LIQUITA schreef:Hahahaha....ik kwam het volgende tegen bij mijn oude berichten [HK] het enige echte MANEGE VELDT topic
leuk die oude berichten zag dat ze ook iets over fine vroegen en toen kon jij me nog niet hahahahhahahahahahahahahahah
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Hahahaha....ik kwam het volgende tegen bij mijn oude berichten [HK] het enige echte MANEGE VELDT topic

ATE schreef:LIQUITA schreef:Hahahaha....ik kwam het volgende tegen bij mijn oude berichten [HK] het enige echte MANEGE VELDT topic
leuk die oude berichten zag dat ze ook iets over fine vroegen en toen kon jij me nog niet hahahahhahahahahahahahahahah
fjord of haflinger??? meelen schreef:LIQUITA schreef:Hahahaha....ik kwam het volgende tegen bij mijn oude berichten [HK] het enige echte MANEGE VELDT topic
Hij werkt ook nog hahaha
. Heb vannacht weer ontzettend liggen hoesten. Ik heb me er nu dan toch maar aan over gegeven. Heb me ziek gemeld en blijf nu echt maar even binnen en in m'n bed. Hoop dat het dan met een paar dagen beter gaat. Ik maak in iig vandaag en morgen gebruik van de molen- en mestservice en hoop dat Sandra hem vanmiddag ook nog even in de molen kan zetten. Maar dat komt vast goed allemaal (en anders maar niet, hihihi).
.
meelen schreef:Ja, Nicole... hoe gaat het nu met jou?
Goed van je Petra dat je toch even lekker thuis blijft, dat zal je goed doen.
Sanne klaagde gisteravond ook al over misselijkheid en "vet beroerd". Ze heeft vandaag een vrije dag en slaapt nog, dus ik weet nog niet hoe het nu met haar gaat.
Met Meelen gaat alles goed hoor, kuurtje heeft goed geholpen. Heb mij ook niet ziek gemeld of zo, en heb gisteren gewoon m'n wijk gelopen.
I.i.g. .................Beterschap aan de ziekenboeg.
LIQUITA schreef:Hoe gaat het nou met jou Meelen? En met jou, Nicole?
Ik knap in ieder geval meer af dan op. Heb vannacht weer ontzettend liggen hoesten. Ik heb me er nu dan toch maar aan over gegeven. Heb me ziek gemeld en blijf nu echt maar even binnen en in m'n bed. Hoop dat het dan met een paar dagen beter gaat. Ik maak in iig vandaag en morgen gebruik van de molen- en mestservice en hoop dat Sandra hem vanmiddag ook nog even in de molen kan zetten. Maar dat komt vast goed allemaal (en anders maar niet, hihihi).
Wel balen want ik ging zo lekker met rijden, en dan mag First nu weer een paar dagen vakantie houden. Nou ja, niks aan te doen he.
Zo ik heb m'n thee op en ga dan nu maar verstandig wezen en m'n bedje in.
Laterssss!!!

Nicole1995 schreef:Ging wel lekker toch Xan,je les bij Mntj?
)_sandra schreef:roan werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn en snot verkouden. meestal stuur ik hem met een paracetamolletje naar school, maar vanmorgen dacht ik dat het misschien beter was om ff met school te overleggen. dus ff gebeld. had ik dus niet moeten doen hahahaha. ze zijn zo angstig voor de mexicaanse griep, dat hij niet naar school mocht komen. ik moet hem vandaag aantal x temperaturen, en als hij koorts heeft, mag hij een week niet naar school. ook al is het eerder over! nah, lekker dan! tot nu toe heeft ie geen koorts, hoop dus dat dat zo blijft , en kan ie morgen waarschijnlijk weer naar school! is het dus een gewone verkoudheid! ze zeiden wel dat spierpijn, hoofdpijn keelpijn en moeheid gepaard met koorts de tekenen zijn van de mexicaanse. dus nicole......het kan er bij jou ook aan komen!
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:roan werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn en snot verkouden. meestal stuur ik hem met een paracetamolletje naar school, maar vanmorgen dacht ik dat het misschien beter was om ff met school te overleggen. dus ff gebeld. had ik dus niet moeten doen hahahaha. ze zijn zo angstig voor de mexicaanse griep, dat hij niet naar school mocht komen. ik moet hem vandaag aantal x temperaturen, en als hij koorts heeft, mag hij een week niet naar school. ook al is het eerder over! nah, lekker dan! tot nu toe heeft ie geen koorts, hoop dus dat dat zo blijft , en kan ie morgen waarschijnlijk weer naar school! is het dus een gewone verkoudheid! ze zeiden wel dat spierpijn, hoofdpijn keelpijn en moeheid gepaard met koorts de tekenen zijn van de mexicaanse. dus nicole......het kan er bij jou ook aan komen!
Oeps,hoop het niet.Lars is ook al 3 dagen thuis,maar die heeft onder temparatuur.Net nog 36.7.En maandag had ie dat ook.