nu dus écht officieel vakantie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nu dus écht officieel vakantie

Maar wat een liefje zeg! Hij weet wel zieltjes te winnen met zn lach
Hij heeft mij ook nog les gegeven! Ook bruibare tips van gekregen 
Ook goed van Vanity dat ze het zo goed op pakt
Mag je er nu tog gewoon mee verder? ondanks dat belletje van de eigenaar?
En als ik straks 2 weken wegben, komt Marieke mn huis helemaal schilderen he
Maar dat komt nog allemaal! En fijn al die tips, want dan kan je gericht oefenen!

Nu moet het wel een fijne vakantie worden
Heel veel plezier hè!
En dan egt zo'n klaaglijk miauwtje "Hee baas, schiet eens op? zit weer eens vast... "
Tja, opsich ook wel te snappen misschien. Soort van je eigen kindje dan hè
Wel leuk dat je tog een (rustig aan) mag blijven rijden
Weet jij of Simone er nog op rijdt Kim?
(zegt annemijn) 
En in de rest van nederland heeft maar prachtig weer
nouja die bui ligt dus precies over walcheren heen.. Dat had ik zelf ook al door dat er een behoorlijke bui boven mn hoofd hing, maargoed 
even afwachten dan. En arme Daniel ziekjes
Is hij nu al weer wat beter? Djio (tog?) van Carola was ook al de hele week ziek geweest zei ze. Misschien een virusje dat heerst?
Geen EHBO... *Bizar eigenlijk, want vorige keren liepen er best wat rode mannetjes van de EHBO rond in Vlissingen. Volgens mij kun je die ook wel oppiepen dan ofzo? Rare situatie..
Denk dat ik nu maar binnen blijf
Ik zal wel kijken of we meedoen. Zonder zadel op Nous lijkt me niet echt geslaagd...
Nouja het veerse meer zit er niet echt meer in dus. 

Alleen maar bomen schaduwen
Achjah.. wie weet morgen weer eens een hele dag zonnig 
hihi
Hopen dat t dan mooi weer is dus.
) kir op nanda en ceddric op balou en kristy op cheyenne was heel erg leuk de nieuwe ruiterpaden gegaan was tof
) les geven
Wat is dat toch! Maar hoe vreemd is buitenradar hier Anne, waarom laat ie de omtrekken van NL niet zien?
Hij is heel dominant aanwezig. Simba is er doodsbang van en Beer loopt alleen maar te brommen
En Gijs vind het allemaal prachtig, totdat we hem in het tuigje doen of naar boven brengen als we wegmoeten: dan gaat ie lopen buiten en krauwen!! Nu is het gelukkig iets minder, maar het is duidelijk dat ie wel anders is nu er andere katten bij zijn!
hihi. Agosh, Sim bang in der eigen huis
Zeg Bianz, voed jij je kat eens op? Dit hoort niet hè!
Valt me nog mee dat Beer tog nog iets van status heeft tegenover Gijs: brommen is beter dan bang wegrennen!
Ach, ik wacht t af hoe of wat en wie..
Denk dat Marcelle dan ook wel mee naar buiten wil, dus dan kan hij mooi mee en foto's maken
*de andere mensen die dan evt ook mee zijn, wachten maar even dan
30 graden is me net ff te warm, maar een beetje zomer met een zonnetje zou wel mogen zo onderhand.
Haha, lijkt me nl de ideale combi
*Als ik de verhalen hoor van een crazy Shaar en een erg happy Voice in de baan
Ben benieuwd hoe gek Nous dan gaat zijn!
weet t nie meer
Maargoed, die verhalen van Land van Ooit op tv vond ik ook nooit zo eigenlijk. Dat zal ook wel meespelen. 

Er was een storing, dus alleen het laatste beeld was te zien. Als je dat beeld kopieerde, nam je dus alleen de regen mee
Denk dat dat kaartje gewoon onderdeel was van de site? of? Nouja alleen de regen liet zich kopieren iig
Volgens de buienradar zelfs zonder wolken
*hoop ik op iig