Leuke foto's!! Vin m ook echt leuk paardje op te zien!!
Nou ik gaat vannacht weer in me nieuwe kamer slapen.. Nu met nog 2 andere (nieuwe) in huis Net met eentje nog ff koppie thee gedronken.. de ander zit geloof ik al heel de avond buiten bij de shoarmatent hier beneden haha Morgen introkamp... heb dr nu al wel ietsje meer zin in... als ik dr eenmaal ben komt t vast goed maar vind gewoon heel irritant met al me spullen te moeten fietsen t hele end... Maja komt vast goed haha
Goedemorgen allemaal. Het was gezellig gister. Kafka heeft zich van z'n goede kant laten zien braaf met poetsen etc... beetje stout met rijden. Discussie over manegepaard of privépaard... tja ik heb ook privépaarden gereden die totaal verreden waren waar je echt niks mee kon en Kafka lijkt qua 'knopjes' bijna meer op manegepaard... je moet er echt aan gaan rijden voordat hij wat gaat doen... als je te weinig doet gaat hij alleen maar lopen hangen en sloffen, met z'n kop de lucht in en nog even lekker je teugels uit je handen rukken. Dat is niet even mooi sluiten van voren als je je been aanlegt. Maar dat hebben Marieke en Lucy wel gevoeld. Het is echt een B-paard/recreatief monster.... geen netjes aangereden en doorgereden Z-paard die soepel en vlot op je hulpen reageert.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-11 10:33
Goede morgen Whaha ja dat hangen heb ik idd wel gevoelt xD Pff ik was moe toen ik er vanaf kwam xD niet genoeg gereden en blijkbaar juist wat te stil met mn handen zodat hij lekker kon hangen
Marieke was wat speelser en bewegelijker met haar handen en daar liep ie een stuk beter op
haha zolang jij tevreden dr mee bent is er toch niks mis mee Eefje?! Jouw paard, jij moet dr blij mee zijn
Omg ik moet zo (tussen kwart voor 12 en 12 uur) naar school voor intro kamp... Best spannend. Heb eigenlijk n te grote tas mee waar dus nog ruimte in over is.... maar heb dus geen kleinere tas waar t in past haha maja nu dus maar me matje bij me kleren in me tas gedaan, kussens en slaapzak in me ma dr fietstassen en komt t wel goed xD
Marlous; Veel plezier ;D Eefje; wat heb je een gaaf paard ;D ! Hij heeft idd een heel aanspreken koppie !
Ik weet niet waar je meer van kan leren... manege/eigen paard.. Denk dat het er heel erg aan licht hoe ze opgelijd zijn.. Want bij mij op de manege bijv. (rij er nu al 4 jaar niet meer) waren er voor mij nie techt paarden die lekker te rijden waren.. Toen kwam ik bij mn vz paarden, daar heb ik heeel veel geleerd ! en nu reem, haar kan ik ook nog niet rijden hoe het hoot, maar het gaat steeds beter ! zeker tijdens mn lessen met de hulp van mn instructrice, dan voel ik dat ze steeds fijner gaat lopen.. en zelf blijven we oefenen ;p ! Maar als ik dan bv op een ander paard zit, is het heeeeul anders dan reem.. want ze is ontzettend sterk .. Dus als ik een ander paard dan netjes kan rijden, dan is dat wel even een bevestiging dat ik het nog kan, haha ;p
Me vader ligt weer op een gewone afdeling. Heb hem net gesproken en het gaat goed met hem. Er komen volgens mij nog een paar kleine onderzoekjes, alle slangetjes en dingen zijn nu uit ze lichaam, dus dat is al een verbetering. Hoe lang die daar nog moet blijven weet die niet. Maar wel goed dat het nu beter met hem gaat. Schijnbaar had die een maagzweer en die is gebarsten door alle stress van de laatste jaren.