manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 14:50

Whoesh! een 7 voor mn kennistoets Hyper! nu dus écht officieel vakantie Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 15:48

Super Anne, dan kan je nu echt genieten Ja

Ik heb net les gehad van Nel. Goede tips gehad waarmee ik lekker kan oefenen. Vanity pakte het redelijk snel op, dus dat is zeker positief! Ik heb Daniël ook weer gezien. Die is echt groot geworden Bloos! Maar wat een liefje zeg! Hij weet wel zieltjes te winnen met zn lach Knipoog Hij heeft mij ook nog les gegeven! Ook bruibare tips van gekregen Knipoog

En thirz, hoe ging het op de vetklep vandaag? Was ze nog fel of had ze daar de conditie niet voor Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 16:18

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:41

Wat fijn dat het geen voedselallergie is Nel!
En wat een topcijfer Anne, echt fijn dat je nu helemaal klaar bent Lachen
Was het leuk weer eens les te hebben Kim? Gedroeg Vanity zich een beetje? Ik heb ook zin in de les van 8 augustus!!
Nou, die verklep scheurde echt weer die bak door. De mensen die er waren konden ook niet geloven dat Nous paar weken geleden zo erg kreupel liep....kan het zelf ook nog steeds niet geloven hoor Clown

Vandaag lekker opgeschoten met klussen in mn huisje...mede dankzij mijn oom met de schuurmachine Knipoog En als ik straks 2 weken wegben, komt Marieke mn huis helemaal schilderen he Tong uitsteken
Bianz: nogmaals een hele fijne vakantie, ik duim voor lekker weer. En wij zullen goed op Gijs passen hoor!

Nu ga ik aan t werk, bye!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 17:41

Ja Bianz, fijne vakantie!!

Tsjah, die eigenaresse wilde wel dat ik bleef, alleen volgens haar regeltjes. Maar ik heb wat navraag op stal gedaan en nu weet ik hoe zij ongeveer in elkaar zit. Ze had al tegen een andere stalgenoot gezegd dat ze het erg moeilijk vind om Vanity los te laten. Nouja, ik blijf er voorlopig iig op rijden tenzij ze natuurlijk iets teveel blijft zeggen dat t op haar manier moet (wat de verkeerde manier is).
Het was lekker om weer eens les te hebben! Alleen mijn houding gaat er niet op vooruit, ik moet juist voorover zitten op een jong paard Clown Maar dat komt nog allemaal! En fijn al die tips, want dan kan je gericht oefenen!
We moeten nog een oplossing zoeken voor het obesitas-probleem bij nous hoor. Ik zag haar vandaag en dacht bij mezelf: jeutje wat is ze lelijk Nagelbijten / Gniffelen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:51

Whaha Nous de vetklep: moest wel hard lachen om die benaming. En ja, moet eerlijk zeggen dat ik ze woensdag ook wel wat steviger vond dan ik van haar gewend ben Knipoog
Super dat je gewoon weer verder mag met het grote-mensen-eten Nel! Hopen dat de zalfjes goed helpen.
Fijn ook dat je met de les van Nel weer tips hebt om aan te werken Kims! En ook hopen dat Saskia er een beetje aan gaat wennen dat jij nu op Vanity rijdt.
En Thirz, je huisje is echt leuk! Marieke en ik hebben het vanmiddag eens bewondert, vooral de zon in de tuin bevalt ons heeel goed! Als je over 3 weken weer terugkomt, is je hele huis klaar voor gebruik, Marieke en ik regelen het wel ff whahaha Haha!
Echt top dat jullie zo goed op Gijs willen passen: zal hem wel missen, maar het scheelt een hele hoop nu ik weet dat hij geen aandacht tekort komt!
Anne, helemaal tof van je cijfer: nu kun je echt gaan relaxen!
Ik kreeg vandaag ook nog post dat ik een 7 had voor mijn scriptie, was ik ook heel blij mee!
Nou, ik ga nog de laatste dingetjes inpakken. Gijs loopt alweer een hele tijd door de tuin te struinen en miauwt weer eens dat hij vast zit: opletten dat hij nog kan bewegen is nog een hele taak hoor Thirz Lachen
Tot over een weekje allemaal! Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 19:11

Super goed Bianz! Lekkr ook een 7 voor je scripte Go jij! Go jij! Nu moet het wel een fijne vakantie worden Knipoog Heel veel plezier hè!

