Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Citaat:Hey Mel, je komt wel een beetje veroordelend over hoor. Ik heb amper een week nadat het uit was gegaan met mijn vriend gezoend met een andere jongen... in het bijzijn van je neef (volgens mij hebben we het daar weleens over gehad toch.... dus was van mijn kant niet de snuggerste actie).... Ik vind het altijd zo makkelijk om te zeggen.. oh ik vind dit en dat echt niet kunnen horen. Ik zeg nu bijvoorbeeld ook dat ik nooit het bed zou delen met iemand die ik net/niet ken, maar wie weet kom ik wel een keer in zo een situatie dat het wel gebeurd!
@ Natas, hoe oud ben jij eigenlijk?
Klopt.
Je kan natuurlijk nooit nooit zeggen..
Ik zit zelf ook nog niet in zulke situatie's, en zeker met het uitgaan zal het zoenen sneller gebeuren etc.. Maar ik hoop, laat ik het zo zeggen, nooit zoiets te doen. (dan gaan we ervan uit dat je een lange relatie hebt gehad!) Bijv na een klein maandje, en het gaat uit.. Is voor mij weer een ander verhaal..
Liisette_ schreef:Ik ben lekker 40 minuten eerder uit!![]()
En nu ga ik naar de manege, omdat te kijken naar Daan & Mary!![]()
Laterrr!

Melanieetjuh schreef:Nieuw profiel .
Nu paardengedeelte nog!
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Nieuw profiel .
Nu paardengedeelte nog!
Waar haal je de tijd en inspiratie vandaan om het telkens weer ter veranderen?
petje af.. :d
Ben al weken iets aan het verzinnen, maar komt er telkens niet van..

)
) Kirsten_D schreef:Is misschien wel een idee..
maar heb voorlopig geen tijd om tekst te maken, moet een prestatie van school afmaken..(eingelijk twee, maar dat is detail..)
Heb wel uitgevonden wat werkt als je geen zin hebt om te werken(lekker nederlands..):
Koffie en taart!! (alleen girlmore girls aan op dvd voor je en een laptop met internet is niet zo handig..)
!
) en hij houdt van wintersport..
DenK4ever schreef:Een soldaat op skies
Iriis_ schreef:Ik hááát vuilnis mannen!
watdan??? Iriis_ schreef:Ik hááát vuilnis mannen!
DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Ik hááát vuilnis mannen!
watdan???
Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Ik hááát vuilnis mannen!
Dan haat je Robin?
Citaat:Die is allang geen vuilnis man meer hoor
Melanieetjuh schreef:Citaat:Die is allang geen vuilnis man meer hoor
I know.![]()
Maar hij ist wel geweest!
Maar haten is een beetje een groot woord..