Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo_Wystan

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:15

Jaaaa! Geen vrieskou meer :) eerste buitenritje is gemaakt!!! Wel in de regen, was weer beetje jammer..

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:20

Ja net weer lekkr op de scooter geweest, entank helemaal helemaal happy gemaakt hij kon weer longeren hihi ging lekkr als een stuiterbal door het bakkie heen, je zal maar iets leuk vinden gek peer.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:20

Nou ik vind de regen momenteel ook niet erg meer hoor, beter dan tijdelijk in een diepvrieskist als Nederland te moeten wonen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 07:55

Zo, kan ik lekker liggend naar mijn werk! :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 07:57

lekker he dat het weg is, en de lucht ziet er ook goed uit.

Goeiemorgen allemaal

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:03

Ja heerlijk......... als je nu op staat sta je niet te bibberen en gelukkig geen sneeuw meer. Nu kunnen we weer gaan mopperen op de regen hahaha en de wind...........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:19

guten morgen
2 graden en druilerig.

Hoorde dat het bij jullie gisteren wel 10 graden was, nou is hier nietwarmer dan 3 graden, maar vind dat al heerlijk, alleen ontdooid de grond dan niet zo snel, maar goed.
Laat de zomer maar komen hoor.

Lig ze hoor Jet

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:55

Nee hoor, mijn weerstation was een bietje van slag. Van de schrik, omdat het niet meer vroor, liet ie zijn metertjes uitslaan! :)
Het was 2 a 4 graadjes.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:24

nou de bovenste 4 cm. van mijn rijbak is ontdooid, dus heb ik de jongens aan de longeerlijn, maar zonder bijzet gelongeerd.
Aiko braaf, Joepi in zijn tweede jeugd en vond het nodig om 3 keer te proberen ervandoor te gaan,Tjonge staartje erop en gaan met die banaan.Hahaha
Vervolgens hebben ze sinds weken een poetsbeurt gehad en slobber.
Aiko zijn staart waar de drollen bevroren inzaten is ook weer ontdooid, dus die zo goed mogelijk gewassen, met emmers met warm water en in de laatste emmer wasverzachter, heerlijk soepel staartje.

Wat vind ik 4 graden al een heerlijke temperatuur.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:38

Zo weer eens lekkr in de buitenbak gereden was lekker tank was weer lekkr pittiig wilde eerst nie gaan rijden had koppijn maar denk laat hem toch maar eff werken, nu huiswerk maar maken moet helaas.

Gekke joepi haha hij blijft altijd joepi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:42

Heerlijk zacht weer, beetje natjes vanavond, maar Storm flink aan het werk aan de longe gehad! Braaf peerd! Hij kan zo lekker gelijkmatig doorstampen, gewoon leuk.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:04

vanavond weer een leuk lesje gehad hij was weer superbraaf was een klein groepje 4 personen en heerlijk gereden :j

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:11

Zo fijn als het lekker gaat! Je hebt een braaf paard, Regina!

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:43

het is zo,n lekker ventje en hij doet altijd z,n best voor me, maar jij hebt ook een knap paard jet, nog een beetje ondeugend en een puber. het kost je vast een hoop energie maar ik weet zeker dat het een heel gaaf paard wordt en als iemand dat voor elkaar kan krijgen ben jij het wel. :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:21

guten morgen
3 graden en zwaar bewolkt met wind.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:35

Chess schreef:
het is zo,n lekker ventje en hij doet altijd z,n best voor me, maar jij hebt ook een knap paard jet, nog een beetje ondeugend en een puber. het kost je vast een hoop energie maar ik weet zeker dat het een heel gaaf paard wordt en als iemand dat voor elkaar kan krijgen ben jij het wel. :)

We zijn ook dol op hem, hij is een laatbloeier, heeft tijd nodig en die krijgt hij ook. Ach, wat is nou een jaartje op een paardenleven, als je hem (en jezelf) daarmee behoedt voor ongelukken, overvraging en alle gevolgen van dien. Ik weet zeker dat we hem in het weideseizoen echt goed kunnen doorrijden en dan .... Lekker les nemen en rustig opbouwen!