Haha, ja dat weet ik ook nog van onze verjaardag toen *mauw* Beestje weer vast, losmaken. Even later *mauw* Clown En dan egt zo'n klaaglijk miauwtje "Hee baas, schiet eens op? zit weer eens vast... "
Had via simoon al wel eens gehoord dat t baasje van Vanity nogal wat bezorgd was over haar paardje Lachen Tja, opsich ook wel te snappen misschien. Soort van je eigen kindje dan hè Knipoog Wel leuk dat je tog een (rustig aan) mag blijven rijden Ja Weet jij of Simone er nog op rijdt Kim?

hihi, en nous is dus wat boller dan eerst. Dat wordt ook aan de Sonja bakker dan Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:57

Fijne vakantie Bianz!!!!!!!!!!!

Pffff Daniël is al heel de dag aan het ruften en heeft al 4 spuitluiers gehad vandaag.... zou het door de warmte komen...?
Ik weet het niet, hij heeft ook niet zo.n zin in zn melk, maar hij is wel super actief en vrolijk heel de dag, hij ligt nu ook te kletsen en te gillen op zn speel kleed!

Heb net autorijles gehad, ik had proef examen, was ineens zenuwachtig toen die vent erbij kwam zitten, t ging niet zo heel goed, dus hopen dat het bij mn examen beter gaat.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:37

hey ik meld me ook weer eens.....hoezo lang geleden,tja de bekende smoes natuurlijk, druk, druk, druk........en ik heb gewoon niks zinnigs te vertellen....
Maarre ik wil me graag aanmelden voor de les op 8 augustus, bij voorkeur s middags of s avonds, want s morgens heb ik autorijles.....enne op welk paard moet ik dan?????ik hoor t wel, ga nu ff met annemijn een nieuwe neusriem voor Nanda zoeken......toedeloe!!!!!!
ik zal volgende keer even reageren op wat jullie allemaal hebben gezegd, want anders worden jullie WOEST Boos! (zegt annemijn)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:24

Heej Mariekje, nou als je wil mag je op voice mee rijden...
Tenzij je graag met Annemijn wil ruilen en op Annemoon wil rijden....?!
Nou leuk dat je mee wil doen!
Dan maken we er gewoon een gekke les van....haha

We willen ook nog bij braamhof een onderlinge ringrijwedstrijd organiseren, stefanie en ik vonden dat wel een leuk idee!
Kims, thirz en Bianz doen jullie dan mee???

Ik heb vanmorgen al om half 9 gereden, t ging super lekker.
Ze liep eindelijk goed.
Alleen weer jammer dat haar linker achterbeen een beetje dik is!
Maar gelukkig loopt ze niet kreupel, dus we kijken het even aan...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:41

Nel, een slechte generale zorgt voor prima examens zeggen ze! Hopelijk slaag je in 1×!
Dat van Daniël kan door de warmte komen hoor. De eetlust van mensen is bij warmte altijd een stuk minder. Bij baby's dus ook Lachen

