.Klote zeg Melis, dat je niet binnen kwam!
Ik heb van 10 tot 10 voor 11 in de rij gestaan ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Kirsten_S schreef:Nou de shorts is er niet meer ! Staat nergens meer , maar hij heeft zo'n ruitjes roze patroon, heel schattigg! Maar past wel bij me bikinni, kwam ik achter![]()
Nouuu daar komt die kan![]()
Kaartje zit er nog aaan![]()
http://i195.photobucket.com/albums/z99/ ... ikinni.jpg

Astor schreef:Wie kan mij helpen?
Welke overheidsheden hebben we in Nederland en hoe worden ze bestuurd, wie mogen er kiezen, wie worden gekozen en hoe vaak kiezen we voor elke overheid? (Maak ook gebruik van een bijgevoegd schema)

Elja schreef:Overheidsheden?
Overheden, haha.
We hebben een Trias Politica:
- Wetgevende macht
- Uitvoerende macht
- Rechterlijke macht
Passieve kiezers (18+) mogen partijen kiezen en wanneer men een actieve kiezer is, dan mag men een partijlid worden of gekozen worden tot lijsttrekker o.i.d.
Elke vier jaar, mits het kabinet fout gaan zoals we de afgelopen jaren hebben gehad (we zitten nu in Balkenende 4 geloof ik, en dat is heel veel) worden er verkiezingen gehouden voor een nieuw kabinet.
De laatste jaren hebben we een paars kabinet. Hieronder verstaat men een samenstelling van liberalen en sociaal-democraten.
De kleur paars slaat op de kleuren van de stromingen. De liberalen zijn blauw en de SD rood.
De huidige coalitie is CDA (partijleider J-P. Balkenende), CU (André Rouvoet) en de PvdA (Wouter Bos).
Wat wil je nog meer weten? Ik kan het zo uit mn mouw opschudden