DJoysDesignz schreef:Fe_m_ke schreef:Nou ik heb mijn moeder gestrikt voor het tentenkamp, we gaan morgen
Gezellig!!
Komen we natuurlijk ook even buurten bij jou

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:Als je je broek op de manege afgooit vandaag.. met de bon.. wil ik hem morgen ook wel voor je meenemen?
aatjuh12 schreef:haha wat grappig! ik wil de aflevering vanavond terugkijken.. en ook echte meisjes in de jungel.. ga er goed op letten
Monica24 schreef:aatjuh12 schreef:Als je je broek op de manege afgooit vandaag.. met de bon.. wil ik hem morgen ook wel voor je meenemen?
Lief van je! Maar ik heb het even op mijn eigen werk geprobeerd en daar kreeg ik hem er gelukkig ook af! Scheelt weer een hoop gedoe.
En Joyce, je was het inderdaad niet, haha.
En die Steef Duijndam riep nog : rustig blijven en de labels eraf halen. Ik had zelf ook beter op kunnen letten, maar ja, gelukkig opgelost.
Fe_m_ke schreef:Nou ik heb het nog netjes gehouden! Mijn 'budget' was 200 euro en daar ben ik maar een beetje overheen gegaan
Maar ik heb wel echt leuke dingen gekocht, voor mij en voor Willem. Ik hoop dat hij van lichtblauw houdt
Paardenlijst 2011 schreef:Stefanie:
Zorro 6
Wizzard 1
Zavier 1
Gup 4*
Paraat 1
Zavier 2
Feygenc 1
Theo 1
Iris:
Salandro 1
Zorro 2