Dat komt omdat bos en bakkabouters echt bestaan En die hebben ook wel eens vakantie
marie33
Geplaatst: 27-06-09 18:33
Hmmm...dat zal het dan wel zijn. Vandaag een supergave rij-jas (zomer en winter in een door uitritsbaar fleecevestje) gekocht. Van PK, donkerblauw aan de buitenkant en rozen aan de binnenkant. Daarbij rijsokken en handschoenen. Mijn handschoenen waren echt versleten. Gaten erin enzo. In Boxmeer ook twee gave spijkerbroeken gekocht. I love sale... toen we naar de paardjes van Wendy gingen begon het heeeeeel hard te regenen en onweren. Het is echt een vloek.
Juut
Geplaatst: 27-06-09 18:54
Wat? Dat sjoppen of de onweer? Volgende week menweekend van de groesbeekse menvereninging, heel ver weg; bij de buurman van Ascot Ik heb hiervoor een tent van een lid mogen lenen, en ben die vandaag maar vast gaan opzetten. Zijn er nog geen anderen die me heel hard kunnen uitlachen Maar goed, punt van het verhaal; ik had ding mooi voor het onweer staan, en hoop heel hard dat ie er volgende week nóg staat
Ik wil nog een nieuw concoursjasje. Ik heb de mijne een jaar terug voor 10 eurie van iemand mogen hebben, maar het ding past me eigenlijk voor geen meter De mouwen zijn te kort, de taille te breed en het ding zit gewoon gek. Hij begint nu ook hier en daar te pillen, dus het wordt tijd voor een wat beter jasje.
Ik had mijn oog al laten vallen op een hele leuke bruine (past mooi bij Vies) maar daar waren de mouwen ook te kort van!
Zouden ze leuke rijjasjes in boxmeer hebben bij de ruitershop denken jullie?
Wij hebben vandaag een supergave in Boxmeer zien hangen met krijtstreep. Grappig dat je er naar vraagt want halverwege het lezen van je post moest ik aan dat jasje denken.
Zwart met krijtstreep? Van de week toch maar even kijken dus! Krijtstreepjes zijn ook wel leuk Ik vind die grijze die je nu wel veel ziet ook érg leuk. Alleen zou grijs echt niet bij Visent kleuren en blauw vind ik ook niet zo mooi.
Ik ga waarschijnlijk 1 augustus springen (BB wedstrijd) en dan wil ik een nieuw jasje hebben, dus ik heb nog even de tijd.
Nou moet ik er om liegen maar ik dacht dat hij donkerbruin met krijtstreep was (toch Marie) Heb overigens niet naar de prijs gekeken hoor.
marie33
Geplaatst: 28-06-09 20:44
volgens mij wassie zwart of antreciet (schrijf ik dat zo?) met krijtstreep. Maar ze hebben wel bruine toch? We hadden het er nog ove rdat we een rbuine outfit ook zo gaaf vinden. (gaaf...een woord uit de nineties ) Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn nieuwe jas. Echt super ben er helemaal blij mee, nog steeds . Anyway... hier in de wereldstad Wyler is het kermis. Dat is niet leuk want de tent staat hioer vijftig meter verderop en die gaan tot een uur door met hele harde muziek maken en op de laatste avond (ma. op di.) gaan ze voor de gelegenheid tot half vier door. Niet fijn want het is altijd in mijn werkweekend en vanmorgen moest ik dus na een nacht nauwelijks slaepn om kwart over zes opstaan. GRRRRR!!!! Opeens in "Kool and the Gang" en Madonna niet zo leuk meer als je MOET slapen.
Ennuh IK GA NAAR HORSE-EVENT! Super vet natuurlijk dat ik zo ver kom, maar om eerlijk te zijn. Ik wil helemaal niet naar horse-event! Haha, dan komen er vet veel mensen kijken en is alles zo ontzettend officieel, dat hoeft van mij echt niet hoor!
In Horse-Event wordt de halve finale en de grote finale van de zitcompetitie gereden Ik heb gisteren de kwartfinale gereden en ben dus door! Ik zat op een heel groot en stijf paard. Hij was ontzettend lief maar zat zo ontzettend moeilijk!
Juut
Geplaatst: 29-06-09 20:17
Goed bezig, Anne Horse event....een goede reden om níet mee te doen, is hier gebleken En ach, met een spijkerbroek kan je ook prima zitten hoor
Ik moet wel zeggen dat ik niet zo sta te springen om het Horse-Event gebeuren, maar ik ga wel heeeeel erg goed mijn best doen om zo hoog mogelijk te komen.
Juut
Geplaatst: 29-06-09 22:14
Annetje schreef:
Haha, dan komen er vet veel mensen kijken en is alles zo ontzettend officieel, dat hoeft van mij echt niet hoor!
Als in 'in spijkerbroek paardrijden is nou niet bepaald officiëel te noemen'
Oooh! Maar dát mag dan weer niet. Witte rijbroek is verplicht. Witte handschoenen, zwarte cap ook. En ik denk zo dat we een lange blouse aan moeten schaffen, want we krijgen een bodywarmer op die dag als ik het goed begrepen heb.
marie33
Geplaatst: 30-06-09 23:09
wat leuk Anne...gewoon goed je best doen en hou ons op de hoogte. Kermis is weer weg hier. Gelukkig weer slapen zonder achtergrondmuziek. Zeg maar liever live concert in je slaapkamer...
Juut
Geplaatst: 05-07-09 18:56
Met dank aan het noodweer hebben Ascot en ik gezwommen (5 hele slagen )
@ Anne; kan jij je nog een vos merrie genaamd Kelly herinneren? Deze is zo'n 10 jaar geleden bij Urena verkocht aan een belgische genaamd Kelly (ja, ze is er al van verdacht pony op naam gekozen te hebben )
Ja die ken ik ja, meisje zit volgens mij ook op bokt. Karen en ik hebben nog contact met haar gehad en foto's uitgewisseld tijden terug. Wat is daarmee dan?
Juut
Geplaatst: 26-07-09 18:25
Ik ken haar van een ander forum, en kwam gister tot de ontdekking waar paardje vandaan kwam. Was wel schrikken; zij uit belgië als in 'ver weg', bbq-meeting in Zeewolde en dan ineens een foto van Urena voorbij zien komen Wereld is klein...
Waarom niet meer? Ik kan me niet zo goed herinneren hoe ze was. Ik weet dat het een erg rood vosje was en ik erop mocht toen ze er net was, of net van het veulen af was. Ze was toen in elk geval best druk en Annetje had de broek vol
Ik heb trouwens de tas ingepakt voor paardenkamp. Ben benieuwd hoelang de kinderen me gaan laten slapen hoor! heb in elk geval vanavond besloten om niet met eigen paard de buitenritten te begeleiden. Hij werd behoorlijk heet van de dazen en dat kan ik met een grote groep kinderen achter me aan natuurlijk niet hebben. Achteraan wordt hij helemaal leip.