Die foto's zijn prachtig, zeg!
Elize, als ik je ringetje vind...... krijg je hem terug, hoewel.... met deze goudprijzen....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dubbel gevoelens voor vienna, maar wel fijn dat ze idd niet weer door de molen heen hoeft. Twinklebel schreef:De verzekering gaat zonder meer accoord met de afkeuring van Vienna, is volkomen duidelijk voor ze! Dus geen gemuts met onderzoeken meer.
Ben helemaal opgelucht! (en zit toch even hier te snotteren omdat het nu allemaal definitief is)

knuffeldier schreef:Ik heb even een praktisch puntje. Abdul krijgt een eigen landje, na zijn uitspatting dit weekend. Arjan gaat het waarschijnlijk morgen voor hem maken. Nu zat ik even te denken wat handig is. Ik ga sowieso ff kijken hoeveel gras er op het stukje staat ivm het opbouwschema. De 1e paar keer wilde ik hem er alleen s avonds een paar uurtjes opgooien zodat ik in de buurt kan blijven om te kijken of hij misschien niet stiekem over het draad springt om naar de andere paarden te gaan (wat ik overigens niet verwacht). Daarna kan hij gewoon met het ruinen buitenzet schema mee. Ik zal mezelf ook indelen in de agenda.
De 2 keer dat ik hem op het land heb gezet was hij onderweg al druk aan het eten, dus ik verwacht min of meer dat hij gaat staan eten en zich verder koest houd. Maar ik weet niet of degenen die hun paarden in de andere landjes hebben staan er de 1e keer(en) bij willen zijn om in de gaten te houden of abdul en die van hen niet gaan rennen? Zo ja dan moeten we even een tijd afspreken met elkaar.
Serada schreef:Jetta schreef:Ik wil ook een bos krullen !
Ik ook...
Dit is ook wel een leuke kapseltje...![]()
[ Afbeelding ]
. Mag best wel wat af weer en wil weer wat anders.... Maar mag van me vriendje niets anders
. Maar daar móet hij maar mee leven dat ik vaak genoeg ineens de schaar erin laat zetten 
. Letten jullie een klein beetje op die draak van mij. Serada schreef:Esther28 schreef:Xeentje, thanx voor mn mooie bos met krullen.....ben dr heulemaal gelukkig mee
Heb je nu weer krulletjes Es? Die had je toch al of is dat een permanentje?