haleyjames schreef:hihi nee ik liep gewoon op de op de weg van spui naar de kermis toe t was heel druk en zag het in een flits voorbij gaan maar stond niet in een eng steegje ofzo
vandaag is litri de sloot in gepleurd
dat slamme slootje ik kwam aanlopen en de trekker stond er al was wel een heel naar gezicht allemaal
gelukkig weer eruitgekomen!
tja.. hij dacht waarschijnlijk wat die koe kan kan ik ook.

@ lisa; ondanks dat ik weet dat het waarschijnlijk verspilde moeite toch nog even een reactie op jouw weerwoord op mij. Ik vind het totaal geen respect tonen dat er gefeest wordt als zo iets erg is gebeurd en dat redelijk dichtbij. Dat er over de hele wereld heen rotte dingen gebeuren, waar helaas te veel ogen voor worden gesloten dat is nou eenmaal zo en ik ben het met je eens daar kun je ook niet altijd stil bij blijven staan, want dat sloopt je. Maar iets wat zo dichtbij is gebeurd, in eigen land, daar mag wel stil gestaan bij worden. Er is iets gebeurd wat de feestvreugde van koninginnendag heeft verpest en dat mag door het hele land gemerkt worden. Ik ben geen fan van het koningshuis, maar als zelfs de koningin (waar het op die dag om draait) aangeslagen op tv verschijnt, dan is het logisch dat de festiviteiten worden afgelast. Dus het de pest in hebben gaat meer naar die hond die het verpest heeft en niet naar de mensen die er respect voor hebben en de festiviteiten aflassen.
Goed... verder zeg ik er niets meer over

@ lindsey: leuke foto's, was dit het eerste contact tussen lover en andere lover?