Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:winnitou schreef:ook goedenavond allemaal.
Wat moest ik veel lezen om weer een beetje bij te zijn.
Ate wat had je en tact zeg, mbt kalverhoek.....
Liquita lekker Amsterdamse uien, van die hele grote, jeugd sentiment..
Xan, toch echt blond hé, jammer dat je de afwas niet hoefde te doen....
Kan begrijpen dat André het niet leuk vond, stel dat ze denken dat jij bij hem hoort...
Ate, schatig die kleintjes..... maar even niet voor ons hier
af en toe heb ik wel tact hoor maar niks gelogen is gewoon hoe het er staat
jammer ik heb er nog 2 over
. 
ATE schreef:winnitou schreef:De guppen zijn ook eindelijk verhuisd. Floris kwam ze brengen want zei hij het water ging erg stinken en moest verschoond worden........
En stinken dat het deed, wat wil je van de ene bak met 7 guppen waren er 6 dood....
De 5 jongen in de andere bak hebben het wel overleefd.
Heb hier een kind wat ontzettend verdrietig is. De dode vissen mogen ook niet weggegooid of door de wc gespoeld worden. rowan wil nu eerst een mooi kistje maken en dan de vissen begraven.
Ik heb ze maar even in een afsluitbaarbakje gedaan en ze staan buiten....misschien vergeet hij het wel of drogen ze goed uit zodat ze niet meer stinken, ze staan nu buiten....
ja kinderen gaan toch anders er mee om dan volwassenen
kan me voorstellen dat rowan erg verdrietig is
eigenlijk best wel stom van floris om dode vissen te brengen
winnitou schreef:ik ga zo weer afsluiten, moet de vaat nog afdrogen (voorzover die niet al droog is) en opruimen. de was ophangen, eigenlijk rowan zijn voetbalschoenen moetsen maar dat mag ie morgen zelf doen, Ga ik ondertussen mij laarzen poetsen, dan is het voor hem ook leuk om te doen.