Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Ik heb het niveau nu ook maar even vermeld in mijn profiel
Eevj schreef:DJoysDesignz schreef:Ik heb het niveau nu ook maar even vermeld in mijn profiel
He? Maar dacht dat jullie ook al Z deden enzo in jullie lessen, dacht dat iemand dat ooit zei ( verzon )....
Stef_Winston schreef:Pfff mij even met Joyce vergelijken zeg
Nee hoor Joyce, ik hou nog steeds van je
Lisa_Caro schreef:Aaaah zaterdag Titaniczucht...
Stef_Winston schreef:Dat bedoel ik. Is echt niet vergelijkbaar
Stef_Winston schreef:Lisa_Caro schreef:Aaaah zaterdag Titaniczucht...
Pff die komt beetje m'n strot uitna hem al 9 keer te hebben gezien (ja als klein meisje vind je die geweldig
)
Stef_Winston schreef:Idd. Eigenlijk is mijn les nog te laag voor mij. maarja ik wil geen capsones krijgen door bij Anky les te nemen ofzo(ik zit ook al op hetzelfde niveau dusja)
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Idd. Eigenlijk is mijn les nog te laag voor mij. maarja ik wil geen capsones krijgen door bij Anky les te nemen ofzo(ik zit ook al op hetzelfde niveau dusja)
2009 wordt jou ruiter jaar!!!Ja ik vind steef echt lief.... ze laat andere mensen met FNRS wedstrijden winnen omdat ze anders WEER in de prijsuitreiking komt!
Eevj schreef:JAAA Z op mijn knappe poon. Kan die vast
.
Jongens ik ben gewoon de beste! Wat hebben jullie een KAPSONES![]()
Grapje chickies
Stef_Winston schreef:Daarom, Met Nederlandse kampioenschappen , wat zeg ik Wereldkampioenschappen win ik al, dusja laat die zielige kindjes op de manege ook maar is een prijs winnen