De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:20

LIQUITA schreef:
Hahahaha....ik kwam het volgende tegen bij mijn oude berichten [HK] het enige echte MANEGE VELDT topic

leuk die oude berichten zag dat ze ook iets over fine vroegen en toen kon jij me nog niet hahahahhahahahahahahahahahah

ATE

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:20

maar ik ga nu ook weer teode loe ,

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:26

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 09:32

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Hahahaha....ik kwam het volgende tegen bij mijn oude berichten [HK] het enige echte MANEGE VELDT topic

leuk die oude berichten zag dat ze ook iets over fine vroegen en toen kon jij me nog niet hahahahhahahahahahahahahahah

Was dat die iets wat te dikke :o fjord of haflinger???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 09:34

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

Hij werkt ook nog hahaha

Ja....ik zag het. Huiskamer Topic's worden blijkbaar niet geloten o.i.d.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 09:44

Hoe gaat het nou met jou Meelen? En met jou, Nicole?

Ik knap in ieder geval meer af dan op :n . Heb vannacht weer ontzettend liggen hoesten. Ik heb me er nu dan toch maar aan over gegeven. Heb me ziek gemeld en blijf nu echt maar even binnen en in m'n bed. Hoop dat het dan met een paar dagen beter gaat. Ik maak in iig vandaag en morgen gebruik van de molen- en mestservice en hoop dat Sandra hem vanmiddag ook nog even in de molen kan zetten. Maar dat komt vast goed allemaal (en anders maar niet, hihihi).
Wel balen want ik ging zo lekker met rijden, en dan mag First nu weer een paar dagen vakantie houden. Nou ja, niks aan te doen he :o .

Zo ik heb m'n thee op en ga dan nu maar verstandig wezen en m'n bedje in.

Laterssss!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:39

Ja, Nicole... hoe gaat het nu met jou?
Goed van je Petra dat je toch even lekker thuis blijft, dat zal je goed doen.
Sanne klaagde gisteravond ook al over misselijkheid en "vet beroerd". Ze heeft vandaag een vrije dag en slaapt nog, dus ik weet nog niet hoe het nu met haar gaat.
Met Meelen gaat alles goed hoor, kuurtje heeft goed geholpen. Heb mij ook niet ziek gemeld of zo, en heb gisteren gewoon m'n wijk gelopen.

I.i.g. .................Beterschap aan de ziekenboeg.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:22

Ik werd wakker met meer spierpijn in me nek,maar ben toch gaan rijden als je beetje bezig blijft heb ik er niet zo`n erg in.Als je dan klaar bent voel je je spieren wel protesteren.Me schouders doen ook zeer,ga zo maar ff douchen.Hou me maar een beetje rustig verder vandaag,morgen weer werken is de bedoeling.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:22

Ik heb First vanmorgen al in de molen zien staan hoor Liquita,ik ging Blitz ff er uit halen voor Mntj.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:23

Ging wel lekker toch Xan,je les bij Mntj?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:25

Er lag al een brief op de bar,dat het ook de bedoeling is dat je alleen dinsdag en vrijdag stro pakt.Ook een koffie lijst ligt er nu als je s`morgens een bakkie neemt of thee.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:27

meelen schreef:
Ja, Nicole... hoe gaat het nu met jou?
Goed van je Petra dat je toch even lekker thuis blijft, dat zal je goed doen.
Sanne klaagde gisteravond ook al over misselijkheid en "vet beroerd". Ze heeft vandaag een vrije dag en slaapt nog, dus ik weet nog niet hoe het nu met haar gaat.
Met Meelen gaat alles goed hoor, kuurtje heeft goed geholpen. Heb mij ook niet ziek gemeld of zo, en heb gisteren gewoon m'n wijk gelopen.

I.i.g. .................Beterschap aan de ziekenboeg.

Thanks,gaat lekker met ons :D
Beterschap aan Sanne

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:28

LIQUITA schreef:
Hoe gaat het nou met jou Meelen? En met jou, Nicole?

Ik knap in ieder geval meer af dan op :n . Heb vannacht weer ontzettend liggen hoesten. Ik heb me er nu dan toch maar aan over gegeven. Heb me ziek gemeld en blijf nu echt maar even binnen en in m'n bed. Hoop dat het dan met een paar dagen beter gaat. Ik maak in iig vandaag en morgen gebruik van de molen- en mestservice en hoop dat Sandra hem vanmiddag ook nog even in de molen kan zetten. Maar dat komt vast goed allemaal (en anders maar niet, hihihi).
Wel balen want ik ging zo lekker met rijden, en dan mag First nu weer een paar dagen vakantie houden. Nou ja, niks aan te doen he :o .

