maar wanneer het uitkomt. Ik moet alleen even de auto van mijn mama lenen. Morgen wordt lastig denk ik, maar donderdagavond ofzo moet lukken.
Heb je het op stal staan of nog thuis?

En Deedejee staat helemaal niet op de startlijst voor het springen in Den Helder?

Staat thuis, het is een keer open geweest zondag maar heb het met tape weer gesloten. Paste namelijk niet in het hooinet Is dus niks uitgehaald. Moet even kijken of ik donderdag kan, komt waarschijnlijk de DA en de hoefsmid, en dan s'avonds gaat ze misschien voor het eerst het land op. Ik laat het je wel weten!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:08

Ik hoor het wel. Ben donderdag overdag toch de hele dag op pad En anders komt het van het weekend wel ofzo

Heb net fijn gereden en ga nu wat aan de studie doen
Vanavond op concours, moet pas om 21.15 rijden dus ben benieuwd of ik er nog aan toe kom om de ring in te rijden. Als het donker wordt ga ik toch echt niet meer starten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:51

Jeetje Gomir, wat een tijd!
Waar moet je heen joh, dat het doordeweeks is?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:13

Purmer.

Is altijd wel fijn rijden daar, maar normaal houden ze er wel rekening mee dat het om half tien donker is
Het is ook allemaal erg strak gepland dus ik moet nog maar zien of ik aan rijden toekom Hoop het wel, ben er helemaal op ingesteld

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:30

Succes Gomir!

@ SL: vanavond meeting with the chickies én Niekie en ik hebben een primeur.
Is het veulen van Nenanta er al?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:59

Oeh primeur??
Nee, nanta wacht tot vanavond natuurlijk, tot jullie er zijn!!

Ik heb btw om 20:15 les, kunnen jullie genieten van een neeltje-afbeul-sessie

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:58

JessicaChico schreef:
Iemand nog een zak lucerne nodig?

Ja hoor, ikke !

Ilzas

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 23:02

Ja dat was leuk, visite uit Den Helder. Neeltje gedrild zijn worden is ook altijd enig, vooral om haar daarna te zien lopen !
Simon was zo aardig om mij na een *ruk* rit met mijn PiPaPalomia nog even op No-Ability te laten rijden wat natuurlijk niet helemaal proxima gezellie was voor de visite, maar goed: ze hadden de tijd, dus dat scheelde..
Voor de rest zijn we weer even leuk bijgekletst. Eigenlijk hebben we nu een Bokt meeting georganiseerd !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 23:22

Jaa een heuse Bokt-Meeting!
Het was zeker gezellig! Niekie heeft hele leuke foto's gemaakt en leuk gekletst!

En nee, ik zeg nooit meer tegen de juf dat ze echt heel kritisch moet zijn Dat vinden juffen namelijk leuk, iemand afbeulen

En op de terugweg heb ik leuk Otje bestudeerd in de trailer, ik reed namelijk achter Gomir
Otje doet het echt leuk, hij neemt een hapje hooi, tuurt uit z'n raampie en neemt een nieuw hapje
Hoe was het gegaan Gomir?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 23:31

Dus dat was Ot in de trailer haha wij zeiden nog tegen elkaar, die is nog laat op pad met de trailer.

Ja dat was een heuse bokt-minimeeting en het was leuheuk. En nu ben ik dus verliefd op Texas...

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 23:41

Ja, wie niet ? Iedereen is verliefd op Texas. Maar ja, Tex heeft al vaste verkering. Met Neeltje !
Vond je "mijn" Nobility dan ook niet aller schattigst ?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 23:58

Oh die Tex, als het een mens zou zijn was hij echt loverboy geweest! Hij weet iedereen voor zich te winnen!

En Nobil is ook echt een allerschattigst paard! Die heeft ook echt wel charme hoor, helemaal als ze d'r koppie zo scheef doet

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 00:30

superlenie schreef:
En nee, ik zeg nooit meer tegen de juf dat ze echt heel kritisch moet zijn Dat vinden juffen namelijk leuk, iemand afbeulen

En bepaalde niet nader te noemen juffen in het bijzonder

Citaat:
En op de terugweg heb ik leuk Otje bestudeerd in de trailer, ik reed namelijk achter Gomir
Was je het toch Ik dacht al zoiets, maar dacht niet dat je nog zo laat op stap zou zijn
Citaat:
Otje doet het echt leuk, hij neemt een hapje hooi, tuurt uit z'n raampie en neemt een nieuw hapje
Hoe was het gegaan Gomir?

Leuk is hij he Deed mijn licht het nog in de trailer? Toen ik thuis uit ging laden was het namelijk wel erg donker binnenin

Ging super!
M HC ging niet zo heel fijn, wel foutloos, maar ritme kwam niet helemaal. Nam van 3 naar 4 de verkeerde beslissing door op 7 aan de hand te rijden(26.80m, dat is ook geen afstand ) en daarna had ik drie sprongen dat het niet zo wilde.
Dat er tijdens mijn parcours al 6 parcourshulpen rondliepen en overal waar ik overheen was aan begonnen te trekken hielp ook niet echt mee voor de concentratie

Z ging wel heel fijn! Ook foutloos en iets meer rust erin. Lijntjes nu allemaal op 6 gereden en die ene hele kromme gebroken lijn, maar gewoon rechtdoor gereden en schuin over de tweede gesprongen
Anders moet je eerste je paard 3 meter naar rechts scheuren om vervolgens heel hard naar links te trekken om nog bij de hindernis uit te komen En dan is rechtdoor wel zo makkelijk
Barrage ging helemaal superfijn, toen was ik ook heel relaxd Ook foutloos. En ik had nog van mezelf gewonnen ook dus nu heb ik een megastoere beker

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 09:50

Zie je nou, de Z kunnen jullie beter dan de M

Dit was nog niet voor het echie toch? Hou je nog steeds vol dat je dat op KC gaat doen?

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:21

Ilzas schreef:
JessicaChico schreef:
Iemand nog een zak lucerne nodig?

Ja hoor, ikke !

Sorry Gomir neemt hem al..

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:21

@ gomir ik ben vandaag om 5 uur wel thuis, weet niet of je dan kan?

_Kimberley

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:50

Ik zit zielig ziek thuis.. Ik heb keeelpijn joh, ik kan niet eens eten, ik kan amper slikken pfft.

En Melissa zit ook zielig ziek thuis.