Ik heb gisteren mijn EHBO weer eens kunnen uitoefenen op een persoon. Ik was naar de nachtmarkt geweest en liep langs funtastic. Ik zo tegen nick en kim (schoonzusje): 'ehh lag daar iemand op de grond met allemaal mensen erom heen?' Dus ik teruglopen en vragen of er een EHBO'er aanwezig was. Niet dus! Dus ik vragen wat er aan de hand was en het meisje was ineens neergeklapt en een poosje buiten westen gebleven. Nu zat ze al 15 minuten daar te kotsen en te doen en steeds t bewustzijn te verliezen. Dus ik: 'wat doet die ambulance er lang over?!' Zij: 'ehh moesten we die bellen dan?' Gestoord
Nouja, dat meisje viel ondertussen weer neer en ik heb haar maar in de stabiele zijligging gelegd, ondertussen was ze aan het kotsen dus t was nog allemaal wel spannend. Hartslag zat over de 100, onregelmatig. Toen ze weer bij kwam heb ik haar eventjes overeind gehaald (zittend) en gekeken of ze genoeg zuurstof had. Ze ademde onregelmatig en toen ging t lampje branden: flauwvallen door hyperventilatie! Hoofd in dr knieën gedrukt en toen kwam met gillende sirenes al de ambulance aan. Haar overgedragen, dingen die ik wist verteld en ben weer weggegaan.
Achterlijk gewoon dat er in een zaak waar alcohol geschonken wordt niet eens een BHV'er of EHBO'er aanwezig is. Die gasten hadden gewoon geen flauw idee wat er gedaan moest worden. Hadden haar al kotsend op dr rug gelegd, wat goed is afgelopen gelukkig.
Dusja, ik heb mn burgerplicht weer vervuld Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 10:21

zeg mensen.. wat dóet dat Onweer hier? dit lijkt niet eens op de zonnige 30 graden die belooft is Nors opkijken En in de rest van nederland heeft maar prachtig weer Scheve mond
Afbeelding
best een bui...
*t plaatje doet t lichtelijk nie zo te ien Tong uitsteken nouja die bui ligt dus precies over walcheren heen.. Dat had ik zelf ook al door dat er een behoorlijke bui boven mn hoofd hing, maargoed Clown

humz, jammer van Voice der dikke been. Gelukkig loopt ze er niet kreupel op Lachen even afwachten dan. En arme Daniel ziekjes Ach gut Is hij nu al weer wat beter? Djio (tog?) van Carola was ook al de hele week ziek geweest zei ze. Misschien een virusje dat heerst?
Lekkre situatie weer Kims Scheve mond Geen EHBO... *Bizar eigenlijk, want vorige keren liepen er best wat rode mannetjes van de EHBO rond in Vlissingen. Volgens mij kun je die ook wel oppiepen dan ofzo? Rare situatie..

Mijn plan was een buitenritje in t stralende zonnetje, weet alleen niet of dat nu nog t plan is Clown Denk dat ik nu maar binnen blijf Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:06

haha! een onderlinge ringwedstrijd Haha! Ik zal wel kijken of we meedoen. Zonder zadel op Nous lijkt me niet echt geslaagd...

T knetterde behoorlijk vanmorgen! Denk je eindelijk een zonnige dag in je vakantie te hebben Rolleyes Nouja het veerse meer zit er niet echt meer in dus.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:11

Zonder zadel op nous, dat kan toch wel!
Gewoon oefenen!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:12

Het weer is maar gek, had net op tijd mn was binnen voordat het ging plenzen..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:13

Gooooodmorning Knipoog
Pfoe was best laat thuis gisteravond... zag Kim nog in de bios haha! Verder nog even naar de kermis geweest, was best lachen!
Wil eigenlijk vanmiddag met Sharon op buitenrit, dus even duimen dat het droog blijft!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 18:41

en nu is t wel mooi weer Haha!
*beetje jammer dat er nu bij ons vrijwel geen zon meer in de tuin is Clown Alleen maar bomen schaduwen Vork Achjah.. wie weet morgen weer eens een hele dag zonnig Lachen

Buitenrit gweest Bar?
En ja bijlezen Mariekje, anders worden wij (of ik iig) wóest! Clown hihi
de onweer nog overleefd? of nie meer gegaan?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 19:58

Vandaag ook gehoord dat Karin (instructrice) stopt op Scheldestad.. Flink jammer. Heb echt al lang les van haar (zo lang als ik daar rij eigenlijk, behalve de longelessen dan) Scheve mond
Ze wist ook nog niet wie haar zou gaan vervangen *hoopt iig niet Jos* of dat ze al iemand hadden die haar zou gaan vervangen straks. Afwachten dus. Ik denk eigenlijk dat ze nu dan een probleem hebben en dus nog mensen zoeken... Karin en Marleen deelden samen alle lessen, dus de helft van de lessen heeft nu dan geen instructrice...
Afwachten dus even.
Sowieso hebben de paarden eerst 3 weken vakantie vanaf vrijdag, daarna als t goed weer is een buitenritje met Bravour. Die gaat met pensioen en komt bij 2 andere oud-scheldestad paarden te staan in Bergen op Zoom. Voordat hij weggaat wil ik écht nog een buitenritje doen met hem en wat foto's daarvan Lachen Hopen dat t dan mooi weer is dus.

