Prikje gehad en voor me teen. Moet nu antibiotica slikken. Ik wist niet eens wat dat was . En nu willen ze een stuk nagel verwijderen ofzo. Moet ik nog verdoofd worden ook. Ik vroeg of het zonder kon, maar dat kon dus blijkbaar niet. En dan wil die vrouw dat ik daarna 2 dagen met me been omhoog wil gaan zitten. Ja dag! Ze mag in me teen snijden wat ze wil, maar ik ga echt niet 2 dagen niks doen. Dat kan ik niet.
Nogal . Ik ga het eerst wel met die antibiotica proberen. Ik vind het niet zo erg. Heb er bijna geen last van. En ik haat de dokter. En ik haat niks doen.
Haha oke ! Naja ik ga zo ook eten en dan even bannen anders komt het echt niet goed, 2 wiskunde proefwerken (over 4 hoofdstukken getal en ruimte) 2 duits s.o.'s, natuurkunde toets, engels toets, engels s.o., biologie s.o. over vet veel stof, naja en vast nog wel iets en het is niet eens toetsweek ! Edit: ook nog nederlands proefwerk !
Mijn visitekaartjes zijn er Als ik op knhs kamp nog 'n massa overheb neem ik er een paar mee mogen jullie mee naar huis nemen om op stal te leggen waar je staat
Elise95
Geplaatst: 01-03-11 19:27
Queelens schreef:
Mijn visitekaartjes zijn er Als ik op knhs kamp nog 'n massa overheb neem ik er een paar mee mogen jullie mee naar huis nemen om op stal te leggen waar je staat
Ik wil hem zien . Foto?
Queelens
Geplaatst: 01-03-11 19:30
Elise95 schreef:
Queelens schreef:
Ik wil hem zien . Foto?
Zal ik vanavond even maken ga nu ff aan schoolopdr anders komt daar niks van haha