Celina is weer zo'n beetje terug uit Duitsland en kan ook niet wachten om weer met hem aan de slag te gaan. :))

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:36

Chess schreef:

We zijn ook dol op hem, hij is een laatbloeier, heeft tijd nodig en die krijgt hij ook. Ach, wat is nou een jaartje op een paardenleven, als je hem (en jezelf) daarmee behoedt voor ongelukken, overvraging en alle gevolgen van dien. Ik weet zeker dat we hem in het weideseizoen echt goed kunnen doorrijden en dan .... Lekker les nemen en rustig opbouwen!

Celina is weer zo'n beetje terug uit Duitsland en kan ook niet wachten om weer met hem aan de slag te gaan. :))

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:38

Goeie morgen, veel wind, misschien een buitje hier of daar en 5,9 graden Celsius!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:08

zo lekker aant regenen, gauw me rapport afmaken dan ben ik weer klaar voor vandaag nog even het paard afbeulen in de bak en dan hopelijk even niksen (zal vast mislukken haha).

Lekker regien dat hij het zo goed doet, tank gaat ook zo heerlijk lopen.
Storm komt er echt wel :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:09

ik had trouwens soof gesmst en die gaat kijken om de sushi tent in delft te reserveren :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:11

Jetje, rustig opbouwen met een jong peerd zou iedereen moeten doen, heel verstandig vind ik dat, als je ziet hoeveel paarden er met kapotte benen staan, dat gebeurd heus niet zomaar hoor en dat komt dan meestal jaren later en dan is het te laat, Aman heeft ook heel rustig opgebouwd en daar ben ik trots op dat ze dat kon, want natuurlijk wil iedereen graag rijden.

Nou bij mij zijn ze nog net niet ontploft met losgooien vanochtend, tjonge nog aan toe.
Was blij dat ik er niet op zat.
De bak is duidelijk weer goed.

Vanmiddag heb ik ze allebei een half uur gereden na 2 weken heel weinig,bouw ik ze ook weer rustig op.
Viel niks tegen, niet stijf, braaf op een enkel bokje van Joepi na, was fijn en ik heb nu al spierpijn hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:58

Zo is het maar net, jonge paarden rustig opbouwen en dan heb je er het langst plezier van. Ben vandaag vanaf half elf tot een uurtje of drie op stal geweest. Lekker getut enzo totdat het begon te regenen. Ga nu weer terug om Blando even te longeren en dan ben ik ook weer klaar voor vandaag.........

Jet, Stormie heeft 1,5 uur buiten gestaan en ook eventjes in de regen en hij had lekker gerold. Kwam Zaar nog tegen op de Oostveen toen ik naar huis ging. Ze heeft aardig wat poetswerk aan hem gehad.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:31

Nou nou Kaar je maakt er echt een paardendagje van, je had beter je eten mee kunnen nemen hihi
Hier trouwens met Joepi rijden een hagelbui op ons hoofd gehad.

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:22

leuk he aman dat ze zo lekker gaan lopen, tankie zal ook wel veranderd zijn. ik kom eerdaags wel weer een keer bij je langswaaien het is tenslotte alweer een poosje geleden. ik hoop voor soof dat het lukt om in delft te reserveren. zou wel makkelijk zijn, heb er iig zin in. :Y)
ik heb vandaag regen op mijn hoofd gehad tijdens het fietsen, niet zo hard maar toch.... ik weet niet wat je beter kan hebben aniet eigenlijk is het beide waardeloos. wordt tijd voor het zonnetje :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:44

nou liever een regen of hagelbui dan een pak sneeuw en die ellendige kou hoor Regien.
De zon zou ik ook heerlijk vinden moet ik zeggen.