Ben ook benieuwd hoe Bianz t nu heeft in Engeland!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:05

Nou mariekje je had verkeerde tijming uitgekozen voor buitenrit wij zijn smiddags nog lkkr ff geweest joyce ging op don jael op indi ik op nicole(die erg sterk was Tong uitsteken) kir op nanda en ceddric op balou en kristy op cheyenne was heel erg leuk de nieuwe ruiterpaden gegaan was tof

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:27

He Anne, wat sneu dat je geen instructrice meer heb.
Ik kom wel als vervanger... is lekker dichtbij... Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 22:42

haha nou Nel zou zeggen, vraag er eens naar! Knipoog
Kom je gezellie mij (en de rest Schijnheilig ) les geven Haha!
*denk dat Marcelle t iig echt verre van erg zou vinden. Als je vraagt wie de leukste instructrices zijn/waren op paardoes: Talitha, maar t leukst Neline. Al vond ze jouw les toen ook egt leuk hè Thirz.
Die baalt nu ook egt dat Karin weggaat. Dat klikt ook wel goed met Marcelle.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:04

Vandaag weer al onweer! Scheve mond Wat is dat toch! Maar hoe vreemd is buitenradar hier Anne, waarom laat ie de omtrekken van NL niet zien? Clown
Jammer dat Karin ermee stopt zegt! Misschien komt er wel een heel nieuw iemand (Nel bijvoorbeeld!) Even afwachten dan en hopen dat t daarmee ook goed klikt! Wel leuk dat je nog een keer op Bravour mag rijden, al een fotograaf gestrikt?
Wanneer moet je afrijden dan Nel? En ik pas ook voor ringrijden met Nous. Zonder zadel: ok. Maar denk niet dat een rustig galopje erin zit bij Nous, dus van steken komt dan sowieso niets meer Tong uitsteken
Nou Kims, kan je je EHBO toch nog eens in de praktijk brengen. Maar wel een beetje raar geregeld zeg, gelukkig voor die persoon dat jij net langskwam!

Gister met mn werk naar de kermis geweest, die kids vonden het prachtig. Ik zelf ben maar in 1 ding geweest, toen vond ik t wel weer leuk genoeg! En woensdag gaan we naar t Land van Ooit. Ben ik zelf ook nog nooit geweest, dus vindt het wel leuk daar ff rond te neuzen Lachen

En Gijs is echt een draak bij ons Duivel Hij is heel dominant aanwezig. Simba is er doodsbang van en Beer loopt alleen maar te brommen Clown En Gijs vind het allemaal prachtig, totdat we hem in het tuigje doen of naar boven brengen als we wegmoeten: dan gaat ie lopen buiten en krauwen!! Nu is het gelukkig iets minder, maar het is duidelijk dat ie wel anders is nu er andere katten bij zijn!

Nou, ik ga in mn huisje klussen, bye!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 09:23

hihi, de lieve Saar veranderd in een échte woeste Gijs als hij bij jullie is Clown hihi. Agosh, Sim bang in der eigen huis Ach gut Zeg Bianz, voed jij je kat eens op? Dit hoort niet hè! Knipoog Valt me nog mee dat Beer tog nog iets van status heeft tegenover Gijs: brommen is beter dan bang wegrennen!
Ja idd wie weet komt Nel wel lesgeven Haha! Ach, ik wacht t af hoe of wat en wie..