Zo ik heb m'n thee op en ga dan nu maar verstandig wezen en m'n bedje in.

Laterssss!!!

Wat bale joh,ik dacht dat het leek of je wat opknappen heen ging.
Hoop dat de paar dagen je dan ff goed doen :(:)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:34

beterschap aan alle zieken.
goed uitzieken.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:35

Nicole1995 schreef:
Ik heb First vanmorgen al in de molen zien staan hoor Liquita,ik ging Blitz ff er uit halen voor Mntj.

oeps was wat vergeten :o

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:54

Nicole1995 schreef:
Ging wel lekker toch Xan,je les bij Mntj?

Zekers, was zelf erg tevreden.
Ik reed op een gegeven moment een "meter" hoger, en had soms het
gevoel dat ik met mijn paard "meereed", dus echt mee naar voren.
(ha ha je handen achterna, zoals erna zei geloof ik)

Maar ook mijn buikspieren moeten weer aan het werk, net zoals mijn benen.
Ik ging net boodschappen doen op de fiets, en voelde nu mijn benen al !!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wordt wat morgen :P
En dan mag ik vrijdagochtend weer !!!
(ik ben benieuwd hoe het met mij in het weekend zal gaan :D )

Maar ik heb er weer helemaal zin in.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:58

mntj schreef:
beterschap aan alle zieken.
goed uitzieken.

Ook namens mij.
Afbeelding Beterschap en dat alle pillen en sapjes zullen helpen

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:14

roan werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn en snot verkouden. meestal stuur ik hem met een paracetamolletje naar school, maar vanmorgen dacht ik dat het misschien beter was om ff met school te overleggen. dus ff gebeld. had ik dus niet moeten doen hahahaha. ze zijn zo angstig voor de mexicaanse griep, dat hij niet naar school mocht komen. ik moet hem vandaag aantal x temperaturen, en als hij koorts heeft, mag hij een week niet naar school. ook al is het eerder over! nah, lekker dan! tot nu toe heeft ie geen koorts, hoop dus dat dat zo blijft , en kan ie morgen waarschijnlijk weer naar school! is het dus een gewone verkoudheid! ze zeiden wel dat spierpijn, hoofdpijn keelpijn en moeheid gepaard met koorts de tekenen zijn van de mexicaanse. dus nicole......het kan er bij jou ook aan komen!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:15

ate, heb foto van willie naar je toe gestuurt, maar gaat iets mis met de mail. heb hem nu naar nadine en linda gestuurt. die is als het goed is wel aangekomen!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:17

hebben jullie willie en mavantos ook in de stap zien staan? kom vandaag nl. ook niet en had stap molen service geboekt! ben ff nieuwschierig of het is goed gegaan! zal vast wel !

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:31

_sandra schreef:
roan werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn en snot verkouden. meestal stuur ik hem met een paracetamolletje naar school, maar vanmorgen dacht ik dat het misschien beter was om ff met school te overleggen. dus ff gebeld. had ik dus niet moeten doen hahahaha. ze zijn zo angstig voor de mexicaanse griep, dat hij niet naar school mocht komen. ik moet hem vandaag aantal x temperaturen, en als hij koorts heeft, mag hij een week niet naar school. ook al is het eerder over! nah, lekker dan! tot nu toe heeft ie geen koorts, hoop dus dat dat zo blijft , en kan ie morgen waarschijnlijk weer naar school! is het dus een gewone verkoudheid! ze zeiden wel dat spierpijn, hoofdpijn keelpijn en moeheid gepaard met koorts de tekenen zijn van de mexicaanse. dus nicole......het kan er bij jou ook aan komen!

Oeps,hoop het niet.Lars is ook al 3 dagen thuis,maar die heeft onder temparatuur.Net nog 36.7.En maandag had ie dat ook.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:32

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:

Oeps,hoop het niet.Lars is ook al 3 dagen thuis,maar die heeft onder temparatuur.Net nog 36.7.En maandag had ie dat ook.

kan dat kwaad?????

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:32

_sandra schreef:
hebben jullie willie en mavantos ook in de stap zien staan? kom vandaag nl. ook niet en had stap molen service geboekt! ben ff nieuwschierig of het is goed gegaan! zal vast wel !

Ik heb Mav ook zien staan,zelfde molen als First.weet niet zeker of ik willie gezien heb.Sorry

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:33

mag hij gewoon weer naar school als ie opgeknapt is, of moeten ze bij jullie ook een week weg blijven???

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:34

Ik weet niet of dat kwaad kan,hij had van die warme handjes en ben hem toen gaan meten.