Whaha die droom, Inge Als we Nanda niet kunnen vinden, weten we waar we moeten zoeken Mooi dat 't goed gaat, Iris! Ik kom ook snel kijken hoor Haha, merk je helemaal niet aan mijn toch Kiek IK WIL OP KAAAAAMP AAAAAAH!
IK OOK IK OOK IK OOK IK OOK!!!!!Trlalalalaaa...!! ik heb zo een ziniiiihiiiiihiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin KAMPP!!!!
MRIIIS schreef:Beware of the KampFreaks xD Muahaha I WANT KAMP & I WANT IT NOW whahhaa!!..Oeeh You'd better watch OUT! for us!!
tis zooo saai op school zeg we moeten nu een beetje taken gaan maken .... dus zo geen zin in...wi weet er iets leuks om te doen...? we gaan zo wel weer even lol maken... maar dat ken pas na 10 uur eerder is het niet open
Wat heb je met Tivara gedaan.. te heet gewassen Sorry flauw, hoe gaat het met de maflinger? Heeft ze een goed plekje gevonden?
zo weer stage.... heb weer hart julie steun nodig met die kinderen ze doen percies het tegen overgestelden van wat ik tegen ze zeg... ik zeg LINKS hun gaan RECHTS
Tja dat wordt het omgekeerde zeggen van wat je wilt Of gewoon niks zeggen en alleen zorgen dat ze elkaar de hersens niet in slaan
Goedemiddag Ben bezig met een computerminderingsiets dus de laatste tijd iets minder aanwezig Jony ziet er goed uit, Kiek! Mooie maantjes Succes Martina Ghehe, iedereen wordt bang van ons, Nan