Heb zo tussen neus en lippen door mn pa gestrikt als fotograaf Haha! Denk dat Marcelle dan ook wel mee naar buiten wil, dus dan kan hij mooi mee en foto's maken Ja *de andere mensen die dan evt ook mee zijn, wachten maar even dan Clown

Ja vandaag alweer onweer.. Ben t nu wel een beetje zat Scheve mond 30 graden is me net ff te warm, maar een beetje zomer met een zonnetje zou wel mogen zo onderhand.
Hihi, Thirz als jij gaat ringrijden met Nous, ben ik je fotograaf Haha! Haha, lijkt me nl de ideale combi Clown *Als ik de verhalen hoor van een crazy Shaar en een erg happy Voice in de baan Nagelbijten / Gniffelen Ben benieuwd hoe gek Nous dan gaat zijn!
Kermis is niet zo mn ding. Gelukkig vinden de kids t nog wel geweldig! Land van Ooit ben ik ooit 1 keer gweest. Was wel leuk opsich, maar ook niet mn favo park. Zijn er toen 1 keer gweest (niet zo lang) en daarna nooit meer. Hoe heette dat meisje nou? dat reusje? "ik ben.... en ik.. ." Verward weet t nie meer Clown Maargoed, die verhalen van Land van Ooit op tv vond ik ook nooit zo eigenlijk. Dat zal ook wel meespelen.

Hoe is t nu met je huisje? Maak je wel voor en na foto's? Knipoog

Hihi, ja die buienradar Clown
Zo is ie tog ook stik handig? Schijnheilig Er was een storing, dus alleen het laatste beeld was te zien. Als je dat beeld kopieerde, nam je dus alleen de regen mee Tong uitsteken Denk dat dat kaartje gewoon onderdeel was van de site? of? Nouja alleen de regen liet zich kopieren iig

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:46

Nou thirz, dan ruilen we toch gewoon... Dan ga jij op voice en ik nous...haha, ik doe dan mn cap op en een bodyprotector aan. Haha!
Nou wie weet is ze super braaf?!
De meeste paarden vinden het leuk.
Wilco houdt ook van stoute paarden, dus iedereen met een stout, fel paard mag wel ruilen met wilco, dat vindt ie leuk. Tong uitsteken
Annemoon is een beetje het tegenovergestelde daarvan.

Anne: Over dat lesgeven bij scheldestad...lijkt me leuk, maar het ligt er aan of hoeveel ze betalen en hoeveel uur het is.
Ik moet er niet op achteruit gaan natuurlijk en ik moet het kunnen combineren met mijn moederschap.
Het klinkt gek, maar ik vindt stalwerk leuker dan lesgeven dus dat mag ook niet ontbreken.
Anders blijf ik gewoon waar ik nu zit.
Zit ook niet slecht hoor!
Maar scheldestad is lekker dichtbij, vindt het niet erg om te kunnen fietsen naar mn werk.
Is wel goedkoper!

vanmiddag is het toch wel droog?
Elke maandag middag komt jarno op annemoon rijden, dus moet hem even helpen.
Ik zal voice maar longeren want heb geen tijd om te rijden vanavond.
Afrijden is donderdagochtend.
Maar bn nu al super zenuwachtig, dus wil er maar niet teveel over praten...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 12:20

Volgens mij blijft het vanmiddag wel droog hoor Ja Volgens de buienradar zelfs zonder wolken Knipoog *hoop ik op iig
Suc6 donderdag ochtend. Komt vast wel goed Nel! Heel veel suc6! *zal verder mn mond houden Ach gut

Geen idee wat Scheldestad betaald eigenlijk. Ik weet wel dat Karin of Marleen niet in de stallen werkten. Kan zijn dat je dat er evt bij zou kunenn doen, maar zij doen dat niet (voor zover ik weet). Volgens mij doen Jo en Jos dat altijd.
Combineren met Daniel. Misschien dat dat ook wel kan. Ik heb echt geen idee hoe ze nu iemand zoeken. Alle overgebleven lessen door 1 persoon of meerdere mensen daarop zetten of...? Heb echt geen idee. Als je er meer over wil weten zou ik een keertje Scheldestad bellen. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of ze iemand zoeken nl (denk t wel, maargoed wie ben ik)
Je hebt wel gelijk, het is lekkr dichtbij! Maargoed het werk moet ook leuk zijn en bij jou passen hè Lachen