Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Astor schreef:Waarom helemaal daar afrijden Kirsten? Ik moet denk ik in Bussum afrijden!
Kirsten_S schreef:Daar kiest je rijschool zelf voor. En als ik in
Busum zou afrijden zou ik minstens 50 uur
nodig hebben. Ennn bussum staat bekend als
plek met de laagste slagingspercentage.
Emmeloord is ook nog best lastig hoor, maar
denk beter te doen dan bussum!
Waarsch. staat op het op de site van je rijschool
waar je af gaat rijjden. Die van mij heeft harderwijk
of emmeloord. Welke rijschool heb je?? En jij sabien??
.
.
. Astor schreef:Kirsten_S schreef:Daar kiest je rijschool zelf voor. En als ik in
Busum zou afrijden zou ik minstens 50 uur
nodig hebben. Ennn bussum staat bekend als
plek met de laagste slagingspercentage.
Emmeloord is ook nog best lastig hoor, maar
denk beter te doen dan bussum!
Waarsch. staat op het op de site van je rijschool
waar je af gaat rijjden. Die van mij heeft harderwijk
of emmeloord. Welke rijschool heb je?? En jij sabien??
Maar de meeste rijscholen in Almere rijden wel vaak af in het "t Gooi! En ik moet ook in het 't Gooi afrijden!
Ik les trouwens bij rijschool Peter! Hij doet dat helemaal in zijn eentje dus gewoon een eenmanszaak!
En mijn stiefbroer is bij hem in 1 keer geslaagd zijn vriendin ook. Mijn stiefzusje vorige week nog in 1 keer geslaagd.
Mijn eigen broer was ook bij hem geslaagd maar pas de tweede keer geloof ik. En ik heb nu 29 lessen gehad!
. Met les enzo gaan we er wel heen, 
Manon_S schreef:Ik zal niet op iedereen gereageerd hebben maar ik heb weinig tijd moet zo eten en dan naar me werk.
Me vriend komt woensdagnacht pas weer terug van vakantie. Hij is maandagmiddag vroeg weg gegaan naar Griekenland.
Jeetje wat anders zeg zo'n lange tijd zonder hem, je merkt toch wel dat je iets mist in je leven, en het is een stuk saaier!
Had echt nooit verwacht dat ik, Manon, nog is een jongen zou vinden waar ze het nog aardig lang mee uit houd haha.
Nu alweer bijna 8 maanden! Voor velen zal dit niks zijn maar voor mij toch al lang hoor, was normaal nooit zo van de relaties.
Was meer van kijken praten dan echt actie ondernemen en alles haha![]()
.
Astor schreef:Leuk dat je ook weer even langs komt! Toch niet omdat Wesley weg is he?
Maar jammer dat je weinig tijd hebt en zo alweer naar je werk moet.
Ik moet zo ook nog even eten en dan heb ik mijn eerste dag van mijn theoriecursus.
Gelijk van 18.30 tot 22.00, echt lang eigenlijk! Ben benieuwd of ik dat vol kan houden!!
! 
haha.
.
. Ben nog steeds even gek op hem als voorheen haha.
. Kreeg laatst ook nog een krabbel van zijn moeder op me hyves.
. 

Manon_S schreef:@ Melissa: Nee hoor, anders zat ik de afgelopen dagen hier ook wel in het topichaha.
Maar zoals ik al eerder zei probeer hier vaker te zijn. Zit tegenwoordig alleen niet meer zoveel op de laptop.
@ Kirsten: Nee ben hem nog lang niet zat hoor. Ben nog steeds even gek op hem als voorheen haha.
En bedankt. Kreeg laatst ook nog een krabbel van zijn moeder op me hyves.
Die zij ook precies dat we een leuk stel zijn en dat we bij elkaar horen. Altijd leuk om te lezen, vooral als het van zijn moeder is.
.