aatjuh12 schreef:probeer je ons nu jaloers te maken elise Ja Lukt het al http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=75131966&media_secret=0Flq
GRR! haha ik zei ook dat ik in mijn bikini ging rijden.. maar bij jou was het er ook nog eens echt weer voor!
Zit even op die hyves te kijken ik vind :Bowie / Fox / Bo / Ushi / Tsjimme / Oxana / Ragna / GingerAllemaal stoere beesten
aatjuh12 schreef:kom je bij me langs elise?Ik weet niet of ik dat red Aman, voor half 3! Ik denk het net niet namelijk...zou het wel lache vinden!!
ben op mijn werk.. tot half 3 haha en dan meteen weer voor mij maakt het echt niet uit! weet niet hoelaat ik er ben iris
Esile schreef:aatjuh12 schreef:kom je bij me langs elise?Ik weet niet of ik dat red Aman, voor half 3! Ik denk het net niet namelijk...zou het wel lache vinden!! Waar langs? Wanneer?
Stef_Winston schreef:Waar langs? Wanneer? Jij bent ook helemaaaaal niet nieuwsgierig he? Aman zit op dr werk, dat is aan de Prinsegracht in Den Haag..vlakbij het Paard van Troje en daar woon ik achter
aatjuh12 schreef:haha niet de prinsengracht elise maar de prinses beatrixlaan Waarom heb ik dan Prinsegracht in mn hoofd? Maar goed...alsnog in de buurt